1 - matčin kamarád

510 37 0
                                    

Přišel jsem jako vždy domů ze školy, ale hned u vchodu mě zarazil pár bot, který rozhodně není můj a ani matky. Otec s námi nežije, opustil matku když mi byly 3 roky. 

Potichu jsem si sundal své Vans boty a šel vešel jsem do kuchyně, která je skoro propojená s obývacím pokojem. 

Viděl jsem zezadu na pohovku, kde seděl muž s celkem dlouhýma vlasama a měl na sobě oblek. Matka seděla naproti němu v křesle a na sobě měla šaty. Co se to sakra děje?

„Ahoj mami, dobrý den," pozdravil jsem, když už jsem tam musel jít. 

„Oh, ahoj Louisi. Tohle je Harry, můj kamarád z práce a Harry, tohle je můj syn Louis," představila nás a já jen kývnul.

Konečně jsem tomu muži viděl do obličeje. Usmíval se jedním koutkem úst, což dělalo jeho obličej ještě krásnějším, než by byl bez toho. Byl opravdu moc hezký. 

Seděl tam moc hezky oblečený, i když jsem nechápal proč, když to je maminčin kamarád. Vždyť by se před ním měla chovat tak, jak se chová normálně, ne?

Radši jsem se sebral a šel jsem do pokoje. 

Sakra, asi bude obličej Harryho v mé hlavě napořád. Vím, že je to špatně, když je to mamky kamarád, ale nemůžu si pomoct. Moje perverzní mysl si vždy představovala, jak by nějaký takovýto muž byl můj a já bych byl jen jeho. 

Sedl jsem si na postel a musel jsem to nějak rozdýchat. Budu se na něj mamky potom vyptat.

Ona ví, že jsem gay a když jsem jí to ve čtrnácti letech říkal, byla s tím už v tu chvilku docela v pohodě, za což jsem moc rád. Možná jí dojde, že by se mi Harry líbil, když se jí budu vyptávat, ale to je mi jedno, hlavně že o něm něco zjistím.

Opravdu pilně jsem poslouchal, abych kdyžtak věděl, až odejde. Konečně jsem slyšel klapnout dveře, tak jsem se okamžitě vydal dolů zpět za mamkou.

„Mami, mami, mami," řekl jsem rychle.

„Ano?" otočila se na mě od linky.

„Kdo to byl?"

„Vždyť jsem říkala, kamarád z práce," zopakovala to, co už na začátku.

„Proč ste tady seděli takto oblečení?" poukázal jsem na její šaty.

„Byli jsme společně na jedné schůzce a potom se stavil rovnou tady, říkal, že mu nevadí být tady v tom oblečení," vysvětlila mi.

„Aha, a kolik Harrymu je?" zeptal jsem se s lehkým úsměvem.

„Je mu třicet šest, což je dost, Louisi," podívala se na mě pohledem, že přesně ví, o co mi jde.

„To nevadí, ne? Je to i tvůj kamarád," zaculil jsem se.

Jen nade mnou pokroutila hlavou a já šel zpět do pokoje.

Těšil jsem se na další den, kdy si ho mamka zase pozve k nám. Jen tedy doufám, že mě nemá v plánu předběhnout.

---

Přišel jsem domů a zase jsem viděl nějaké jiné boty, než jsou naše s mamkou. Prosím, ať je to Harry. 

Došel jsem do obýváku a opravdu tam seděl. 

„Dobrý den, ahoj mami," řekl jsem s úsměvem.

„Ahoj, Louisi," řekl i Harry. 

Usmál jsem se ještě více a odešel do pokoje, abych si jen vzal nějaké jiné oblečení. 

Tak nějak jsem ignoroval, že tam je i mamka a vzal jsem si na sebe tepláky, které mi celkem obtahovaly zadek a taky tričko, které na ten zadek dost poukazovalo svou délkou.

Larry one shots - Daddy CZKde žijí příběhy. Začni objevovat