- Wprowadzenie -

58 7 0
                                    



Cześć wszystkim!

To "dzieło" będzie dość nietypowe, ponieważ nie będzie to zwyczajna książka, a bardziej będzie przypominać zbiór postów/blogów, jeśli można to tak nazwać. W skrócie - Będę tutaj wrzucać zdjęcia swoich cosplayi z opisami postaci za którą jestem przebrana. Tak więc na samym wstępie wyjaśnię może, czym jest cosplay,  którego będzie tutaj na pęczki. Zapraszam do czytania!




- Czym jest cosplay? -

Cosplay – artystyczne hobby, w ramach którego osoby nazywane cosplayerami tworzą przebrania i wcielają się w postać fikcyjną. Termin ‘cosplay’ powstał w Japonii w 1984 roku, ale za początki tego zjawiska uważa się konwent 1st World Science Fiction Convention, który miał miejsce w Nowym Jorku w 1939 roku.
                                                - Wikipedia



Słowo "cosplay" można podzielić na dwa człony, które brzmią "cos" oraz "play".

Cos (ang. Costume) - kostium, czyli strój postaci, w którą się wcielamy.

Play (ang. Grać) - gra, wcielanie się w postać, oddawanie jej charakteru, np. pozując do zdjęć czy nagrywając filmiki.





Mam nadzieję, że przybliżyłam wam teraz to hobby i rozumiecie, na czym to dokładniej polega. Tak więc bez zbędnego przedłużania zapraszam do przejrzenia następnych części, gdy tylko się pojawią, a także do skomentowania swojej opinii!

~Mochi

↳˗ˏˋCosplayˊˎ˗  - moje przebrania!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz