*Írói megjegyzés:
Eme részben +18 tartalom van jelen. Kérek mindenkit, hogy ezt figyelembe véve olvassa tovább.
BOLDOG KARÁCSONYT !* Harry
Okés. A haditerv a lenyugtatásomra nem jött be ahogy én azt terveztem. Igazából addig jól ment minden míg nem futottunk megint egymásba ebéd után, na itt vágta el az összes reményemet arról, hogy nyugodt leszek. Szerencsémre gyorsan tovább állt így nem láthatta az arcom színét ahogy egyre jobban kipirult. Ezután hihetetlenül gyorsan vissza sprinteltem a szobámba és újra beálltam a zuhany alá. Éreztem ahogy a testemen végig folyik a hűvös víz és egy kicsit sikerült lenyugodnom. Amint már vissza nyertem valamelyest az uralmat a testem felett, lassan átkezdtem magam mosni, hogy estére teljesen felkészült legyek akár arra is...
-Merlinre, hogy én mikre gondolok? Előbb talán el kéne érni a pozitív válaszát és csak utána agyalni az ilyesmiken.
*Perselus
~végem, teljesen kész vagyok. Az istenért nem jöttem rá kinek a jegyese vagyok és ez igencsak nagy aggodalommal tölt el. Mégis hova lett az én megfigyelő tudásom? Évekig voltam kém és erre tessék, itt állok teljesen tanácstalanul.
-Biztosan emiatt aggódóm? ~nem hinném. Inkább az a baj, hogy semmilyen aprócska reakciót nem vettem észre és ha nem mutatott semmilyen reakciót akkor talán mégsem érdeklem annyira.
-Miért engem választott, ennek így semmi értelme? ~ha szeretne vagy vonzódna hozzám akkor mégis hogyan tudja így elrejteni előlem az érzéseit, hiszen ilyenkor az ember akarata ellenére is mindig a másikat keresi a szemével.
-Ki vagy te és miért én? Bárcsak ő lennél, még a lelkemet is eladnám érte!
Lehuppantam az ágyamra és csak néztem ki a fejemből tanácstalanul. Egyáltalán nem vártam ezt az estét de közben legbelül mégis izgatott voltam. Felnéztem az órára ami most mutatott negyed hatot és mikor ez tudatosult bennem, gyorsan felpattantam és készülődni kezdtem lesz ami lesz alapon.
-Úgy tűnik nincs más választásosom mit csak előre menni és végre megtudni ki is lehet ő valójában. Ennyivel muszáj megtisztelnem ha még a visszakozás lehetőségét is vissza utasította miattam.
*Harry
Igazából harmadszorra állok a zuhanyzó alatt és mosom magam tisztára, sajnos nem igazán sikerült lenyugodnom így most próbálom egy kicsit elterelni a figyelmemet erről az egészről ami nemsokára következni fog és az egész életemre kifoghatni.
-Merlinre már megint eszembe jutott. Vajon ő is ennyire izgul mint én? ~nem, neki talán még rosszabb is mint nekem mert én legalább tudom kivel fogok találkozni míg ő csak vaktában tapogatózott egész végig a kilétem felől.
Újból kiszálltam a zuhanyzóból, szárazra töröltem magam, felhúztam az előre kikészített fehér ingem, szürke farmernadrágom és a fekete cipőmet ami passzol a szettemhez. Már csak a hajam volt vissza de az egyáltalán nem volt hajlandó engedelmeskedni nekem így muszáj volt úgy hagynom ahogy van. Lassan négy óra volt és így egy kis bátorságot véve elindultam a Szükség szobájába, hogy előbb ott legyek mint ő. ~még csak az kéne, hogy elkések a találkozóról.
-Indulás Harry! Néz csakis előre és érd el, hogy beléd szeressen!
Végig sétáltam a folyosókon és közben senkivel sem találkoztam ami miatt egy kicsit meg is könnyebbültem. Az egész Roxfort karácsonyi díszbe volt öltöztetve. Mindenhol fénysorok, kisebb-nagyobb díszek emelték meg az ünnepi hangulatot.
-Olyan szép.
Nemsokára már a Szükség szobájának ódon ajtaja előtt álltam és néhány nagyobb lélegzetvétel után benyitottam és ami ott fogadott az valami lélegzetelállító volt. Egy hatalmas karácsonyfa állt a terem közepén gyönyörűen feldíszítve, nem messze tőle egy kanapé és azzal szemben egy nagy kandalló állt ropogó tűzzel benne ami igazán kellemes meleget árasztott magából.
ESTÁS LEYENDO
Fehér karácsony
RomanceFigyelem ez a történet férfiak kötözi szerelemre őszpontosít, aki viszolyog az ilyen művektől kérem ne olvassa el ezt a történetet. A történetben +18 tartalom van jelen, ezt vegye mindenki figyelembe mikor mégis elkezdi olvasni. Egy kis karácsonyi m...