Bölüm 1

53 5 3
                                    

Gerçekten de böyle bir şey varmış ki, onu anladım insan kaybettiği güveni bir daha geri alamazmış aynı benim gibi. Hayatın 'mın en travmatik günlerinden birini yaşıyorum sanırım, günlerden cumartesi okulun olmadığı bir zaman ,ben Hayal HAYAL SARSILMAZ keşke her soyada layık bir gelecek te olsa ama benimki pek öyle değil de,  hep sarsılırım her zaman düşerim ama her düştüğümde sağlam bir kalkışta yaparım gün gelir herkesle hesaplaşırım .

" HAYAL KIZIM KAHVALTI HAZIR "

 Evet babaannem,  beni bu yaşıma kadar getiren tek varlık. Ben daha küçükken annem ve babam trafik kazasında kaybettim o günden bu yana babaannem ban bakar . " geliyorum babaanne " diye seslendi hemen hızı bir şekilde yataktan kalkıp telefonumu elime aldım saate baktığımda saat 10.30 geçiyordu saat 11' de çarşıya gidip kendime izmir 'in en güzel tatlılarından yemek istiyordum üzerime ki  siyah  pijamalardan kurtulmam gerekiyordu ,bhvr baskılı siyah sweatshirt' imi giydim , altına da ne giymeliydi acaba ? nike pro şortumu giydim ve saçlarımı yukardan dağınık bir topuz yaptım aşağıya indim babaannem mutfakta çay dolduruyordu hemen yanına gidip yanağına bir öpüçük köndurdum .

" dünyanın en tontiş babaannesi kahvaltı mı hazırlıyormuş "

"evet güzel kızım uyanmışsın bir yer mi gideceksin "

"evvet babaanne gidip şu izmir in tatlılarına bakacaktım istersen birlikte gidip bakabiliriz sende benle gel"

Şu anda beynimde çalan şarkı meyhaneler sen içtikçe gülen bendi deli gibi seviyordum bu şarkıyı sürekli dilime takılıp duruyordu.

"hayır kızım ben gelmiyeyim evde yapacak çok işim var sen gez kendine arkadaşlarınla arkadaşların da senle gelecek öyle değil mi ? "

"evet babaannem songül de benle gelecek malüm izmir eee  alşık değilim "

Songül benim okuldan arkadaşımdı okula gideli 1 hafta olmuştu ama benim le arkadaş olmak isteyen birçok kişi vardı.

"tamam kızım kahvaltını yap ne zaman çıkmak istiyorsan çıkarsın "

elimdeki telefondan saate baktığımda beş dakika sonra buluşmamız gerekıyodu hemen azıma bir şeyler tıkayıp kapıya doğru koştum,

"Nereye kızım daha bir şeyler yemedin istediğin zaman dediğim bu kadar erken değidi "

"Babaanne çıkmam gerek geç kaldım " dedim ve ayağıma nike siyah ayakkabımı giyip çantamı koluma taktım cüzdanımın içinde olup olmadığını kontrol ettim ,  içindeydi hemen dışarıya attım kendimi bana attığı konum kemeraltı çarşısına aitti bende bir taksiye atlayarak oraya doğru gittim , songül le buluştuk ardından teker teker tüm tatlıcıları gezdik ve en çok beğendiğim tatlı şambali tatlısı BAAYYILDIM

"KANK BEN GİDİP ARABAYI ALAYIM SEN BURDA BEKLE "

"SONGÜL NE BAGIRIYON DUYABİLİYORUM SENİ"

"tamam gidiyorum bekle beni "

"tamam git bekliyorum sen gelene kadar ben bir tane daha yiyeceğim "

"gel beni de ye  gel" dedi kısık sesle benim duymadığımı sandı

"EFENDİM DUYAMADIMDAA" dedim bağırarak etraf kalabalık olduğu için rahatlıkla bağırıyordum bağırsam bile kısık sesle gidiyordu

"bir şey yok ye sen tatlını " ben de bir tatlıyı elime alıp tam yiyecektim ki yanıma uzun boylu esmer uzun kıvırcık saçlı bir çocuk bana bakarak sırıtıyordu ve ben böyle bakılmasından hiç hoşlanmıyordum nedense

"NE BAKIYORSUN " dediğimdim de çocuk daha dikkatli bakıyordu bana allah ım sen benim sabrımı bu herifle sınmama ne olur bana dikkatli baktığı gibide gülüyordu ben ne yapmalıdım bu durumda gitmelimiydim yoksa adamın ağzını burnunu dağıtmalımıydım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sence... Ben ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin