Sonsuzum-3 Sevmeye Hazırmısın?

45 10 5
                                    


Biraz hoşlanıyormuyum acaba?Ay yok ben böyle bir çocuğu sevemem yokk ya yok sevmiyorum.
Her zaman ki gibi iç sesim konuşup duruyor siz onun kusuruna bakmayın. :) :)

Salak ya bu çocuk arka sırada oturuyormuş bir de..
Öğretmenler zili çaldı ve öğretmen içeri girdi. Allahım ben sınıfa böyle bir giriş tarzı görmedim.Hocanın kapıyı aćma şekli sanki küçük, yeni doğmuş yavru köpeği sever gibiydi.Neyse kapıyı açtı, içeri girdi Allah Allah kadının kıçı ayrı kendi apayrı oynuyo.Hoca geldi dörtgen olan masaya oturdu.Altında minicik mor bir etek, üstüne beyaz mor çicekle dolu bir gömlek..
Kadının göğsü, gel beni yakala gel beni yakala diye ortalıkta geziniyo.
Ya burda, sınîfın bütün yakışıklı çocukları hocaya bakıyordu.Birden aklıma Can geldi hemen ona döndüm...Allahım o da bakıyordu hemde öyle bir bakış ben hayatımda görmedim.Hemen dikkatini çekmek ićin "Tamam ben kararımı verdim dediklerini yapacağım."O bakışlar birden bana doğru çevrilmeye başladı.
SEN NEDEN KARİŞIYORSUN ELIFF.ÇOCUK SENI SEVMIYOR SENDE ONU...HEM NEDEN TEKLİFİNİ KABUL ETTİN ÇABUK KARARINDAN VAZGEÇÇ.
Ya sanane be hem sen niye başladın yine suuuussssss kendi kararlarımı kendim veririm.
Karşımda o mavi gözler yine.. Ahh ya ben bu çocuğun gozlerini yirimm.Ayyy Eliff sen nediyosun ya saćmalamazmısın LÜTFEN!! Bu sefer iç sesim konuşmadı.
Neyse biz konumuza dönelim.
"Sonunda kabul ettin mi?Bücür"
"Ne ne kabul etmesi, ben neyi kabul etmişim ki?"Sanki o gözler beni alıp başka bir aleme taşımış gibiydi.Aman Allahım ben yoksa ben..
"Az önce dedin ya her dediğini yapacağım diye Elif."

ELİFFF? SEN NEDEDİN ANNEMM.HATIRLAMIYOMUSUN AZ ÖNCE BU YÜZDEN KAVGA ETMEDİK Mİ BİZ???

Ya Allah kahretsin!! Ben ne yaptım yine hocaya bakmadın diye her dediğini yapacaģım mı dedim ?? Uff iç ses bir kerede senin dediklerin doģru çıkmasın,şu dişimi kıracağımm.

Kendimi hiç bozmadım.Eğer bozarsam bana neler yapacağını tahmin bile edemiyorum.
"Ha ş-e-y b-e-n şe-y.Evet evet ben şeyi kabul ettim yani senin her dediğini yapacağım."
"Bu kararı aldığın ićin çok sevindim.Şimdi başla-"Sözünü kesip lafı kıvırtmaya başladım.
"Şey ya bugün hava çok gùzel demi.Bu hocada çok guzel:"
Ay ben napıyorum ya ay ben ne saçmalıyorumm..Ufff.
"Eliff, lafı geveleyip durmaa.Söz ağızdan bir kere ćıkar.Şimdi hoca bize bakıyor zil çalınca kantinin orda beni bekle."
Of ya uff ya..Hıç istemeyerek de olsa:
"Tamam ya"demek zorunda kaldım.
Sanane sen niye karışıyorsun ki gitsin hocaya baksın gitsin kızlara baksın seni ne ilgilendiriyo ki.Hadi diyelim bakmasını engellemeye ćalışacaksın neden herseyi yapacağım diyosun ki ya.Neyse olmuşla ölmüşe çağre yok sonuçta.
Sonunda hoca derse başlamıştı.Hoca sonunda dersi yavaş bir şekilde anlatmışta olsa dersi bitti.Ama ben dersi felan dinlemedim zaten hocada òyle boş boş bir şeyler anlattı.Benim aklım Can'a söylediklerimdeydi.Napacaktım ben.
Zaman kaybetmeden hemen kantine indim.Sudeyi koridorda gordüm ama yanına gitmedim.Can'ın ne diyeceğini merak ediyorum çünkü.
Gri tonlu asansörle inecektim ama ćok kalabalıktı.Mecburen merdivenleri seçmek zorunda kaldım.Kıvrım kıvrım basamakları vardı ama insanı gerćekten yoruyordu.Her neyse sonunda kantine indim.
Hemen etrafıma baktım ama Can'ı görememiştim.Boş bir masa buldum ve hemen kaptıgım gibi oturdum Can'ı beklemeye başladım.Bekleye bekleye ağaç oldum.
Ha bende bu arada çok "ya"kelimesini kullanıyorum.Napıyım vazgeçilmez bir şeyim benim.Onsuz yapamıyorum sanki.

Uff bekledim, bekledim, bekledim...
Oh be sonunda gelebildi beyfendiler.
"Nerdesin sen ya ben seni beklemek zorundamıyım sabahtan berri burada agaç oldum."Bu çıkışım biraz ağır oldu ama banane o da geç kalmasaydı.
"Ben bir kere bekletilmekten hiç hoşlanmam."
"Tamam sakin ol şampiyon geldik burdayız."
"Tamam ben sinirli felan değilim.Anlat ne yapacağım.Dinleyip hemen eve gitmek istiyorum."
"Başlıyorum.O zaman."
"Ha bu arada neden bòyle bir şey yapıyorsun ki.Cok merak ettim özür diledim işte neden kabul etmiyorsun?"

Soruma cevap vermeden ne yapacaklarımı anlatmaya başladı.
"Sana sadece iki seçenek sunuyorum.Birincisi her gün bana derslerimi yapmamda, eşyalarımı toplamamda felan yardım edersin.Kısacası benim her dediğimi yaparsin.İkıncisi ise ben-i-m-le şey benimle çıkarmısın???"
"Hııı??İkincide nede-d-i-n."
"Anladın i-ş-te"
Benim ağzım aćık kalmıştı.Can'ın yüzü kıpkırmızı oldu.Tabii ki benimdee.
Ne yani bu ćocuk
Beni seviyormuydu?
Bana aşık mı oldu?
Bana ćıkma teklifimi etti??
Bu sorular kafamda sanki bir çorba karıştırılıyormuş gibi karışıyordu.
Hemen çantamı alıp arkama bile bakmadan masadan kalkıp tuvalete ışınlanmış gibi gittimm...

Lütfen vote ve yorum verirmisiniz?.Eğer böyle devam ederse hikayeyi sileceğim.
Vote verip yorum yapmanız inanın benim için ćok önemli...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SonsuzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin