פרק 14- לעולם אל תכעיסו את הרמיוני

138 6 2
                                    

הארי-

התעוררתי מצרחותיה של עלמה. "ליה וקונר ל-נ-צח! שתי נשיקות על המ-צ-ח!" יצאתי מהחדר שבו ישנתי, וראיתי בסלון כאוס מוחלט.

ליה, אדומה כולה, רדפה אחרי עלמה המצחקקת. 

קונר זרק דברים על אלכס, שהתחמקה מהכל בחיוך.

סופי ניסתה לתפוס את הדברים שקונר זרק בטלקינזיס, ופיץ עזר לה.

קיף התפוצץ מצחוק בצד.

פרסי ואנבת' התאמנו בלחימה במרפסת.

והרמיוני צפתה בחוסר אונים במתרחש.

רון יצא מהחדר מיד אחריי (אנחנו ישנים באותה מיטה). "מה לעזעזל...?" הוא שאל ומצמץ בתדהמה. זה בדיוק גם מה שאני חשבתי. למרות שהמצב בסלון היה די משעשע.

משכתי בכתפיי. אין לי מושג. כשאני התעוררתי, זה כבר היה ככה." עניתי לו. ואז הרמיני הבחינה בנו. היא מיהרה להגיע אלינו.

"הארי! רון! סוף סוף הגעתם!" היא אמרה בהקלה ברורה. "מה קורה פה?" שאלתי בסקרנות.העפתי שוב מבט בסלון, והתחלתי לחשוש מהתשובה.

הרמיוני נאנחה. "זה פשוט נורא. עלמה ניכנסה לחדר שלנו באמצע הלילה, וקראה לאלכס. אחרי זה הן ראו את ליה וקונר מתנשקים, והתחילו והציקו להם." הסבירה לנו הרמיוני.

אוקיי, זה בהחלט מסביר על מה כל הבלגן. "קיף! אתה מוכן בבקשה להפסיק לצחוק כמו משוגע, ולבוא לעזור לנו?" רטנה סופי לכיוון קיף. קיף הוציא לה לשון.

לפעמים אני תוהה מי מביננו הוא הבוגר בן האלמוות, אני או הם. לא שאני חושב שאני בן אלמוות, אבל הבנתם את העיקרון...

"למה כמו משוגע? קיף הרי משוגע לגמרי!" ציחקקה עלמה, תוך שהיא עושה תימרונים בלתי אפשריים כדי להתחמק מליה.

קיף מצמץ, ונראה שזה פגע בו. "סליחה?" הוא הרים גבה. "סלחתי." עלמה חייכה חיוך תמים מזוייף.

"עלמה, את מאוד..." התחיל קיף לומר, אבל עלמה קטעה אותו. "תודה, אני מתה על גולונים." עוד חיוך תמים מזוייף. "אבל אתה יודע, אני חושבת שהיתבגרת. למרות שהאוזניים שלך במקום להתחדד, הן גדלות. כמו קוף. ולמען האמת זה מתאים, לא? קיף הקוף." צחקה עלמה. "קיף הקוף... קיף הקוף..." היא שרה.

קיף הזעיף פנים, ופתח את פיו כדי לומר משהו, אבל לפני שהספיק, עלמה חייכה אליו חיוך מקסים ואמרה "לא, אני רק אומרת את האמת."

פיו של קיף נפער בהלם. עלמה צחקה. "תיסגור את הפה שלך, שלא יכנס לשם בטעות זבוב!"

"איך ידעת מה עמדתי לומר?" שאל קיף, תוך שהוא מתעלם מההערה של עלמה. זה באמת היה די מוזר. היא באמת חזתה את מה שקיף עמד לומר?

אולי גם לה יש יכולת מיחדת, כמו הסמלים של ליה. או שסתם יש לה אינטואיציה טובה. אבל אם זה יכולת קסומה, אז מה היא? ראיית עתיד? 

מחוץ לספרWhere stories live. Discover now