Capitolul 1 : Noua Viață

114 12 0
                                    

Totul a început la 5 septembrie 1998.
Născută în România, într-o familie numeroasă, cu puține posibilități.
-------------------
Viața mea a luat-o de la capăt atunci când am fost abandonata, într-un centru de plasament din București.

Locuiam cu alți copii,care se drogau.
Însă norocul a venit și pe la mine la 3 septembrie 2004. Atunci o familie de americani m-au luat acasă. Era ceva nou pentru mine . Nu înțelegeam prea bine ce se întâmplă având doar șase ani.
A fost foarte greu sa mă obișnuiesc, neștiind engleză.

Dar,acum iată-mă aici, în Los Angeles , trăindu-mi viața la maxim. Ultimul an de facultate pentru mine înseamnă mult.Noi colegi , alt liceu .

--Prima zi de școală--
Ultimul an...
8:01
-Scumpo, trezeștete! se aude o voce de jos
M-am sculat din pat și M-am îndreptat spre dulap . Am luat ce mi- a venit la mana și M-am îmbrăcat rapid.
Jos , mama mă aștepta cu micul-de-jun pregătit.
I-am sărit în brațe și i-am mulțumit pentru a o mii-a oara.Dupa ce am terminat M-am încălțat mi.am luat cărțile și am plecat. La școală totul era minunat : o școală mare și frumoasa , curtea plina de elevi și nu în ultimul rand doamna directoare care ținea lungul discurs.

Am intrat în clasa și m.am așezat în penultima banca . În ultima banca era o fata simplă, părea de treaba.
Bună ! spun către ea cu un ton liniștit sa nu o sperii
Salut!
Atunci am simți ceva intre noi, era gustul meu de prietena, simpla, prietenoasă.

Wedding in HeavenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum