Pansuman

38 7 0
                                    

Gözlerimi açtım ah başım . Çok agrıyordu elımı kafama goturdum ve kanıyordu uçak düşmüştü . Kafamı çevirdim ve dışarıya baktım gördügüm tek şey kum ve denizdi . Bir adaya düşmüş olmalıydık . Denize çakılmaktan iyiydi kendımı toparladım ayaga kalktım diğer yolcuların durumlarına baktım . Birçok ölü ve yaralı vardı . Ucaktakı pılot bolumune yurudum pılotlar ikiside ölmüştü işte bu kötüydü burda mahsur kalmıştık . Ecza dolabına yürüdüm içinden antibiyotikli merhem , sargı bezi , agrı kesici aldım . Yarası olanların yanına yürüdüm kesikler olan yerlere merhem sürdüm . Agrı kesici ilacı verdım sıra bana gelmisti bir ilaç içtim ve elimdeki sargı bezıyle kafama pansuman yaptım . Artık dışarı çıkma vakti gelmisti uçakın kapısını açtım . Dışarı çıktım evet bir adadaydık buyuk palmiye agaclarıyla doluydu etrafımız . Arkamdan bir kişi daga indi biraz konuşmak için yanlarına gittim .

Konuşma :

+ Merhaba .

- Merhaba .

+ Ben Will senin ismin nedir ?

- Benim adım Eddy memnun oldum .

+ Bende memnun oldum Eddy cok fazla bi zararın varmı .

- Hayır sadece ufak tefek sıyrıklar .

+ Şanlısın Eddy buraya düştük yaşamaya çalışacağız . Şimdi senden birşey rica edebilirmiyim .

- Evet tabiki .

+ Benim için hayatta kaç kişi var sayabilirmisin ve hayatta olup yarası cıddı olanlar kaç kişi sayıp bana sölermisin .

- Tamam dostum hemen bakıyorum .

Eddy ile konuştuktan sonra adaya bıraz bakmaya basladım . Çok güzel bir yere benziyordu burda zararlı hiçbirşey olucagını sanmıyordum . Telefonumu cıkardım baktım tabıkıde çekmıyordu . Şarjı bitmesin diye kapatıp cebıme koydum ileride belki bize lazım olabilirdi . Burada ne kadar kalacağımız belli degildi . Eddy bana dogru geliyordu .

Konuşma :

- Dostum saydım tam olarak 14 kişi hayatta 75 kadarda ölü var .

+ 14 kişinin durumu nasıl ? .

- Sadece bir tanesinin durumu kritik gibi nefes alıyor fakat uyuyor ne yapsam uyandıramadım ve karnında cok kotu bir yara var .

+ Tamam diger insanları buraya cagırabilirmisin lütfen konuşmam gereken birşey var .

- Hemen çagırıyorum .

Dedi ve yanımdan ayrıldı fazla zaman geçmeden herkes dısarıya çıktı . Merhaba arkadaşlar farkında olduğunuz gibi bir adadayız buraya düştük . Simdilik uçakta kalmaya devam edeceğiz yarın herkes ıyı oldugunda çalışmaya başlayacağız uçakta bulunan yiyecekler bildiğiniz gibi bize fazla yetmeyecektır . O yüzden yarın adaya açılmayı ve yıyecek bırseyler bulmayı düşünüyorum . Herkes bana katılıyor mu ? . Herkes kararımı onaylamıştı şimdilik yapacak hiçbirşey yoktu . Yaramı fazla zorlamamak ve dinlenmek için uçağa bindim . Koltuğuma yoneldim oturdum eşim , çocuklarım ailem beni bekliyordu ama ben nerdeydim bi adada elimden hiçbirşey gelmiyordu . Biraz dinlenmek için uzandım ve gözlerimi kapattım .

Vahşi AdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin