Sonsuzum-2

56 10 5
                                    

Ya ben kendimi tanıtmadım değilmi? :)
Benim adım Elif.17 yaşindayım lise üçe gidiyorum.Babam ben 8 yaşindayken ölmüş.Annem beni büyütmek için elinden gelen her şeyi yapıyor.Annem babamın ölümünden sonra beni koruyup kolladı.Arkadadaşım Sude ve ben 8 yıllık arakadaşız.Salak onu çok seviyorum.Neyse o mavi gözlere dönelim...

Arkama baktığımda o salak çocuk..Ya o kadar çok gıcık birisi ki sinirr...Daha bu sabah karşılaşmamıza rağmen hemen kurtulmak istiyorum.Yanına gidip "Ne istiyorsun artık bırak peşimi."
"O kadar kolay deģil bücür.Senin bana o dediklerini daha unutmadım benden özür dilemedikçe ve dediklerimi yapmadığın sürece peşini bırakmam."
"Ne kadar aptalsın sen ya pişkin pişkin bir de bunlarımı söylüyorsun ben sana sadece 'yolumdan çekil' dedim.Eğer ben bu yüzden suçluysam,bence sen suçlusun o zaman yolumdan çekil dediğimde çekilseydin."
"Ben bundan bahsetmiyorum."
"Ya neyden bahsediyorsun.Seninle daha bu sabah karşılaştık"
"Eminmisin.Hatırlıyormusun  o gün bana restorantta yüzüme pasta atıp sonrada hakaret ettiğini ne çabuk unuttun"
"Neeee olamaz! O çocuk sen miydin."
Ya başımda bi bu eksikti  o da oldu."Ya o çocuk sen olamazsın hayırr ya"
"Evett.O çocuk bendim.Şimdi ben sınıfa gidiyorum orda görüşürüz 'bücür'Haa o dediklerimi de sakın unutma ,düşün."
Ne yoksaaa aynı sınıftamıyız?? Olamaz yok ya yok  aynı sınıfta değilizdir yok yok değilizdir.İçimden böyle geçirirken mavi gözlü çocuk lafını bitirdikten sonra yanımdan gitti."Sakin ol Eliff"diyerek kendimi sakinleştirmeye ćalışıyorum.
Kendimi toparladıktan sonra Sude'yi aramaya koyuldum.Sonunda Sude'yi buldum.Heycanla Sude"ye olan biten her şeyi eksiksiz bir şekilde anlattım.
"Kızım neler gelmiş başına niye bana haber vermedin? Yanına gelirdim o mavi gözlü,suratsız çocuğa haddini bildirirdim."
"Sude abartma ya kendim hallettim işte.Hadi sınıfa çıkalım."
"Tamam hadi çıkalım"
Sınıfa çıkana kadar Sude'yle biraz dedikodu yaptık.Sonunda sınıfa çıktık.Benin yerim belliydi her zaman cam kenarındaki 3.sıraya oturuyordum, arka taraftada Sude oturutordu.O Mavi gözlü ćocuğu bir an olsun unutmuştun.Birden kendi sıramda o gözlerle yine karşılaştım.
"Rica etsem çekilirmisin orası benim
sıram ve başkasının oturmasından rahatsız oluyorum."
"Hiç kusura bakma bücür.Benim dediklerimi yapmak zorundasın ve ilerde bir şartım daha olacak."
"Aa yeter ama özür diledik daha ne istiyorsun."
"Kızım sen benden özür dilediğine eminmisin? Bi düşün bakalım ne zaman diledinn??"
"Hımm ya ben senden özür dilemedim mi ya?" Uff pot kırmıştım.Ne kadar sinir bozucu bir çocuk ya.Daha adımizı bile birbirimize söylememiştik.Aceba arkadaşlık teklifi etsem kabul edip o şartları unuturmu?..Diye düşündüm.
"Ya biz seninle arkadaş olalım mı? Benim adım Elif.Senin adın ne?"diyerek elimi uzattım."Benim adım Can.Neyse dediklerimi tekrar düşün Eliff ben arka sıradayım." Dedi ve benim elimi sıkmadan sırasına oturdu...
Ne kadar acımassız bir çocuk ki...

Biraz hoşlanıyormuyum aceba?Ay yok ben böyle bir çocuği sevemem yokk ya yok sevmiyorum.
Her zaman ki gibi iç sesim konuşup duruyor siz onun kusuruna bakmayın. :) :)

SonsuzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin