ליה-
סוף סוף הצלחנו להשיג את כל החומרים של שיקוי השער. אני לא כל כך מבינה מה הקטע עם לוק. הוא ואנבת' היו חברים...? הוא בגד בה עם תאליה...? מה לעזעזל?
עכשיו אני שוכבת במיטה מלאת מחשבות. אני לא חושבת שאני אצליח להירדם בזמן הקרוב. יש לי יותר מדי מחשבות.
עכשיו, כשיקוי השער עומד להיות מוכן, האם הדמויות יעזבו אותנו? חבל. דווקא התחלתי להתחבר אל קונר. מה? קונר? לא, לא, לא! לא אמרתי קונר! אמרתי הדמויות! כן, דווקא התחלתי להתחבר אל הדמויות!
אוי, על מי אני עובדת? אני חושבת על קונר הרבה יותר מאשר על שאר הדמויות. אני לא ממש מבינה את הרגשות שלי כלפיו, אבל אני יודעת שזאת יותר מסתם הידלקות קטנה.
אוףףףףףף! למה הלב שלי מאיץ רק מלחשוב עליו? ולמה נהיה לי חם? ולמה הוא חייב להיות כזה חתיך וטוב לב???
טוב, הלילה אני כבר לא ארדם. החלטתי לצאת קצת החוצה, להתבונן בכוכבים. זה תמיד מרגיע אותי.
השתחלתי בזהירות מהמיטה, מנסה לא להעיר את עלמה. "עוד חמש דקות אמא..." מלמלה עלמה והתהפכה לצד השני. פיו.
יצאתי מהחדר, והלכתי למרפסת. הסתכלתי על הכוכבים, ועל השתקפות הירח על שיקוי השער. הכל היה כל כך יפה.
קונר-
נשכבתי ליד אלכס וניסיתי להירדם. הייתה לי הרגשה שאני לא אצליח במיוחד. המוח שלי כל הזמן חזר למקום אחד.
ליה.
ניסיתי לחשוב על דברים אחרים, אבל ככל שניסיתי יותר, כך המוח והלב שלי התעקשו לחזור לליה. נזכרתי שוב בהתוודות הקטנה (גדולה מאוד) שלי.
אני מאוהב בליה.
אבל אין שום סיכוי, נכון? הרי אני מכיר אותה בקושי שלושה ימים. אז למה זה מרגיש כאילו אנחנו מכירים חיים שלמים?
אני לא יודע מה היא עושה לי. יש מצב שאני באמת מאוהב בה? מאוהב באופן בו היא נלחמת על שלה? מאוהב באופן בו היא הצילה אותנו מאנשי הדובים? מאוהב באופי השקט, אבל חזק שלה? ובמושלמות שלה?
אוקיי. אני רישמית מאוהב בה. אבל איך לעזעזל?
טוב, להירדם זה כניראה הדבר האחרון שאני יכול לעשות עכשיו. ירדתי מהמיטה, ויצאתי למרפסת. אולי הכוכבים יוכלו לסדר את מחשבותיי.
כשיצאתי החוצה, ראיתי שם את הבן אדם האחרון שהייתי מצפה לראות פה.
"ליה?"
ליה-
הסתכלתי על הכוכבים, כששמעתי קול מוכר קורא מאחוריי בהפתעה "ליה?"
זה היה הקול של קונר. לעזעזל. נהיה לי חם, למרות שהלילה היה די קריר. ליבי האיץ את פעימותיו. אוף! שיפסיק לעשות לי את זה.
YOU ARE READING
מחוץ לספר
Macera*הושלם* אנחנו סתם שתי נערות רגילות, שגרות במנהטן השקטה. או שלא? איך אתם הייתם מגיבים אם הייתם פוגשים את גיבורי הספרים האהובים עליכם באמצע הרחוב? למען האמת, אנחנו הגבנו די... טוב. ואז נדפקנו. יצאנו עם גיבורי הספרים למסע, בניסיון להבין למה הם לא בספ...