2. bölüm

335 13 46
                                    

Jiminden~ okul biter bitmez eve gittik tae ile tae bana sürekli geliceksin diyip duruyordu bende gelmiycem diyordum .

Jimin:Zorla huyung gelmiycem onu hep telizyonlarda intarnetlerde gördüm karşımda canlı görmeye hazır değilim anla işte.
Tae: hadi ama jimin-ahh bak hiç birşey olmiycak tamam ona hayransın ama yenede gel hem seninde dediğin gibi sadece telifondan intarneten gördün gelde canlı canlı gör hm?

Jimin sıkıntıkı nefes verdi aslında tae haklıydı hemde çok ama Jimin hazır hissetmoyordu.
Jimin:tamam huyung gelicem şimdi odamdan çık giyinicem izninle.
Tae:tamamm aşada bekliyor olucam hızlı ol!
Jimin:tamam
Jiminden~ üzerimi değiştirdim ve hızla aşağıya indim tae beni süzdü ve dilini azında gezdirdi her zaman yaptığı gibi.
Tae:her zamanki gibi harikasın mochimm
Jimin:Ahhs- saol taetae sende öylesin gidelim mi?
Tae:Ah tabi buyrun Jimin bey
Jimin:hmm saolun tae bey
Gülerek arabaya bindiler. Jiminin üzerinde beyaz bir atlet siyah bir ceket siyah bir pantolon vardı. Tae'ninde siyah kazak siyah pantolondu.
Huyunjinin evine geldiler ve Jimin bir an duraksadı .
Tae:hadi ama mochi bana yolda söz verdin kapıyı sen çal.
Jimin:tamam çalıyorum
Derin bir nefes aldı ve çaldı kapıyı...

Mevzu şu - Jimin junkookdan hoşlanıyor onu gördüğü andan beri ve bunu tüm üye biliyor.
Huyunjin: hiç gelmiyceksiniz sandım misafirler de yeni gelmişti geçin hadi herkes sizi bekliyor.
Jimin sıkıntılı nefes alarak
Jimin: herkes mi geldi??
Huyunjin:Evet Jimin o da geldi geçin hadi!
Tae:tamam
.
.
.
... Yoongi:Hoş geldiniz
Jimin:H-hoşbulduk
Jimin arkadan onu süzen junkooku görünce nefes almayı bile unuttu...
Junkook:Merhaba ben junkook jeon junkook
Jiminden- bana elini uzatınca kalbim durdu sanki bir an elimi uzatmaya korktum ama uzattım...
Jimin:bende jimin park - Jimin
Junkook onu bir kere daha süzdükten sonra elini hafif sıktı ve
Junkook: memnun oldum park :)

(Pick me)

Yaklaşık 2 saatlik konuşuyorlardı fakat junkook sadece jimini  izliyordu jiminde utancından kızarmıştı.
Junkook:tamamdır bir sorun gözükmüyor bay Felix isterseniz imzalayalım sizce?
Felix:tamam bay jeon bencede imzalayalım
Jimin: hayırlı olsun o zaman biz artık kalkalım demi huyung
Tae yoongiyi izliyordu bir an dalmıştı
Jimin:huyung??
Tae:Ha tamam biz kalkalım artık
Jimin sırıtı çünkü abisi yoongiye fena aşıktı hem de 3 senedir ama açılamıyordu.
Junkook:Jimin numaranı bana verir misin?
Jiminin bir an nefesi kesildi neden onlar değilde benim numaramı istedi ? Neden ben? NEDEN?? Ahhh Jimin kafasındaki düşünceleri bir kenara bırakıp ona sordu
Jimin: neden istiyorsunuz numaramı bay jeon?
(Yazar: seni nihana alcak sonra da yatağa atıcak ne dersin jimin-sih ;))
Junkook:sadece arkadaş olmak istedim. Sen istemez misin ?:)
Jimin bunu duyunca biraz sevildi biraz üzüldü ne diyicekti ki ona "seni seviyorum sana aşıken nasıl arkadaş gözüyle bakarım mı" ahh Jimin bir an kendini toparliyim buazını temizliyip konuştu, jimin: peki telifonunu ver yazim
Junkook bir an afaladı telifonunu ona veremezdi
Junkook: sen söyle ben yazarım...
Biraz tedirgin oldu neden tedirgin olmuştu acaba sevgilisi mi vardı yada görmemem gereken birşey mi vardı telifonunda jiminin aklına milyonlarca soru takılsada onun dediği gibi yaptı.
Junkook:tamam kaydetim bu arada civcivlere benziyorsun park .
Jimin: sende tavşana

Aşklar beğendinizmi bu bölümü:) sizleri seviyorum iyi gecelerr

Aşklar beğendinizmi bu bölümü:) sizleri seviyorum iyi gecelerr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

:}~

jikook dadyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin