Sabah jiminden~
Sabah uyandığımda yanımdaki boşluk ile yüzümün düşmesi bir oldu . junkook yoktu yanımda kendimi topliyip odama gittim junkook odada yoktu muktamelen kalkıp salona inmişti banyoya gidip rutin işlerimi yapıp aşağıya indim .
Jimin"günaydın"
Junkook indiğimi gördü ama görmezden geldi
Jin"günaydın Jimin"
RM"Jimin seninle birşey konuşmalıyız"
Jimin"tabi huyung ne konuşcaz ?"
RM"gel kahvaltını yap bir yere gidicez orda anlatcam"
Jimin"ben tokum kahvaltı yapmiycam sen yaptıysan gidelim"
RM"peki "Evden çıkıp arabaya bindik
Jimin"nereye gidicez huyung"
RM"gidince görürsün jimin-sh"Yarım saat sonra şehirden uzak bir yere geldik.
Jimin"huyung burası neresi burada ne işimiz var?"
RM"gel Jimin bizi içerde bekleyen birisi var"
Jimin"kim?"
RM"içeriye gel görceksin"İçeriye geçtik darma dağın çok ürkütücüydü
Junkook"teşekkür ederim huyung"
RM"rica ederim ben görevimi halletim"
Jimin"huyung nereye "
Daha olayın şokundan çıkamadan huyung gitmiştiJimin"buda ne demek oluyor junkook benim burada ne işim var hem sen evde değil miydin?"
Junkook"sakin ol tüm sorunun cevabını vericem "
Jimin"ver o zaman ne duruyorsun!!!?"
Junkook"Jimin sakin ol "
Jimin"seni dinliyorum konuşsana noluyo burada? "
Junkook birden bire duraksayıp kafasını eğdiJimin"konuşucak mısın junkook neden buradayız"
Junkook"öncelikle duycağın şeyler pek güzel olmiycak"
Jimin"ne manada"
Junkook"hani bana sormuştun ya Lisa'yı nerden tanıyorsun diye"
Jimin"evet?"
Junkook"işte sana en başından anlatıcam"
Jimin"seni dinliyorum junkook"~junkook" ben daha 10 yaşındayken annem ve babam öldü herkesin söylentisine göre öldüler ama ben biliyorum onlar ölmedi öldürüldüler bu yüzden araştırmaya başladım ve annemle babamı öldüren kişiyi buldum bir tırafik kazası diyodular o gece o yerde olan tüm kayıtlara baktım sokağın adı *** sokağı annemle babam eve gelirken orda 12,384,RM bu pilakalı arabaya çarpmışlar evet trafik kazası olmuş ama orda kimse ölmemiş bunun üzerine maskeli bir adam gelip her iki arabadaki insanlarıda öldürmüş ben Lisa'yı böyle tanıdım o arabanın içindeki kişiler onun annesi ve babasıymış tabi ben bunu bulana kadar 16 yaşına gelmiştim karakolda ağlıyordu yanına gittim nolduğunu sordum annesi ve babasını tırafik kazasında kaybetiğini söyledi 12,384,RM pilakalımıydı aracın pilakası dediğimde "evet" dedi ağlamaklı gözlerle ona "annen ve baban tırafik kazasında ölmedi öldürüldü" dediğimde ise ağlaması durmuştu bana bakıyordu "nasıl olur herkes tırafik kazası diyo" dedi bende ona kayıtları izlettim daha şiddetli ağladı oradan buraya geldik 5 yıl boyunca beraber kaldık taki gizemli biri gelip onu kaçırana kadar o benim kardeşim gibiydi eunwoo yani kardeşimle onu çok aradık ama bulamadık sonra ben babamın eski şirketine başa geçtim aslında sirken yok olmuştu kocaman 10 sene geçmişti ama bu zamana kadar toplayıp eski hale getirmek için çabaladım eğer Lisa hayla hayattaysa ona ulaşa bilmek için 7 yıl sonra da sizinle yani seninle karşılaştım Jimin . Ben belki de yıllar sonra gülmüştüm senin sayende ben annemle babam öldükten sonra aşka inancımı kaybetmiştim ama seninle karşılaştım sen benim herşeyim oldun Lisa'yı tekrardan görünce yıkıldım onun sizin kardeşiniz olduğunu duyunca yıkıldım bu yüzden seni üzdüm özür dilerim sevgilim özür dilerim.."
Junkook bunları anlatırken şok içerisinde sözünü hiç kesmeden bitirmesini bekledim bu nasıl olabilirdi .
Jimin"b-bu yaşadıklarını nasıl kaldırabildin junkook özür dilemesi gereken kişi sen değilsin benim üstüne geldim özür dilerim bilmiyordum bunları yaşadığını"
Junkook"hayır Jimin özür dileme sana anlatmalıydım en başından benim suçum"
Jimin"12,334,RM babamın arabası?"
Junkook"Jimin ben onları kimin öldürdüğünü öğrendim"
Jimin"kim?"
Junkook"... I.N...."
Jimin"n-ne n-nasıl olabilir bu ??!"
Junkook"o piçi öldürücem babamız be annemizin kanını yerde bırakmiycam ama zamanı gelince sevgilim"
Jimin"öldürmiyceksin öldürücez!"
Junkook"olmaz Jimin sen bu işe karışmiycaksın!"
Jimin"ölen kişiler benim annem ve babam junkook itaraz istemiyorum ben de annemin ve babamın kanını yerde bırakmiycam!"
Junkook"tamam şimdi buradan gidelim "
Jimin"tamam "