Bölüm 17

298 16 1
                                    

Yn " SUGA AC KAPİYİ BENİ ONLARDAN AYİRAMAZAİN SEREFSİZ BANA COCUKLARİMİ VER YOOONGİİİİ !!! "

suga " HANİ ONLARİ İSTEMİYORDUN NOLDU YN BOSUNA BEKLEME DEFOL GİT "

Yn " SUGAAAAA BENCİLLİK ETME ONLARİN ANNELERİNE İHYİYACİ VAR SENİN GİBİ BİR ACİMASİZİN ELİNE BİRAKACAK DEGİLİM AC KAPIYI"

Suga " Merak etme Yn o kadar da zalim değilim "

Yn " SUGA KAPİYİ AC YOKSA POLİS CAGİRİR BEN ACARİM "

Suga " YN DEFOL GİT BURDAN BEN ONLARA SENDEN DAHA İYİ BAKARİM CEBİNDE 5 KR PARAN YOK 😏 "

YN " İYİ TAMAM  SEN İSTEDİN "

Yn ~

Yn " evet  polis bey kavga ettik "

Polis " hmm peki kaç çocuğunuz var "

Yn " 2 efendim ikisini de vermedi üstelik onlara kötü davranıyor "

Polis "   demek şiddet de uyguluyor Yn hanım eşinize karşı dava açarsanız eyer çocuklarınızının vekaletini ömür boyu alabilirsiniz"

Yn " öylemi peki nerden açabilirim "

Polis " şu anda olmaz saat geç oldu yarın gelin ben size yardımcı olacağım "

Yn " efendim bakın anlamıyorsunuz o adam bir piskopat ne yapacagi hiç belli olmaz çocuklarımın hayatı tehlikesi bile olabilir o evde  birkın yarını yarım saat bile bekleyemem "

Polis " fakat Yn ha- "

Yn " lütfen efendim size bir anne olarak yalvarıyorum "

Polis " pekala madem  birlikte gidelim "

~

Polis kapıyı çaldı

Suga " kims- ooo kimleri görüyorum "

Polis " uzatma  cocukları getir "

Suga " neden polis bey "

Polis " şiddet uyguluyormussun bu şartlar altında çocukların vekaleti eşinizde kalmalı "

Suga " aaa ben mi hasa efendim yok öyle bir şey ben  dövmeyi bırak çocuklarıma sesimi bile  yükseltmem"

Yn " yalan ben kaç kez şahit oldum "

Suga " asıl sen yalan söylüyorsun polis bey hem  Yn nin ne cebinde 5 kuruş parası ne de kalacak yeri var ben çocuklarımı bu kadına verip de sokaklarda yatirtamam "

Polis " Suga bey eyer biraz daha uzatirsaniz sizi bu gece içerde  agirlariz lütfen verin çocukları "

Suga " ama polis be-"

Polis " HADİ BEYFENDİ HADİ "

suga   " ama şu anda uyuyorlar "

Yn " ben alırım "

Suga " olmaz polis bey ben bu kadını evime sokmam "

Yn " polis bey içeri girebilirim dimi ayrıca içerde eşyalarım da var "

Polis " suga bey lütfen dışarı çıkın Yn hanım gelene kadar "

Suga sinirle dışarı çıktı ve beni beklemeye başladı .

İlk Bong un odasına gittim
Yn " Bong annecim uyan bitanem "

Bong " noluyor anne "

Yn " kalk yavrum gidiyoruz "

Bong " nereye "

Yn " annecim soru sorma hazırlan eşyalarını da la ben kardeşini alıp gelicem"

~

Yn "tamam polis bey gidebiliriz "

Suga birden içeri girip kapıyı çarptı .

Yn " talnız polis bey benim kalacak bir yerim yok aslında ben Kore'de yaşıyorum buraya tatil için gelmiştim "

Polis "  anlıyorum Yn hanım sizi bu gece evimde agırlamamı istermisiniz hem benimde sizin çocuğunuz gibi bir kızım var oğlunuz da kendini yalnız hissetmez"

Yn " teşekkürler efendim "

~

Şu anda sıcak yataktayım yanımda cocuklarim da var tek sorun Kore'ye nasıl döneceğim 5 kuruş para da yok acaba    abimi arasam bana yardım eder mi aslında denemekten zarar gelmez bir gün ona muhtaç olacağım aklımın ucundan geçmezdi .

Yarın

Evden çıkmıştim bir telefon kulübesi bulup abimi arayacaktım belki bana yardım ederdi .

📠📞📳
Yn " a-alo abi "

Tae " Yn sen misin "

Yn " evet benim "

Tae " kardeism bir sorun mu var "

Yn " abi Yoongi ile tatile Türkiye'ye gelmiştik sonra kavga ettik beni evden attı sokaktayım  "

Tae "NE ! Tamam şu anda nerdesin sen "

Konumunu söylersin .

Tae " tamam abicim sakin ol ben uçak göndereceğim Kore'ye gelince detaylı konuşuruz "

~

Tae " eee Yn anlat bakalım olayları basından "

Yn " şimdi biz  Türkiyeye tatil için gittik ondan sonra ... "

Tüm olanları anlatırsın

Tae " şerefsiz demek ki seni dövüyordu "

Yn " evet "

Tae " tamam Yn geçti abicim artık ben yanındayım ve hiçbirsey eskisi gibi olmayacak sana zarar gelmesine izin vermiyecem  bundan sonra benimle kalıcaksin-"

Tae nin kızı yuna " babaaaağ "

Tae " kızım bak bu halan artık bizimle kalacak bunlar  da kuzenlerin  Bong ve BAE  "

Yuna " yaşasın arkadaşim olacak "

Yn gülümser " abi bu iyiliğini unutmayacagım "

Tae "   e unutma zaten "

🎬
Yarı final gelecek yarın kendinize iyi bakın

My Prisoner  •MYG•Yn•  (Şiddet İçerir) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin