صلو على الحبيب المصطفى محمد صلى الله عليه وسلم تسليما كثيراً طيباً من التعب الذي كان عليه من الظالمين اللهم امين يارب ✨.
بارت 1
بقلم: امنه حسن
قالت شهرزاد
♡♡اتي وهو يحمل هموم الدنيا علي عاتقيه لانه كان يامل اليوم بان يعمل في تلك الشركه للمعمار ولاكن مثلها مثل باقي الشريكات لا تقبل الشباب بدون وسائط او ذو طبقه مرفهه وان لم تملك هذه الاشيء لن تعمل في هكذا مكان هذا هو ما يشغل تفكيره وانه لم يكن بهين ابدا فهو الاول علي دفعته في هندسه قسم معمار وكان اوسمهم فهو يتميز بشكله الشرقي بشده لديه عضلات كبيره ظهره عريض وطوله195سم شعره اسود ولديه ذقن سوداء ايضا لون بشرته ابيض مائل للقمحاوي اما عينيه سوداء مخطلته بالرمادي عن قرب ولاكن عن بعد تكون سوداء ذو هاله رجوليه طاغيه اخذ نفس عميق واخرجه ثم اخذ يدق باب المنزل كانه يدق علي طبله / افتح يا تتح افتح يا تتح.
فتحت امرأه بيضاء متوسطه العمر ولاكن هناك بعض التجاعيد حول عينيها الرماديه الباب بوجه محتقن / انت ياض مش ناوي تكبر ابدا هتفضل عبيط واهطل كده ديما..... تعالي يا بطه شوفي اخوكي الكبير الي اكيد زي كل مره محدش قبل يوظفه عنده يامه لساني الدلدل واقولك طول مانت اهطل كده ابقي تعالي تف علي وشي اذا حد وظفك عنده.
قالت اخر كلماتها بعد دخولها ودخل هو ورائها بحنق يقفل الباب خلفه ويقول بتاثر / اسوء حاجه يا رشا اسوء حاجه هي خنجر الاحباط يجي من اقرب الناس ليك لا ومن مين من امي امي.
رشا بحنق شديد / امك ياروح امك واد يا ثائر اجبهالك صريحه عاريه.
ثائر بتمثيل يضرب علي صدره / يافضحتي عاريه عاريه يارشا في البيت الطاهر الشريف ده ازاي.
القت عليه السلاح الذي لا يخلي من اي بيت مصري / انا تعبت منك ومن اخواتك ولو فضتلو علي الحال ده انا ههج علي راسي واسبلكو البيت بالي فيه.
ثائر وهو يمسك ابو ورده وجلس ارضا لكي يلبسه لها في قدمها/ اهدي بس يا رورو مين مزعلك بس قوليلي.
امسكته من التشيرت عند (قفاه) وقالت بغيظ / انت يا مهندس الغبره والسواد علي دماغك.
ثائر وهي ترجه في يدها / اؤمري يا كبيره.
رشا بغيظ ومزالت ممسكه بالتيشيرت الخاص به وتهزه بقوه / انت اتقبلت في الشغل النهارده ولا لا.
ثائر بدوار / مترجيش جامد يا حجه والا والمصحف هزروطلكو الشقه وانا قولت اهو.
أنت تقرأ
12ساعه ﴿لعبه الزمن﴾
Historia Cortaانه شاب ليس لديه حظ في الدنيا ولاكن قد حدثت معجزه يستطيع قراءه الافكار خلال 12ساعه هل سيستغل قواه في الشر...