Sonunda merdivenlere yönelmiştik. Dolabımdan aldığım o mentollü meltubu ise ceketimin iç cebine koymuştum. Haraket ettikçe kokusu geliyodu. Hoş bir esansı vardı açıkçası.
"Bakıyorumda koklaya koklaya ilerliyorsun~"
"Saçmalama, çantama koymaya üşeniyorum."
"Hı hı aynen inandım zaten."
Tabii kide bunu red edecektim. Neden kendi ağzım ile söyliyim ki?
"Yalan söyleme Cyno, burnunla mektubu sömürdün. Kör değiliz."
"Collei başlatma şimdi sana burdan bi çakarı-" derken birine çarptım. Bir günümde düzgün geçsin..."Çok afedersin önüme dikkatli bakmıyordu-" niye şimdi bana öyle bakıyo bu.
"Y-yani b-bakıyordum sana. YANİ önüme bakıyordum. E-elim çok ağırdı, yani doluydu. ÖhööM ÖHm AFEDERSİN." diyerek aniden eşyalarını toplayıp kaçmıştı."Bu ne sikim bi sabah, noluyo ya?"
"Küfretmesene 'senpai' ayıp oluyor. Hem çocuk senden nasıl korktuysa lafları götünden anlattı."
"Bana diyene bak."
"Hey bi baksana. Bu bizim sınıftanda değildi. Cidden ne sikim işler dönüyo?"
"Benden duyduklarını bana satma. Ayrıca bilmiyorum. Canı cehenneme."(god damn clfmfşdmd)"Noluyo lan orda, ballı peteğime kim küfür öğretiyo?"
"Amberrrr, kurtar beni şundan!"
"Şu? Şu kim?? Sensin şu." lafımın ardından en güzel göz devirmelerimden birini sundum onlara."Gözün çıkar inşallah emi."
"Ne diyon ya."
"Neyse kesin kavgayı."dedi Collei. "Az önce elinde kağıtlarla çıkan kulaklı şahıs kimdi?" şimdi düzgün bir şey sordun Collei.(dipnot: orjinal hallerini değiştirmedim, yani günlük kıyafetleri falan değişiyoda işte kulak kuyruk gibi şeyler sabit)
"O mu? Ha, o Tighnari. Çok sevimli değil mi ya?" demişti Lisa.
"Tch. Sabah sabah üstümü kırıştırdı."
"Kes sesini be" Amber ile Collei aynı tepkiyi verince nedensizce ürktüm.
"Noluyo lan size-" siktir hoca
"Arkadaşlar ayakta ne yapıyorsunuz? Oturun yerinize zil çaldı haydi!"
"Tamamdır sensei!"(Ders vakti time skip)
Zil sesi ZIRRRRRRR🤌🏻✨✨
"Arkadaşlar ödevlerinizi yapmayı unutmayın, ha ayrıca öğle arasından sonra aranıza yeni biri katılacak ona iyi davranın tamam mı?"
Hep bir ağızdan(hbğ)
"Anlaşıldı sensei!"hbğ
"Güzel, yarın görüşürüz canlarım.""Lan bu Raiden sensei amma ta*aklı bi hoca. Hem tatlı hem fena. Seviyorum bu hocayı ya." demişti Collei. Yani hakkını vermek lazımdı.
"Ayh çok heyecanlandım kim geliyo acaba." demişti Amber karısı.
"Benden daha yakışıklı olamaz ama değil mi canım AHAHAhahahHaha ahem öhö göğm."
"Ya bi sus Kaeya lütfen ya. Götümün yakışıklısı. Anca sarılara yavşarsın sen."
"Collei noluyo ya, götümün senpaisi götümüm yakışıklısı ne bu yaratıcılık sabah sabah." derken Albedo içeri giriş yaptı.
"Arkadaşlar sarışın falan dediğinizi duydum noluyoruz bi olay mı var?" ha bir de bu eksikti...Kaeya, Collei'ye öldürücü bakışlar atarken yine zil çalmıştı.
Time skip ayol🤌🏻✨
Kulaklı Gay
(WhatsApp grubu kuruldu)
Gruptakiler: Lisa, Jean, Xiao, Zhongli, Beidou, NingguangSiz: Ben bir şey yaptım...
Momylisa: Ne yaptın...
Siz: Gittim, mal gibi mektubu koydum...
Xiao: Malsın çünkü ondan.
Zhongli: Ayıp, ben böyle mi öğrettim.
Xiao: Ama yani sen öyle mi yapardın.
Zhongli: Haklısın. Devam et.
Xiao: Gerizekalı. Biz sana bekle dedik.Siz: Ya ama dayanamadım...
Jean: Bekleseydin keşke. Zaten bugün bizim sınıfa gelecektin. Koca iki sene bekledin de, bir iki ders mi bekleyemedin...
Momylisa: Gerçekten bekleyebilirdin... Neyse buluruz bi çaresini üzülme hemen.Siz: Bir haberim daha var.
Beidou: Bismillah.
Siz: Mektubu almış.
Xiao: Nerden biliyorsun. 7/24 dolabını mı kesiyon.
Zhongli: Sakin ol oğlum. Isırmaz o ablası.Siz: cşcmfşcmfşd
Ya hayır. Bugün şey oldu da. Sınıfı merak ettim. Gideyim bakayım dedim kimse yokken. Neyse işte çıkarken bi taşa çarptım.
Bi baksam ki benimki. Neyse işte bundan mentol kokusu geliyo. Mentol kokusunu aldığım an 'afedersin' demeye çalıştığım ağzım götüme kaçtı. Öyle işte.Beidou: Heyt be yawrum.
Jean: İç cebine mi koymuş?
Momylisa: Bu iyiye işaret aslında. İç cebine falan koymuş. Ben ağzını ararım bugün onun.Siz: Yapar mısın cidden?
Momylisa: Yaparım♡
Jean: Kıskanıyorum kalp falan. Olmuyor böyle.Siz: dlfmfpdmdpdm
Xiao: Adama çarparken bile vakumlamış.
Siz: 0////0 ayıp...
Xiao: Aynen aynen.
--------------------------------------------------------------
Nasıl ilerliyor şu anlık? Umarım iyidir. Fşfmfşdmfpdmd. Neyse öpüldünüz muck
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cynari<3
Fanfiction"Çiçeklerle aran iyi midir?" dedi beyaz saçlı, bir çiçeğe eğilip kokladı. Buram buram nane kokuyordu. "Evet, aslında iyidir." dedi koyu saçlı. "Bana tanıdık geliyor..." dedi beyazlı. "Öyle mi?" dedi koyu saçlı. İkiside bilinmeyen bir etkide kalmış...