9

664 16 2
                                    


     kac yil oldu ya bolum gelmeyeli

------------------------------------------

   

    Aynaya baktığımda sanki gördüğüm ben değilmiş gibi geliyordu duraksasamda eğilip yüzümü yıkadım odaya geçtiğimde üzerime bir şeyler giyip mutfağa yöneldim mutfaktan aldığım suyu da çantama koyup evden çıktım . Yavaş yavaş yürümeye başladım ne acelem vardı ne de hızlı gidecek gücüm . Tahmini olarak yürüdüğüm 15 dakika sonra okulun bahçesine girdim yine oldu tam unuttum sandım yine gördüm yine sızladı içim ben ne ona ne kendime ne bir başkasına itiraf etmiştim  bunu ama vardı bir şeyler . Onun özel bir yanı mıydı beni ona çeken,yoksa onun "o"  olması mıydı .

    Kafamı salladım iki yana hafifçe o rahatsız olmasın diye hafifçe kafamı eğerek geçerken omzumu tuttu biri bir anda ani gelen temasla hafif ileri doğru kaçtım  fakat elin sahibi aynı anda kolunu omzuma attı "Günaydın naber " o ses,o kişi,o hiç beklemediğim sözcükler kaldırdım kafamı baktım ona güzel gözleri vardı hem de çok güzeldi , kelimelere sığmayacak kalıplara girmeyecek kadar. "Günaydın iyi sen nasılsın " gülümsedi baktı ve konuştu "iyi bende ne olsun "

      O sırada bu anı bozan sesi duyduk "Oğuz abicim seri ol biraz ya " Oğuz özür diler gibi baktı  ya da ben öyle istedim "Kusura bakma ya bizim çocuklar çağırıyor  gitmem lazım sonra telafi ederiz tamam mı? " Hafifçe salladım başımı bana tebessüm edip koşarak uzaklaştı ben ise tebessümümü gizlemeye çalışarak sınıflara yöneldim.

       İlk aklıma gelen kantinden çay almak olsa da ağrıyan bacaklarım buna izin vermedi , ya da ben bahane ürettim.

    Sırama çantayı bıraktım fakat kerem yoktu ortalarda biraz üzülsemde arka sıramda oturan kıza dersi sordum "İlk iki ders boş diğer ikisi de rehberlik " kıza minik bir teşekkür ettikten sonra sıraya kafamı koyup uyumaya çalıştım.

----------------------------------------------------

Bolum gelmedigi icin cok cok cok cok ozur dilerim ama bu sıralar cok yogunum antrenman okul dershane falan derken hic zamanim kalmadı ayrica umarim düzgündür çünkü bakmadan atiyorum

10.11.22

Hayırdır koçum BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin