Bölüm 14

363 19 0
                                    

Babası " ticaret "

Suga " galiba ben bu lafı senin agzindan ilk defa duyuyorum sen genllikle hirsizlik felan yalarasın da "

Suga lafını bitrdiginde Yn hafif öksürmüştu .

Suga " noldu bitanem iyi misin ?"

Yn imalı bir şekilde ona bakarak " öhm bogazima birşey takıldı da"

Tam o sırada sagiya Bong iner . Suganin annesi sasirmiş bir şekilde onlara bakar

S.a " oğlum bu sizin mi ? *

Suga " evet öz oğlum bir saşırdın ki ! "

S.a" yani   ben bir tane sanıyordum ikinciside böyle birden çıkınca şok üstüne şok geçirdim "

Suga " normal hiç şaşırmadım yine  benimle ilgili hiç birşey bilmiyorsunuz doğal bir şey bu yağmur yagmaaı gibi 😒"

Yn ayağa kalktı vemutfaga gitti . Akşam yemeğini hazırlamaya başladı biraz sonra mutfağa Suga annesi yani kayınvalidesi geldi .

S.a"kızım yardım ediyim mi sana "

Yn " hayir efendim ama yine de teşekkürler zaten bitti masaya  koyması kalsı bitek "

S.a" tamam o halde .asayı beraber kuralım "

Yn "  siz nasıl isterseniz efendim ₺

S.a"aaa efendim  de neymiş suga gibi sende bana anne de zaten yarı annen sayılırım öyle değil mi "

Yemek yediniz ve oturuyorsunuz .  Çocuklar da yerde oyun oynuyorlardı.
  Yn " ben size kahve yapim "

Kalktı ve ayagı oyuncağa takıldı ve hemen yanında oturmakta olan Suga nın üstüne düştu .

Suga " ağğğ off Yn dikkat et sana kor musun  ? Koskoca oyuncagı görmeyecek kadar "

Yn " pardon yanlışlıkla oldu " ayağa kalktı ve onlara şaşkınca bakan suga nın ailesini görünce utancından yerin dibine girdi hemen mutfağa koştu .

Yn " of ya rezil oldum "😳

Suga "  bencede "

Yn " ay senin ne işin var burda "

Suga "   kendi evim gelemez miyim  ayrıca  orda beni.zor durumda bıraktın gece bunun cezasını çekecekisin"

Yn sesli bir şekilde yutkundu 

Yn " ama yemin ederim ki yanlışlıkla oldu"

Suga "orası beni ilgilendirmez sonuçta üstüme düşen sensin "

Yn "🤦🤷🙅🙎"

Suga "oflama Yn kahve yap  şekersiz olsun benimki biraz da çabuk ol"

Suga içeri gitti Yn kavveleri yapıp geldi

S.a " oğlum biz nerde kalıcaz"

Suga " burda "

Babası " yani odamız nerde "

Suga " oww söylemeyi unutmuşum bu evde sadece 2 oda var fakat maalesef ikisi de dolu siz burda yatın "

Yn " suga 🤨"

Suga " noldu bebeğim "

Yn " ailen  burda misafir bizim odada kalsınlar biz bu hafta burda kaliverelim nolur ki "

Babası " ah evet oğlum karın haklı "

Suga " banane halka halla ev benim evim değil mi kendi odamda da mi yatmiyacam "

Yn " suga  zaten sadece bir hafta nolur kalıversinler "

Suga " sen yat o zaman Yn ben rahatımı bozamam"

Yn " of Suga en azından çocukları bizim odaya alalım anneler orda kalsın "

Suga "  Yn ne yaparsan yap ya "

Suga yukarı çıktı 

Yn " oğlum bir haftalıgina senin odanda babanenler kalsın olur mu "

Bong " sen nasıl istersen annecim "

Yn gülümsedi

Yn " hadi o zaman kardeşini de al  odaya git bendegelirim birazdan "

S.a " kızım sizede zahmet verdik ama "

Yn " yok ne zahmeti ilk gelisinizde sizi salonda agirlayamazdım "

Babası " sen çok iyi kalplisin suganın aksine "

Yn   başini öne eğdi ve " efendim  benim uykum var  size iyi geceler " dedi ve yukarı ciktı .
Bae yi emzirdi ve uyuttu .

Yn " oğlum gel yatağa koltukta yatma boynun tutulur "

Suga " YN !!! "

Yn " ne ? 🙂"

Suga " annemler gitsin gösterecek ben sana bilerek yaptın demi "

Yn sıritti ve yatağa girdi  oğlu da yanında uyudu .

My Prisoner  •MYG•Yn•  (Şiddet İçerir) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin