Am luat-o pe Anne de mână și am ieșit din școală.
Ne-am așezat pe o banca din fata școlii, pentru a ne cunoaște mai bine. Pe ușa unui Range Rover negru, a ieșit un băiat chipeș , cu niște ochii verzi. Am stat și l - am analizat din cap pana în picioare . Eram pierduta.
Hei ,ești bine ? mă întreabă curioasa Anne
Da,scuze..
------
În câteva momente , acest băiat a apărut cu încă 3 băieți , pe banca de lângă noi.privirea mi-a fugit iar către el. Anne mi-a dat un ghiont.
El este cel m - ai popular băiat din școală, îl cheamă Harry, mi-a șoptit Anne
Când am întors capul,asa zisul Harry mi.a făcut cu ochiul.In acel moment am simțit cu mi se topeau picioarele și Cum mă înroșeam instant. Bineînțeles ca Anne a observat din prima și m.a întrebat speriata ce am pățit.
Nu a avut curajul sa îi spun.
•••••••••••
Clopoțelul a sunat. Ne.am ridicat și am pornit spre școală. Am intrat în clasa și am așteptat să intre diriginta noastră. Am hotărât cu Anne sa stăm în aceeași banca. Atunci diriga a intrat în clasa. Am făcut cu toții cunoștință și ne.am urat succes în noul an școlar.
Am tras niște bilețele pe care scriau numere. Nu știam ce semnifica pana când am aflat ca e numărul dulapului în care îmi voi tine cărțile. Am ieșit cu Anne sa ne căutăm dulapurile . Eu eram numărul 304,iar 204,dar eram la etaje diferite ceea ce m.a întristat. Fiecare s.a dus la dulapul ei sa ne pregătim de ora de mate.
Am ajuns la dulap și l.am deschis. Era îngust . Numai pentru cărți. Mi.am luat cărțile și am închis dulapul.°°°°°
Bună! mi.a spus Harry cu un zâmbet care se citea pe fata lui.
În acel moment am scăpat cheile din mana.
Scuze, te.am speriat? m.a întrebat râzând
Nu...Am spus rușinata.•••••
Am plecat spre clasa ca o proasta, fără sa îi mai zic ceva.
Orele au trecut foarte repede , iar gândul îmi era la EL. Afară ,mama mă aștepta cu mașina sa mergem acasă. Am urcat în mașină și am deschis geamul uitandu-ma spre scoala . Harry m.a văzut din prima și mi.a dat un pupic aerian . În acel moment m.am înroșit iar.
Ești bine,scumpo? m.a întrebat mama curios
Da mamă, mă simt perfect! I. Am spus cu zâmbetul pe buze.Am ajuns acasă , unde tata mă aștepta cu un mic cadou. El a fost plecat în străinătate, și a ajuns ieri. Mi.a dat cadoul , I. Am mulțumit și am fugit sus în cameră. Am deschis și înăuntru era un lănțișor finut de argint cu numele meu , " Briana " .