MSN V.S. SMS

67 7 1
                                    

Sanne's P.O.V.

Liggend op mijn bed denk ik aan de dag. Ik heb net een gesprek gehad met mijn baas. Niet heel erg goed... Nou ja. Denise was inderdaad al naar huis gegaan gister, en toen ik thuis kwam was iedereen heel erg opgelucht. Denise was er niet meer, anders had ik haar echt wat aan gedaan. Hoe kon ze me achter laten?

Ik ben in ieder geval nu thuis en heb heel het verhaal uitgelegd aan mijn ouders. Nu lig ik dus op mijn bed bij te komen van wat er allemaal is gebeurd. Ineens hoor ik mijn mobiel trillen.

1 nieuw bericht. Van: onbekend.

Ik open het bericht en zie dat het van Niall is. Jes! Hij heeft mijn briefje dus gezien. Ik wist wel dat ik mijn nummer er bij moest schrijven.

'Hee Sanne! Hoe is het gesprek met je baas gegaan? Ik vond het gezellig samen.. Zullen we vanavond samen iets eten bij Nando's? xx Niall'

Ik sla zijn nummer op in mijn mobiel en kijk dan in mijn agenda of ik vanavond tijd heb. Jep, ik heb niks te doen! Snel sms ik hem terug.

'Hee Niall! Het gesprek ging.. Mhuah. Vertel ik nog wel. Ik heb vanavond tijd! Zullen we om 19:00 bij Nando's afspreken? xx Sanne. Ps: Zullen we msnen? Mijn email: sanne1Dlove@live.nl x'

Oke, mijn email is misschien wat kinderachtig, maar goed. Misschien moet ik hem maar is veranderen. Als 16 jarig meisje heb je niet zo'n email. Voor ik het smsje verzend start ik hotmail op en maak ik een nieuwe email aan. Ik verander mijn email in SanneVdVeen@Live.nl en stuur het smsje naar Niall. Dan start ik msn op.

Niall's P.O.V.

Ik start gelijk mijn msn op als ik Sanne's sms krijg. Snel voeg ik haar toe en ik zie dat ze online is. Heeft ze op me gewacht? Ik start snel een gesprek met haar.

Niall zegt: Hee!

Sanne zegt: Ola!

Niall zegt: Hoe is het?

Sanne zegt: Goed hoorrr!

Sanne zegt: Met jou?

Niall zegt: Mooizo!

Niall zegt: Ook goed hoor! x

Sanne zegt: Mooizo! x

Niall zegt: Hoe is het nou afgelopen met dat gesprek met je baas?

Sanne zegt: Hij zegt dat ik er niet vaak genoeg ben! En dat ik te weinig doe als ik er wel ben. Ik bedoel, sorry hoor, maar ik was 1 keer ziek en de andere keer was ik op vakantie. Wat wil je als je iemand op ook zaterdag laat werken? Plus dat ik wel heel veel doe, maar hij dat gewoon niet genoeg vind. Wat een griezel.

Niall zegt: Waar werk je dan?

Sanne zegt: Ken je dat restaurantje naast de Albert Heijn? Het heet Luca's Pizza's, daar werk ik. Elke avond en de zaterdag. Ik ben er altijd, maar ik was er twee keer op zaterdag niet! Ik moet de komende maand altijd aanwezig zijn, anders word ik ontslagen...

Niall zegt: Oh, dat is echt gemeen!

Sanne zegt: Ik weet het! Maar ik moet gaan.. Vanavond 7 uur toch?

Niall zegt: Ja, is goed, dan zie ik je bij Nando's. Tot vanavond lieve Sanne! xx <3

Sanne zegt: Tot vanavond lieve Niall! xx <3

Sanne's P.O.V.

Ik sluit mijn computer af en pak mijn tas in. Ik moet echt even de stad in, ik heb niks om vanavond aan te doen! Want wat doe je aan naar een date met de leukste, liefste en knapste jongen van de wereld? Snel stap ik op de fiets op weg naar de stad.

3 uur, 10 winkels, 30.000 jurkjes en 100 euro later heb ik toch eindelijk het perfecte jurkje gevonden. Wel duur dus, maar het is het helemaal waard! Ik stap weer op de fiets en rij naar huis. Ik heb nog 3 uur om me klaar te maken... Dat moet voldoende zijn. Thuis aangekomen loop ik naar de badkamer en laat ik het bad vol lopen. Even ontspannen...

Woooww vinden jullie dit stukje niet lang? Ja, er zit een msn gesprek tussen, maar toch, lekker veel om te lezen, of niet? Is dat leuk of is dat leuk? Nou, vote, comment en dan ga ik weer verder met schrijven! Doeidoeiii!

My white angel in the dark forest. ( dutch 1D/Niall Horan Fan Fiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu