2 - bar

333 20 0
                                    

Nikdy jsem neměl žádného partnera, ale vždy jsem si přál, abych někoho měl.

Cítim jsem se skoro každou noc neskutečně moc osamělý a už jsem z toho byl unavený.

Všude jsem viděl zamilované páry, kterým jsem neskutečně moc záviděl.

Měl jsem nějakou svou představu, kterou jsem vždy chtěl dodržet. Chtěl jsem vždy nějakého muže, se kterým si budu jistý co dělat a bude mi říkat, cokoliv se mu zachce.

Vyrůstal jsem bez otce a už jsem slyšel několikrát o něčem zvaným daddy issues, asi bych to k tomu trošku přirovnal, i když si přesnou definicí nejsem vůbec jistý.

Nikdy jsem ani nebyl v žádném baru, ale to jsem teď měl v plánu změnit.

Hned co jsem vylezl dokonale oholený ze sprchy, vzal jsem si na sebe nějaké pořádně obtáhlé džíny, které mi zvýrazňovaly pozadí.

Tričko jsem si vzal nějaké obyčejné černé, přes to jsem si ještě vzal černou mikinu.

Vyšel jsem do baru, kde jsem měl v plánu obhlédnout nějaké muže a naivně jsem doufal, že bych mohl odejít s nějakým krásným mužem vytrženým z mých představ. Ano, jsem velmi naivní člověk.

Hned co jsem tam přišel, objednal jsem si jeden panák na posilnění. Nikdy jsem se ani neopil. Nikdy mě to netáhlo, ale dnes jsem byl už až moc osamělý. Opravdu jsem potřeboval, aby se dnes večer stalo něco jiného než abych se koukal na telefon a potom šel spát.

Usadil jsem se na nějakou židli a rozhlížel jsem se okolo.

Tak nějak jsem do sebe házel už asi čtvrtého panáka.

Trošku jsem se lekl, když mi někdo zaklepal na rameno.

„Ahoj, co tady tak sám?" usmál se na mě celkem mladý muž. Ten vypadá až moc mile.

„Hledám muže svých snů," skousl jsem si opile ret.

„Oh, a myslíš, že bych jím mohl být já?" zeptal se a přejel mi po stehni.

„Ne, to si nemyslím," zasmál jsem se.

„Aha, fajn. Můžu si tady vedle tebe alespoň sednout?" zeptal se na konec. Na to už jsem přikývl.

Dále jsem se rozhlížel a konečně mi do oka padl muž, který vypadal celkem rozrušeně.

Hned jsem seskočil ze židličky, což mi rozpumpovalo alkohol v krvi. Hned jsem se vydal za tím mužem, i když vypadal opravdu naštvaně.

Dotkl jsem se jeho vypravované paže a on sebou hned trhnul ke mně.

„Kdo jsi?" zeptal se se zamračením.

„Dobrý den, pročpak jste tak rozrušený?" skousl jsem si ret a jeho ruku nepouštěl.

„Někam mi zdrhl chlapec, kterého jsem měl hlídat  kamarádovi a ty mi jeho hledání neusnadňuješ," zamračil se na mě.

„Tak ho nechte a radši si sám hledejte chlapce, ne?" koukal jsem se mu do očí.

„Ty nevypadáš na to, že bys zvládl být můj chlapec. Jsi až moc neposlušný," pohladil mě po tváři.

„Ale no tak, já umím být poslušný, ale teď už vás potřebuji," zamrkal jsem na něj.

„Fajn, počkej na mě u baru, najdu si tě," řekl mi a dal mou ruku pryč z té jeho.

Wow, že by se mi dnes povedlo si někoho ulovit? Myslíte, že se mnou zůstane, nebo to bude jen na jednu noc?

A mimochodem, ten muž byl krásný. Měl dokonalé kudrnaté vlasy, krásné oči a jeho postava byla dokonalá. Opravdu se těším, až si pro mě přijde.

Larry one shots - Daddy CZKde žijí příběhy. Začni objevovat