Een geel plakbriefje.

81 8 0
                                    

Sanne's P.O.V.

Met grote ogen kijk ik naar Niall, die voor me staat. Er valt een ongemakkelijke stilte. 'Ehh...' begin ik, maar ik word onderbroken door de deur die open gaat. Daar staan ze, alle 4. Zayn, Harry, Louis en Liam. 'Hee dude, we moe..' Harry stopt met praten als hij mij ziet. 'Zo zo! Dus jij hebt vannacht een leuke nacht gehad! Had je dat niet even moeten vertellen?' Gaat hij verder, met een ondeugende blik.

Niall glimlacht, maar schud zijn hoofd. 'Dit is Sanne.' Ze kijken me nu alle 5 aan. Shit! Ik ben net wakker! Snel doe ik mijn haar goed en probeer ik te glimlachen. 'Ehh, hee.' Zeg ik zacht. 'Ik kwam Sanne vannacht nogal bang tegen in het park, toen ik een nachtwandeling aan het maken was. Ze was de weg kwijt, dus heb ik haar mee genomen naar huis.' Gaat Niall verder.

Na dat Harry vertelde waar hij eigenlijk voor kwam zijn de jongens weer naar de woonkamer vertrokken. Nu zit ik hier, in het huis van One Direction, met Niall. Ik kijk hem aan. Hij kijkt terug. Het blijft een paar minuten stil. 'Hoe laat is het?' Verbreek ik de stilte. Niall kijkt op zijn horloge. '10 uur.'

'NEE! Dat meen je niet! Ik moet over een half uur bij mijn baas zijn!' Ik spring op. Ik had gelukkig mijn kleding nog aan, dus spring ik in mijn schoenen. 'Ik moet echt weg! Sorry!' Roep ik naar Niall, terwijl ik naar de gang ren om mijn jas te pakken. 'Wacht!' Niall rent achter me aan, maar is net te laat. Ik gooi de deur dicht en blijf voor de dichte deur even staan.

Ik kan hem toch niet zo laten gaan? Het is Niall! En hij heeft me gister wel geholpen! Ik pak een plakbriefje en een pen uit mijn tas. Snel krabbel ik er iets op en ren dan verder. Ik moet echt op tijd zijn!

Niall's P.O.V.

Ik schiet in mijn schoenen en ren naar buiten, maar Sanne is al weg. Shit! Ze was echt leuk.. Ik leun tegen de muur aan om even uit te rusten, als ik een papiertje naar beneden zie vallen. Ik pak het op en lees wat er op staat.

'Voor Niall. Bedankt voor alles wat je voor me hebt gedaan. Ik ben er echt heel dankbaar voor. Sms je me? x Sanne.'

Als ik het briefje omdraai zie ik dat ze haar telefoonnummer heeft opgeschreven. Yesh! Ik loop weer naar binnen en plof naast de jongens op de bank. 'Nou vertel, wie was dat nou?' Zegt Louis. Ik begin met het vertellen van het verhaal, van voor tot eind.

Jaaaa dat was het weer voor vandaag! Wat vind je? Is het niet leuk? Vanaf hier word het echt een fanfic, dus dat is leuk! En zoals je ziet ben ik druk bezig met de stukjes langer maken, want ik vond de stukjes echt te kort. Maar het waren gewoon zulke leuke clifhangers! Vanaf hier zullen er niet zo veel clifhangers meer zijn, dus kan ik ook de stukjes langer maken. Jeeeeej! Nou, vote, comment en dan zal ik weer snel verder gaan schrijven! ( oke dat doe ik al, maar daar gaat het niet om.) Toedelsss!

My white angel in the dark forest. ( dutch 1D/Niall Horan Fan Fiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu