Bölüm 19 (FİNAL)

377 18 3
                                    

Doktor "  eşiniz  yaşiyir gayet de iyi fakat- "

Suga " NE NE OLDU "

doktor " çocuklarinizin ikisni de kaybettik "

Suga " HAYİR OLAMAZ DOKTOR GİR İCERİ GETİR ONLARİ YOKSA SENİ ÖLDÜRÜRUM "

tae " SUGA BİRAK DOKTORU HEPSİ SENİN SUCUN HERSEY SENİN YUZUMDEN OLDU EGER SEN YN İ ZORLAMASAYDİN HİCBİR SEY OLMİYACAKTİ ONLARA NEDEN GİRDİN HAYATİNA  BUNCA ZAMAN SONRA BİRAZ OLSUN MUTLUYDU HER SEY SENİN SUCUN  SEN COCUKLARİNİN KAYİLİSİN "

Suga ağlıyordu  hepsi onu suçu  o çocuklar onun yüzünden öldü

Sugadan 

Yn normal odaya alındı yanına gidip ona herşeyi anlattım yalnız kalmak istediğini söyledi diretmedim çıktım . Aslında herşey benim sucumdu keşke ilk basindan böyle baslamasaydik . Ama daha hiç bir şey için geç sayılmaz . Ona kendini affettirip herşeye yeniden başlayabiliriz .

Yn nin odasına gittim içeri girer girmez şok oldum Yn nin serum borusundan kırmızı bir sıvı akıyordu Yn nin gozleri kaparliydi .
" YN HAYİR YN AC GOZLERİNİ DAHA YENİ KAVUŞTUK SENİ KAYBEDEMEM TEKRAR YN ... DOKTOR YOKMU YARDİM EDİN "

Doktor " Lütfen dışarda bekleyin "

Dışarı çıktım ALLAHim lütfen Yn e bir şey olmasın eğer o da giderse ben dayanamam .

Kısa bir süre sonra doktor çıktı

Suga " doktor iyimi karım "

Doktor " malesef "

Suga " nemalesef yaşıyor dimi birşey soyek doktor "

Yanımıza tae de gekmişti

Doktor " malesef efendim eşinizi kaybettik başınız sağ olsun "

Tae duyduklariyla sinirlenmişti birden bana bir yumruk attı

Tae " HERSEY AMA HERSEY SENİN SUCUN HEPSİ SENİN HATAN ALLAH KAHRETSİN SENİ SUGA"

Ah ne sanıyor bu kendini ben ailemi kaybettim sanki ben çok mutluyum gülüp oynuyorum .

Suga " KES YETER ARTİK BENİ SUCLAMAYİ KES TAMAMMI BEN BURDA GOBEK ATMİYORUM YN İ VE ÇOCUKLARIMI KAYBETTİM DİYE HADDİNİ BİL TAE "

Yoongi sokaklarda perişan geziyordu acaba yaşananların hepsi onun suçu muydu ? Peki ya neden bunu yaomıştı Yn i sevdiğinden onu gerçekten de sevdi mi  ya da gerçekten sevdimi  seven bunu yapar miydi?

My Prisoner  •MYG•Yn•  (Şiddet İçerir) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin