18/10/2020
Seni ilk gördüğümde sonbahar ayındaydık. Sen, sonbaharı sevmemi sağlamıştın.
Hafiften yağmur yağıyor, senin basacağın yerleri temizliyordu.
Sigaramı yakıp bir ağacın altına oturmuştum. Etrafıma bakınıp sayfası açık olan defterime bir şeyler karalıyordum.
Sonra sen geldin. Koşar adımlarla yağmurdan kaçmaya çalışıyordun. Aceleci davranışın elindeki kağıtları düşürmene sebep olmuştu.
Hızlıca yere eğildin ve kağıtları toplamaya başladın. Kağıtları yerden toplarken ıslandıkları için pembe dudaklarını büzmüştün.
O halin ağzımdan sigaramın düşmesine neden olmuştu. Sana hayran kalmıştım.
Yanına gelip sana yardım etmek istedim, kokunu almak istedim, yakından ne kadar güzel gözüktüğünü görmek istedim. Ama yapamadım.
Olduğum yere çivilenmiştim. Hareket edemiyordum. İşte, bende bıraktığın etki böyleydi.
Kağıtların hepsini toplayınca yine koşar adımlarla uzaklaştın. Bense olduğum yerde gidişini izledim.
Sen gittikten sonra gözlerimi kapattım ve kafamı kaldırdım. Ağacın aralık olan kısımlarından gelen yağmur damlaları yüzümü ıslatıyordu. Sanki, senin görüntünü zihnimde oluşturmamı istiyormuş gibi.
Seni anlatmayı çok istiyorum ama bunu yapamam. Senin sadece bana özel olmanı istiyorum. Benden başka kimse seni görmesin, tanımasın istiyorum. Bu imkansız bir şey ama yine de istiyorum, üzgünüm.
Seni anlatmadan aşkımı anlatacağım, böylece ne sen kendini bileceksin, ne de sana aşık olan adamı...
Şimdi sevgilim, son bir cümle daha yazacağım ve kitabı sonlandıracağım.
Yanına hiç bir zaman gelmeyeceğim. Hiç bir zaman seninle tanışmayacağım. Hiçbir zaman sana olan aşkımı yüzüne söylemeyeceğim.
Bunu yapamam, üzgünüm.
Çünkü,
Ben sevilmeyen, çirkin bir adamın tekiyim.
Benim hem kalbim hem de yüzüm çirkin.
Sen ise herkes tarafından sevilen, Tanrıların seni yaratırken aşırıya kaçıp ilahi güzellik verdikleri güzel bir insansın, Melek gibisin.
İkimiz asla ama asla bir araya gelmeyeceğiz.
Çirkinliklerimin seni bozmasını istemiyorum.
Bizim hikayemiz ' Güzel ve Çirkin'in hikayesi gibi büyüleyici bir hikaye olmayacak.
~A
" Bitti." dedi genç kız. Kitabı kapatmış ve kucağına koymuştu.
" Eee nasıldı? Dedikleri kadar var mıydı?" dedi arkadaşı.
" Evet." diye yanıtladı genç kız. Karışık duygular içerisindeydi. Bir sürü kitap okumuştu ama ilk defa böyle hissediyordu.
Sanki o acıyı kendisi yaşamıştı. Sanki yazar kendisiydi ve aşık olduğu kişiye çaresizce mesaj yolluyordu.
Kendisini o yazar gibi hissetmişti. Bu yüzden kalbi acıyor, midesine kramplar giriyordu. Ve, neredeyse ağlayacakmış gibi duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Güzel Sonbahar
Roman pour AdolescentsUğrunda kitap bile yazdığın kişinin ruhuna inememiş olmak, en büyük hayal kırıklıklarından bile beterdir. İşte böyle düşünen platonik yazar, son bir umut diye içinden geçirip bir daha yazmamak üzere kitabını yayınlatıp hayatına devam eder. Aradan yı...