0.1

23 6 17
                                    

  #18 YIL ÖNCE#

Gözlerimi hastane yatağında açmıştım. Zihnimde sadece kafama aldığım büyük darbenln zonklayışı canlıydı, hiçbir şeyi kavrayamıyordum. Kendimi zorladıkça hastanede olduğumu anlayabilmiştim. Genç bir doktor elinde bembeyaz bir örtüye sarılı bir bebekle bana yaklaştı, doktor ağlıyordu, nedenini sormaya tenezzül etmedim çünkü biliyordum...

  Elime tutuşturulan bebeğe baktım, gözlerinin içi pırıl pırıldı, simsiyahtı ama bir o kadar da parlaktı. Güneş ışığı gözlerine geliyor ve o ışık yansıyordu, ay ışığı gibi...

  Yavaşça cennet kokan kokusunu içime çektim, dünyanın en güzel kokusu bu olsa gerekti... Yüzünü inceledikten sonra ufacık yanaklarına hafif bir buse kondurduğumda gözümden süzülen yaş minik suratına akmıştı. Gülümsedim.

"Dünya'ya hoşgeldin Dolunay'ım..."
.
.
.
"HOCAM HASTAYI KAYBEDİYORUZ!"
.
.
.
"Nabız kaç?!"
.
.
.
"Ölüm saati: 01.24"

"Seni seviyorum Dolunay'ım..."

NOT: KİTAP KÜFÜR İÇERİR AMA GEREKTİĞİ YERDE.

NOT1: KİTAPTA YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR, İNSANIZ HATA YAPABİLİRİZ. GÖRÜNCE DÜZELTİYORUM ZATEN, YÜZÜME VURMANIZA GEREK YOK.

NOT3: ŞİDDET İÇERİYOR AMA KADINA, HAYVANA ŞİDDET GİBİ DURUMLAR SÖZ KONUSU DEĞİL.

NOT4: ALIŞAGELMİŞ OLAN TECAVÜZ OLAYLARI, VICIK VICIK İLİŞKİLER, GÜÇSÜZ BAŞROL KIZ, TECAVÜZE UĞRADIĞI KİŞİYE AŞIK OLMA, HAMİLELİK GİBİ ABSÜRT DURUMLAR BULUNMAMAKTADIR.

NOT5: GERÇEKÇİLİK İÇERİR.

NOT6: HAYAL ÜRÜNÜDÜR AMA GERÇEĞİYLE DE KARŞILAŞILABİLİR, BİLEMEM.

NOT7: İKİNCİ ERKEK SENDROMU GİBİ BİR DURUM OLSA BİLE BEN FİKRİMDEN VAZCAYAMAM HABERİNİZ OLSUN. ÇÜNKÜ HAYATTA DA HER ŞEY İSTEDİĞİMİZ GİBİ OLMAZ.

NOT8: LGBT DESTEKLEMİYORUM AMA KOMİKLİK OLSUN DİYE AZ BUZ BİR ŞEYLER KATACAĞIM FAKAT KİTAPTA GAYLİK VEYA LEZBİYENLİK GİBİ BİR DURUM YOKTUR.

...SAYGILAR...

...İYİ OKUMALAR...

DOLUNAY-1 (Sıfırdan başlamak)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin