34

136 11 0
                                    

~Άνθρωποι τρώνε ανθρώπους για τα φράγκα~
Το μαύρο λούκι- οι σκέψεις είναι όμορφες
___________________________________________

Ξεν: εδώ και δύο βδομάδες τον αποφεύγεις, δεν γίνεται να το κάνεις άλλο , ασε που το έχει καταλάβει
Ελ: δεν με νοιάζει αν το έχει καταλάβει η όχι . Δεν γίνεται να με δει με την κοιλιά .
Ξεν: πρέπει να το μάθει Ελ
Ελ: εγώ είμαι η μάνα του παιδιού και εγώ ξέρω τι είναι καλό και τι όχι
Ξεν: και είναι καλό να του στερήσεις τον πατέρα του?
Ελ: όχι άλλα...

Χτυπάει το κουδούνι και με κοιτάει με νόημα. Για κάποιο λόγο οι καρδιακή μου παλμοί έχουν αυξηθεί. Σηκώνεται πάει προς την πόρτα και είναι ο Αχιλλέας.

Περνώ γρήγορα το μαξιλάρι και το τοποθετώ στην κοιλιά μου για να την κρύψω. Έρχεται προς το σαλόνι και με κοιτάει.

Αχ: έλα έξω θέλω να μιλήσουμε
Ελ: κάνε μου των χάρη και φύγε
Αχ: βγες έξω μην τα κάνω πουτανα εδώ μέσα

Κοιτάω την Ξένια που έχει φρικαρει εγώ σηκώνομαι με το μαξιλάρι να είναι στην κοιλιά μου , αυτός πάλι καλά προχώρησε μπροστά μου και εγώ τον ακολούθησα.

Έξω έκανε κρύο φυσιολογικό για Δεκέμβρη μήνα . Έκατσα στο πεζούλι και αυτός ήταν μπροστά μου όρθιος.

Αχ:είσαι ανάποδη
Ελ: εε?
Αχ: κάτσε πάνω στο μαξιλάρι τι το έχεις αγκαλιά

Μου λέει πιάνοντας το μαξιλάρι αφήνοντας εκτεθειμένη την κοιλιά μου. Τώρα απλά μια κοιτάει την κοιλιά μου και μια εμένα . Εγώ με ένα αδιάφορο βλέμμα τον κοιτάω και σηκώνομαι όρθια.

Αχ: είσαι...

Σηκώνω το φούτερ και του δείχνω την κοιλιά μου

Ελ: ναι έγκυος

Ελ: ναι έγκυος

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αχ: είναι... δικό μου?
Ελ: πρέπει να πάω μέσα έχει κρύο

Του λέω και πάω να απομακρύνθω για να μπω μέσα στο σπίτι. Αυτός όμως με έπιασε από το χέρι και με κοίταξε όλο νεύρα.

Αχ: πες μου γαμω το γιατί θα τρελαθώ. Είναι δικό μου?
Ελ : κάνε μου την χάρη και φύγε . Να σε χτυπήσω δεν μπορώ και ο λόγος είναι προφανές για αυτό φύγε
Αχ: γαμω το κεφάλι σου τρελαίνομαι στην ιδέα ότι κάποιος άλλος σε ακούμπησε και κουβαλάς το παιδί του.

Τον κοιτάω και το μόνο που κάνω είναι να μην πω τίποτα και να γυρίσω την πλάτη μου να πάω προς τα μέσα. Μέσα μου όμως κάτι μου λέει να του πω την αλήθεια

Ελ: δεν μπορούσα να πάω με κανέναν άλλον μετά από εσένα

Του λέω και μπαίνω μέσα . Αυτός με το που μπήκα μέσα φώναξε έξω από την Πόρτα " δεν θα τα παρατήσω τόσο εύκολα"

Αφού έφυγε έκατσα στο καναπέ , έφερα τα πόδια μου στο στήθος μου αγκαλιάζοντας τα. Ένιωθα μπερδεμένη δεν ήξερα αν ήταν σωστό αυτό που έκανα, που του είπα την αλήθεια. Ένα θετικό όμως είναι ότι δεν θα κρύβομαι και δεν θα έχω το άγχος το αν θα με δει με την κοιλιά μπαίνοντας στην διαδικασία να του εξηγήσω.

Ήρθε η Ξένια με πήρε αγκαλιά, μου χάιδευε το κεφάλι κάνοντας με να ηρεμήσω. Δεν είπαμε τίποτα δεν χρειαζότανε να της εξηγήσω κάτι κατάλαβε τι έγινε και απλά προσπαθούσαν να με ηρεμήσεις.

Μετά όμως από κάτι ώρες ήρθε σπίτι ο Μάνος χτυπωντας την πόρτα στο πέρασμα του. Δεν χαιρέτησε δεν είπε κάτι μονάχα να πάει στο δωμάτιο πάλι χτυπώντας την πόρτα.

Η Ξένια με κοίταξε με ένα ερωτηματικό βλέμμα και σηκώθηκε να πάει να δει τι έχει αφού είχαμε χαιρετήσει η μία την άλλη. Εγώ από την άλλη πήρε το αυτοκίνητο και οδηγήσα έως το πατρικό μου , αφού είχα φτάσει πλέον έκανα την βραδυνή μου ρουτίνα και έπεσα για ύπνο.

Αχιλλέας Pov

Κάθομαι βάζοντας παγάκι στο μάτι μου διότι πλακώθηκα με με το Μάνο και οι λόγοι πιστεύω είναι προφανής.

Ο κολλητός μου , ο ίδιος μου ο κολλητός ,που  τον θεωρούσα αδερφό μου μου έκρυψε ένα τόσο μεγάλο μυστικό. Πώς η γυναίκα που ερωτεύτηκα περισσότερο από ότι φαντάζομουν ήταν έγκυος στο παιδί μου.

Και εγώ πολύ πιθανόν αν δεν πήγαινα σήμερα σπίτι του δεν θα μάθαινα ποτέ τίποτα. Όχι αλήθεια αυτό δεν μπορώ να το δεχτώ ξέρει πόσο τρελός είμαι για εκείνη και αυτός προτίμησε να κρατήσει το στόμα του κλειστό από το να μου πει την αλήθεια.

Εγώ πάντως θα την διεκδικήσω και αυτή τη φορά υπάρχει ένας παραπάνω λόγος. Δεν  πρόκειται να τα βάλω κάτω θα την κάνω δικιά μου είναι όλος μου  ο κόσμος αυτοί οι δύο , δεν θα τους αφήσω να φύγουν δεν το ανέχομαι να τους χάσω.

Ο Καθηγητής?Where stories live. Discover now