Bugün uyandığımda sanki bütün kamyonlar üstümden geçmiş gibiydi.Yataktan hiç kalkasım yoktu.Gözlerimi hiç açamıyordum.Saat'e baktığımda 06.00'dı.Aman Allahım okula geç kaldım.
Nasıl kalkıp banyoya ışınlandığımı hatırlamıyordum.Hemen maşayı alıp fişe soktum.Suyu açıp dolmasını beklerken üstüme ne giyeceğime bakıyordum.Hemen koyu yeşil dar bir pantolan alıp yatağıma attım üstüme de koyu yeşil, pullu bir badi aldım.Su dolmuştu hemen koşup banyoya girdim.Üstüme seçtiğim kıyafetleri giyip saćımı kuruttum hemen ardından saçımı düzleştirdim.
Annemin sesi yine odamdaymış gibi her yanı sarmıştı.Aşağıya hızlı bir şekilde indim.Annem yine "Elifffff."diye bağırdı.
"Geldim annee."diye bende karşılık verdim.Annemin yanağından öpüp, yangından mal kaçırırmış gibi koştum.Annem "Kızım kahvaltı yapıp öyle gitt". "Anne okula çok geç kaldım servisi kaćıracağım." "Tamamm ben bugün evde yokum.Haberin olsun iş görüşmesine gideceğim" "Tamam annecikk".
Haha ev yine boştu arkadaşlarımı çağırıp ders yapıp eğlenebilirdik.
Ben evden çıkar çıkmaz servis hemen gelmişti.Servise biner binmez karşımda duran bir çift masmavi gözlerle karşılaştım.Çocuk bana bakıyor ben çocuğa, sert bir ćıkışmayla "Önümden çkilirsen geçeceğim." Hala pişkin pişkin bana bakıyordu.
"Aaa yeter çekilsene artık ya geçeceğim"
"Tamam biraz sabret çekileceğim bücür"
"Bücür mü?Ne bücürü sensin o bücür"
"Sakin ol çekildik" çattıkmı sabah sabah bi belaya..
Serviste giderken o bana bakıyor ben ona..Ne bakıyosun diye bağıracakken servis durdu.Neyseki okula gelmiştik o masmavi gözleri bir daha görmeyecektim.Aslında çok tatlı bir yüzü vardı.Sadece ćok "ukala"ydı.
Okulun bahçesinde yürürken arkamdan bir ses yükseldi ama tanıdık değildi.Arkama döndüğümde karşimda yine o gozler..Pişkin pişkin bakıp gülüyordu.Ne kadar sinir bozucu bir çocuk ya.Peşimi bırakmıyor salak...Yorum ve votenizi Lütfen eksik etmeyin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzum
Teen FictionSonsuzum ol LÜTFEN! Diyebilecek birisine ihtiyacım var.Beni sımsıkı sarıp sarmalayan. 'Seni hep yanımda görmek istiyorum.' desem kabul eder misin? İşte o gün bugün,ŞANSLIYIM galiba...