صلو على نبينا محمد صلى الله عليه وسلم 🌺✨
بارت 3
الكاتبه: ـ امنه حسن
قالت شهرزاد
...فكر الجميع في نفس اللحظه / ده ملبوس.
صرخ ثائر بقوه / برضو هيقولولي ملبوس.
شهاب برعب /طيب انت بتعرف ازاي الي بنفكر فيه.
اخذ ثائر يدور حول نفسه بعصبيه / وانا ايش عرفني بس انا مش ملبوس.
رفعت رشا حاجب واحد واقتربت له بحرص / ثائر يابني ياحبيبي انت سامعني اعوذ بكلمات الله التامه سامعني ياثائر يبني.
ثائر بحنق شديد وغضب / طيب اقولك اي عايز اعرف اقولك اي ياحج ابعد مراتك عني احسن واقسم بالله لااقلبلكم ملبوس فعلا.
قاسم اقترب من زوجته رشل بعنف شديد من زراعها وسحبها نحوه وقال بعصبيه / انتي اتجننتي يارشا.
ثائر بهدوء وامل / اخيرا صدقت ياحج اني مش ملبوس.
اكمل قاسم بجديه لزوجته رشا وقال بحده / انتي ازاي تكلميه كده هاه انتي مش خايفه منه وبتقربي منه عادي ده ملبوس دلوقتي يعني ممكن ياذي اي حد وميحسش بحاجه.
فاطمه امسكت مصحف كان علي الكمود وسبحه ولدها قاسم ورفعتهم في وجه ثائر وقالت برعب / انصرف انصرف اعوذ بكلمات الله التامه اعوذ بالله من الشيطان الرجيم اعوذ لك من الخبث والخبائث.
امسكها ثائر بغضب من قفاها وقال / اعوذ بالله من الخبث والخبائث يابنت رشا العاقله هو انتي يابت داخله حمام دانتي يومك اسود.
صرخ شهاب برعب / ااااععع مسك فاطمه مسك فاطمه ااااع اتصرفي يارشا بنتك هتروح في داهيه.
بثقت عليه رشا بغل وقالت / اسكت يابن الورمه انت بتحشر رشا لي مابوك واقف اهو.
شهاب مسح وجهه بقرف وقال بعصبيه / الله مش فاطمه بنتك برضو.
صرخت رشا وهي تلقي عليه زجاجه مياه كانت بجوارها / وهي يعني بنتي لوحدي ولا هو غباء وخلاص.
شهاب بخوف / اتصرف يا حج ابنك ملبوس ومسك بنتك الحقها.
قاسم بتوتر شديد / ط ط طيب انا جبها.
كانو يقفون بجوار بعضهم يرتعشون اخذ يسير قاسم ثم قال لشهاب / تعالي معايا يلا.
شهاب بخوف / اجي مين ياحج ده ملبوس.
قاسم بحنق وخوف / ياض تعالي معايا ياما هسيبه عليك.
أنت تقرأ
12ساعه ﴿لعبه الزمن﴾
Krótkie Opowiadaniaانه شاب ليس لديه حظ في الدنيا ولاكن قد حدثت معجزه يستطيع قراءه الافكار خلال 12ساعه هل سيستغل قواه في الشر...