My white angel in the dark forest.
Zoo dus dit is mijn eerste fanfic everrrr! Niet die ik schrijf, maar wel die online komt! *yyeeeeeaaaaahhhh* Dus, op het moment dat ik dit schrijf heb ik nog geen idee waar dit verhaal over gaat, maar dat zie ik wel. Ik zet dit verhaal toch niet online voor ik meer dan de helft in mijn notities heb staan, anders ben ik veel te bang dat ik jullie moet laten wachten. De hoofdstukken zijn niet heeel erg lang, best kort zelfs, maar in ruil daarvoor zal ik proberen heel snel opnieuw te posten. Dussss worden jullie al gek van mijn geklets? Laten we maar snel gaan beginnen dan!!
1. De vervloekte sigaret.
Sanne's P.O.V.
'Nee!!!' Ik druk mijn kussen strak tegen mijn buik en staar naar de televisie. 'Nee alsjeblieft doe nou voorzichtig!' Denise lacht. 'Wat?!' Roep ik uit. 'Niks, niks.' Zegt Denise met een lach. 'Je doet net alsof het echt is. Het is maar een film he?' Ik lach en pak mijn starbucks beker. 'Tuurlijk weet ik dat. Maar dat maakt de film niet minder eng!'
Na de film, drie zakken chips en een volle beker Caramel Hot Chocolate duiken Denise en ik in bed. Een hoop geklets, fanfics en nog meer chips volgt. 'San?' Begint Denise. 'Ehh... Ja?' Ik hoor aan haar stem dat ze iets van plan is. 'Ik heb zo'n behoefte aan een sigaret!' Ze kijkt me smekend aan. 'Maar we kunnen hier toch niet roken? Dat merken mn ouders!' Denise knikt. 'Zullen we even naar het park glippen? Dat is toch niet zo ver weg en je ouders slapen al! Die merken dat toch niet..'
Zodoende. We slopen het raam uit en via het dak van de garage kwamen we in de tuin. Vanuit daar was het simpel. Ik vond het wel eng, heel eng zelfs, maar durfde dat niet tegen Denise te zeggen. Ik liep achter haar aan het park in.
Na 5 minuten lopen kwamen we een bankje tegen. Denise ging zitten en stak een sigaret op. Ik ging naast haar zitten. 'Ook een?' Denise hield het pakje voor mijn neus. 'Nee, dankje.' Ik rookte wel, maar nu had ik er geen behoefte aan.
Dat was het voor vandaag! Ik zal snel het volgende hoofdstuk online zetten, misschien morgen al... Ik zie wel! Heb je nog tips of vind je het verhaal gewoon tof? Vote en laat een reactie achter! Nu ga ik jullie niet langer vervelen met mijn verhaal. Byeez!
JE LEEST
My white angel in the dark forest. ( dutch 1D/Niall Horan Fan Fiction)
FanfictionWat begint als een leuke avond logeren met haar beste vriendin Denise, word voor Sanne vanzelf een scene uit haar favoriete griezelfilm. Maar dan, als alles om haar heen donker en zwart lijkt te zijn, is daar toch haar witte engel.