Capitolul 1

33 3 0
                                    

           Un profil interesant, plin de negru , o descriere care mă mângâia pe inimă. Cât de drăguț!

            „Un cuvânt „ Zâmbește". Zâmbetul tău poate face minuni , zâmbetul tău te scoate din acel abis întunecat. Zâmbetul tău creează prieteni, iar prieteniile sunt unite doar printr-un zâmbet.                        Sunt tipul ăla cu un zâmbet și un râs molipsitor. Nu aș putea fi posomorât tot timpul, poate da am lucruri care mă deranjează, dar nu-i bai . Eu zâmbesc și mă ridic tot zâmbind.                                                        Un zâmbet nu costă nimic , dar un zâmbet valorează mult . Dacă nu vei fi fericit/ă acum oare când o vei face?

Dă-mi un zâmbet adevărat , nu unul fals...."

              Inima îmi era scăldată in zâmbete. Nu mai zâmbisem de mult, dragă necunoscut... Aleksander. Cred că Aleksander îl cheamă!

      Până atunci buzele mele nu se mișcaseră în forma numelui lui. Aleksander. Apărătorul nostru.

       Aleksander este un nume masculin de origine greacă. Se traduce prin „apărător sau războinic al poporului". . Una dintre cele mai emblematice figuri cu acest nume a fost Aleksandre cel Mare, care a fost genul de Macedonia și a creat unul dintre cele mai mari imperii din istorie până la vârsta de 30 de ani.

         But now you know there was a man named Aleksander. And he saved me. In every way someone can be saved. And i don't even have a picture of him. He exists now only in my memory.

     Acum, dacă spun numele necunoscutului ce m-a protejat, buzele mi se ridică instant. Obrajii îmi devin rozalii, iar ochii îmi sclipesc ca ai unui copil care vede pentru prima dată marea.                                                                                                                                          

           Necunoscutul avea o carte „ Hai să ne cunoaștem! " . Ce mai invitație! Trebuia să mă risc și să mă avânt în lumea lui, nu? În jocul lui, un joc ce părea inofensiv, dar sfârșește sfâșietor și vicios, obsesiv, dramatic. Trist.  Trist, dar trebuia să o fac. Era tentant. Era o provocare. Oare cine era Aleksander , necunoscutul de pe internet?

           Și i-am răspuns întrebărilor, timp de o săptămână. Nu i-am dat atenție misteriosului Aleksander, avea talent la pictat, inițiala celui mai bun prieten al lui era C , inițiala persoanei iubite era Z , era capricorn.

        Aleksander nu mă atrăgea. 

The book of you & IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum