31

108 11 0
                                    

~Πες μου τι ψάχνω να βρω σε ένα κόσμο εντελώς πλαστικό ;~
                   Semeli & Loro - Ξανά
___________________________________________
Έχουν περάσει 2 βδομάδες από εκείνο το βράδυ που με βρήκε η Ξένια αναίσθητη στην άμμο... Δεν συζητήσαμε αυτό το θέμα καθόλου σεβάστηκε το γεγονός ότι ήταν μια αδύναμη στιγμή.

Τώρα δύο μέρες έχω πολύ έντονες ζαλάδες και  τάσης για εμετό. Φοβάμαι πως το θέμα με την υγεία μου έχει σοβαρέψει σε ακραία στάδια. Η Ξένια προφανώς και το ξέρει και μου λέει να πάω να κάνω εξετάσεις και όντως έκλεισα με την γιατρό μου να ανά λάβει αυτή ότι χρειάζεται.

Ξεν: Ελ
Ελ: έλα
Ξεν: θα έρθει ο Μάνος σε ενοχλεί να μείνει εδώ?
Ελ: μην δω τον άλλον μπροστά μου μόνο
Ξεν: μόνος του θα έρθει
Ελ: μόνος του ? Δεν είναι λίγο περίεργο?
Ξεν : ναι και πολύ μάλιστα. Αλλά μου λέει πως πρέπει να μου πει κάτι σοβαρό και πως δεν μπορεί να περιμένει. Εγώ του είπα ότι δεν σε αφήνω μόνη σου σε αυτή την κατάσταση και είπε ότι θα έρθει αυτός.
Ελ: άκου έχω κάτι επαγγελματικά ραντεβού δεν θα είμαι έτσι καί αλλιώς σπίτι μόνη σου θα είσαι όλοι μέρα. Για αυτό ας έρθει να σε πάρει να πάτε Ελλάδα και θα έρθω και εγώ .
Ξεν: αυτό είναι μεγάλο ψέμα δεν υπάρχει περίπτωση να έρθεις ενώ είναι εκείνος εκεί.
Ελ: μπορεί να μην έρθω εγώ αλλά θα έρθεις εσύ.
Ξεν: θα κανονίσουμε διακοπές όπου νάνε έρχονται τα Χριστούγεννα
Ελ: δεν θα χαθούμε στο υπόσχομαι.
Ξεν: κάτι ακόμη πήρε η γιατρός σου και είπε να πας σήμερα για τις εξετάσεις θες να έρθω και εγώ?
Ελ: όχι εσύ θα περιμένεις τον δικό σου
Ξεν: εντάξει
Ελ: εγώ φεύγω τα λέμε

Της είπα με αγκάλιασε όπως και εγώ. Βγήκα έξω και ακριβώς στην είσοδο υπήρχε ο κύριος Φώτης να περιμένει.

Ελ: γεια σας κύριε Φώτη
Κ.Φ: γειά σου κορίτσι μου

Λέει και μπαίνει μέσα, αφού κάθησε στην θέση του οδηγού γυρίζει να με κοιτάξει με αυτό το ήρεμο βλέμμα.

Ελ: παμε στην γιατρό μου

Χαμογέλασε και απλά γύρισε στο τιμόνι. Δεν είπε πολλά γιατί απλά ξέρει ότι πριν από κάθε επίσκεψη στην γιατρό μου δεν θέλω συζητήσεις . Είναι περίπλοκο αλλά η απόλυτη ησυχία στον χώρο με ήρεμη και αυτό το καταλαβαίνει.

Αφού μετά από κάποια λεπτά φτάσαμε πήγα κατευθείαν πάνω στο ιατρείο.

Αχιλλέας Pov

Ιζ: πρέπει να βγείς λίγο έξω όλο εδώ μέσα δεν σου κάνει καλό
Αχ: δεν έχω όρεξη.
Ιζ : σε ένα με δύο μήνες γεννιέται το παιδί σου πρέπει να συνέλθεις
Αχ: δεν είναι δικό μου γαμω το κεφάλι μου. Είμαι σίγουρος 100% .
Ιζ: τα λόγια τι να τα κάνουμε ; Απόδειξης χρειάζεται για να γίνουν όλα όπως πριν.
Αχ: την έχασα και αυτό δεν αλλάζει. Της γάμησα την ζωή για άλλη μια φορά ενώ είχα υποσχεθεί να την κάνω χαρούμενη.
Ιζ: κάναμε καλή παρέα με την Ελ . Δεν έχουμε μιλήσει καθόλου από τότε και εγώ άλλωστε δεν κάνω κίνηση και την καταλαβαίνω αδερφή σου είμαι. Θέλει να μείνει μακριά από το παρελθόν.
Αχ: έγινα κιόλας παρελθόν?
Ιζ: Αχιλλέα σε αγάπησε αυτό να έχεις στο μυαλό σου . Τώρα αν είσαι παρελθόν της ή όχι μόνο αυτή το ξέρει. Τώρα πρέπει να φύγω θα σου φέρω φαγητό.

Ο Καθηγητής?Where stories live. Discover now