Pizza a la Nianne

54 5 0
                                    

4 weken na de date in Nando's. Niall en Sanne hebben elke dag contact met elkaar gehad, maar hebben nog geen officiele verkering.

Niall's P.O.V.

Met een blik op de klok ren ik door het huis. 17:30. Om 18:00 komt ze. Ik ruim alles wat niet op zijn plek ligt op. Straks komt Sanne, en dan blijft ze logeren... Voor het eerst! Snel maak ik mijn bed op en maak ik de afwas. Als ik de bel hoor, werp ik nog een laatste blik en loop dan naar de deur. De jongens zijn er gelukkig niet, dus we hebben het rijk alleen.

'Hee!' Zegt Sanne als ik de deur open doe. 'Hee!' Ik geef haar een kus op haar wang. Samen lopen we naar binnen. Ze zet haar tas in de slaapkamer en gaat op de bank zitten. 'Wil je wat te drinken?' roep ik vanuit de keuken. 'Is goed! Wat heb je?' Hoor ik. Ik noem wat dingen op. 'Doe maar cola.' Ik schenk de cola in de glazen en kom naast haar zitten.

'Zijn de jongens er niet?' Ik schud mijn hoofd. 'Zayn, Louis en Liam zijn naar hun vriendin en Harry zal na Taylor ook wel weer een nieuw meisje hebben.' Ze moet lachen. 'Taylor was echt helemaal niks he? Niet dat ik iets tegen Taylor heb, maar ze paste gewoon niet bij elkaar.' Zegt Sanne. Ik knik.

Zo praten we nog een tijdje door. Na een half uurtje krijg ik honger. 'Heb je honger?' Vraag ik. 'Ja! Ik dacht dat je het nooit zou zeggen!' Zegt ze lachend. 'Kom!' Samen lopen we naar de keuken. 'Even kijken wat we hebben...' Ik kijk in de kastjes. 'We kunnen... Spagghetti maken... Of Nasi?' Ik zie Sanne twijfelen. 'Hmm..' Ik kijk nog eens in de kastjes. 'We kunnen zelf Pizza maken!' Roep ik dan.

Zo gezegd, zo gedaan. We pakken alle ingredienten en gaan aan de slag. 'Goed.. Voor het deeg moeten we eerste de bloem in een kom doen.' Ik weeg de bloem af en Sanne doet een poging van in de kom doen. Uiteindelijk zit er 99% naast de kom, in onze haren en op ons gezicht. De rest zit dan toch echt in de kom. We voegen de rest van de dingen toe en gaan door met belegen.

'Tomatensaus?' Vraag ik. Sanne knikt. Ik maak het pakje open en doe wat op mijn vinger, zonder dat Sanne dat ziet. ' Sanne, kom is? Er zit iets op je gezicht...' Ze draait haar gezicht naar mij en binnen no time staat er een rode tomatenstreep op haar gezicht. 'OH! Wat gemeen!' Ze doet alsof ze een ei boven mijn hoofd breekt.

Na een hoop lol gehad zit uiteindelijk toch de pizza in de oven. Terwijl we wachten, maken we de keuken en ons zelf schoon. Na 40 minuten is de pizza klaar en gaan we hem opeten. Ik eet drie kwart van de pizza op, terwijl Sanne niet zo veel eet. Misschien heeft ze niet zo'n honger? Ik kan het me bijna niet voorstellen.

Sanne's P.O.V.

Na een paar uur chillen is het tijd om te slapen. Ik zit naast Niall op de bank. Hij kijkt naar me een geeft me een kusje in mijn nek. Hij kijkt me aan. 'Lieve Sanne, wil je mijn meisje zijn?' Ik voel mijn wangen rood worden en mijn ogen groot. 'Uhh... Ik...' Stamel ik. ' Natuurlijk!' Ik kus hem. Hij tilt me op en draagt me naar de slaapkamer. Daar gooit hij me op bed en gaat naast me liggen. Langzaam knoopt hij de knoopjes van mijn bloesje los.

Wowwowwowwowwowwow STOP! Geen details voor jullie kleine mensjes! Hahaha nee hoor! Ik vond dit wel een mooi moment om te stoppen, niet? Hahaha! Ik hoop dat jullie dit leuk vonden! Het volgende hoofdstuk komt bij... 4 votes. Lukt wel, of niet? Love you guys! xx

My white angel in the dark forest. ( dutch 1D/Niall Horan Fan Fiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu