𝙿𝚁𝙾𝙻𝙾𝙶: 𝙿𝚘𝚣𝚋𝚊𝚠𝚒𝚘𝚗𝚊 𝚣̇𝚢𝚌𝚒𝚊 𝙺𝚛𝚊𝚒𝚗𝚊 𝚉𝚒𝚖𝚢

84 4 4
                                    

Flashback / Sen

Jałowe pustkowie, na którym nie ma nic więcej niż śnieg i lód. Rozciągało się daleko za horyzontem, który nigdy nie napotkał słońca. Pozostawiając niebo na zawsze zakurzone szarością.

Zamiecie przetaczały się przez lodowatą krainę tworząc warunki uniemożliwiające do życia. Temperatura nigdy nie odbiegała od -50s Celsjusza, nawet w środku lata. Z drugiej strony lato nigdy nie docierało do tej części lądu. Można by nazwać to, miejscem gdzie zima zawsze jest nieśmiertelna.


Prawie nikt nigdy nie przychodził do tego miejsca. Nikt nigdy nawet nie próbował, bo zgubienie się mogłoby kosztowałoby cię nawet życie.


I właśnie w takiej sytuacji znalazł się młody chłopiec w wieku dziesięciu lat. Utknął on w środku burzy, w nocy. Jego ubrania i czapka nic nie robiły przeciwko nędznym wiatrom drapiącym jego skórę. Wołał, ale wiedział, że nikt nie odpowie. Nawet jeżeli ktoś by tu był, nie było mowy o tym, żeby usłyszał go przez ten wiatr.

Powstrzymywał łzy, wiedząc że te zamarzłyby mu na twarzy, gdy zwinął się w kłębek, by nie stracić zbyt wiele ciepła.


W końcu jego świadomość zaczęła się wymykać, a on sam zaczął zasypiać. Pogodził się z faktem, że może nie obudzić się rano, albo już nawet nigdy.

W momencie, gdy miał już w pełni odlecieć, zamieć nagle ucichłą. Jakby ktoś po prostu przestawił przełącznik. Nad chłopcem pojawiła się wysoka postać.

Chłopiec nie mógł się poruszyć ani powiedzieć czegokolwiek. Był przerażony. Noc była zimna, ale ta obecność... była jeszcze zimniejsza. Spojrzał w górę, próbując dostrzec twarz mężczyzny, ale ostry ból przeszył jego mózg. Znał tego człowieka, tylko nie mógł sobie go przypomnieć. Chłopak płakał z frustracji. Mężczyzna odezwał się, lecz jego głos był stłumiony, jakby był pod wodą.

"J-ja nie rozumiem, nie słyszę cię!"

Mężczyzna westchnął z wyczuwalną frustracją. Zamieć znów zaczynała się podnosić, owijając wokół ciała mężczyzny. Potem zniknął. Pozostawiając słowa wyryte w ziemi.

"Będę czekał"




Notatka tłumacza:

Więc to by było tyle jak na prolog. Pierwszy rozdział postaram się przetłumaczyć jak najszybciej. Jeżeli zauważyliście jakieś błędy to proszę pisać w komentarzach postaram się je wtedy szybko poprawić.

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Wpadnij na kanał na YouTube autora. Robi tam niezłą robotę

https://www.youtube.com/channel /UCXzcurGstVZ_6SoL1qfm5Mw

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Credits:

Piosenka - A Fathers Lesson

Skład i produkcja: Peter Gundry

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 06, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Tam, gdzie zima spotyka się z latem( Rusame Countryhumans )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz