0.6

15 1 8
                                    

Nereden nereye nereden nereye geldi türkiye eeee eeee
....

Ne mi yapıyorum? Kalp krizi geçiriyorum. Okuduğum kitapta first kiss oldu çünkü. "Yess bee! " diye attığım çığlıkla sınıf arkadaşlarım alıştıkları için bakmadılar bile sadece arkadaşları için gelen birkaç kişi bakıp önüne döndü.

Günebakan:Ayıptır sorması ne oldu da çığlık attın.

Güneş:Ayıpsa sorma mal aqsüz

Kafamı kaldırıp sınıftaki kişilerin cv sini çıkardım şaka lan şaka gül diye sınıfta 13 kişi var. 1 ben kişi 7 kız var onlarda elendi. 1..2...3..müslüman 5..6..7.. mahallede 7 müslüman var... hıı gevur apartmanı yani basketbol takımı... Gerilim müziği açın arkadan telefon ile ilgilenenlere baktım. Yavuz, Anıl, kimlikteki muharrem ismini dışlayan Ateş, Berat ve Tunç bir dakika HEPSİ TELEFON İLE UĞRAŞIYOR BU BİR HAİNLİK!!

Güneş: demek basketbol takımındasın boy kaç cm?

Günebakan: Aledaaaa

Güneş: Ne aledaaaa boy kaç cm?

Günebakan: Hani beni aramayacaktın

Güneş: bir saniye aramalara bakıyorum (çevrimdışı)

Güneş: Aramamışım seni (çevrimiçi)

Günebakan: Aleda isminin anlamını biliyor musun

Güneş: vileda dan sonra zirvede bıraktım aşko

Günebakan: asil demek nazlı demek çok fazla anlamı var

Güneş: 1 konu nasıl buraya geldi 2 senelerce vileda diye dalga geçilen ismim nasıl asil demek asil siz yanlış biliyorsunuz beyefendi

Günebakan: Aleda

Güneş: şimdi gelsem sizin sıraya ne olur sen bir zort olursun nihahaha (kötü kadın kahkahası) (çevrimdışı)

Kitabın altını çizer gibi yapıp minik bir not yazdım. Piçlik yapacam ehehe Notu gizlice alıp ayağa kalktım. "Beylerr! " diyerek Yavuz'un yanına oturdum. "Bu not ulaşsın o şahsiyete ben şimdi zile 2 dakika olmasına rağmen Ümmü hocaya gidip yağ çekeceğim. " bütün erkeklerin beti benzi atmıştı, sanki deccal gördünüz amk.

.....
Burada bitircem çünkü why not

GÜNEBAKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin