sabah~
Jikooktan
İlk ben uyanmıştım bana sarılan junkooka baktım ve güldüm nefesimiz bir birine değiyordu bana o kadar sıkı sarılmıştı ki sanki bir daha bırakmiycaksına elimi yüzünde gezdirdim yakından daha yakışıklı ve seksiydi ciddi ciddi tavşanlara benziyordu kıvranmaya başladı hemen elimi çektim uyuyormuş gibi yaptım.
Junkook"ah Jimin çok masum ve tatlı yatıyorsun neden bu kadar masumsun ve bu kadar tatlısın civcivcik sana birşey olacak diye çok korkuyorum neden bilmiyorum ama seni her gördüğümde kalbim hızlanıyor naptın bana " bunları diyip dudama öpücük kondurdu buda neydi şimdi ahh kalbim yerinden çıkıcakmış gibi noluyordu bana şok içinde öpmeyi bitirmesini bekledim tepkisizce beni öpüp yüzümü okşiyip banyoya gitti o an gözümü açıp tavana baktım içimde kelebekler uçuyordu . banyodan çıktığı beni gelip kaldırdı yeni uyanıyormuş gibi yaptım.
Jk"Jimin hadi kalk"
JM"hmm 10 dk daha"
Jk"hadi ama bebeğim sabah oldu"
Jm"ha?"
Şok içinde gözümü açıp ona baktım üzerime çıktı ve dudama yapıştı ahh napıyordu bu kalbim bir an durdu gibi hissediyordum elim Ayağım kenetlendi ayrıldı ve gözlerime bakıp hiç birşey demeden kalkıp gitti ben de salak gibi sadece ona baktım dona kalmıştım resmen. Dışımdan kendi kendime olduğum yerden zar zor kalkarak konuşarak banyoya ilerledim işim bitince aşağıya indim hiç birşey olmamış gibi.Jimin"günaydın herkese"
Junkook"sana da günaydım jimin-sh";)
Huyunjin"günaydın"
RM"günaydın"
Tae"günaydın bebeğim"
Yoongi"günaydın cihim"
J-hope"günaydın hadi gel otur yemek yiyelim "
Geçip oturdum junkook karşımda oturuyordu namjoon sesizliği bozdu.
RM"ee junkook bey rahat uyudunuz mu jiminle"bunu diyip güldü ve Junkook da bana bakıp konuştu.
Jk"evet çok rahattı ve güzeldi"
Lafa devam etti.
Jk"yatak " diyip güldü ve ayama altan vurup göz kırptı ahh noluyordu bana
RM"sevindim"
Jk"bir de bana istediğiniz gibi hitap edin ama bey demeyin biz artık arkadaşız"
RM"ah tabiki de sen nasıl istersen junkook-si"
Hepimiz gülüp yemeğimizi bitirip salona geçtik ve filim seçtik daha işe gitmemize 3 saat vardı saat 8:20 di biz 11 de gidicektik tae daha iyleşmediği için okula gitmiycekti izin almıştı üyeler de izinliydi zaten caffe onlarındı bu yüzden bu gün bizimleydiler
Jk"hangi filimi izliyelim"
Ben hemen konuştum
JM"korkuu!"
J-hope"hayır Jimin sen korkuyorsun bizim de izlememize izin vermiyorsun "
(Arkadaşlar hobinin yakışıklı bulduğu kişi han olucak bir de junkookun arkadaşı)
Han konuştu
Han"bence korku olsun ya hadi ama hobi lütfenn"
J-hope"tamam olsun ama Jimin korkup hemen kapatın diycek söyliyim"
Han"tamamm"
Jimin"oleyy çak han"
Elimi havaya sevinçle kaldırdım handa aynı şekilde ellerimizi sevinçle çarparken diğerleri güldü
Jk"tamam ben ve Jimin yiyecek birşeyler hazırliyalım han siz de filimi seçin"
Han"tamamdır "
Jk"hadi jimin-sih"
Jm"Tamamm"
Mutfakta birşeyler hazırlarken junkook dolap açma bahanesi ile arkamdan sarıldı ahh
Jimin"j-junkook napıyorsun"
Junkook"sabah da bir tepki vermedin yoksa rahatsız mı oluyorsun benden Jimin hm?"
Hiç düşünmeden arkamı döndüm ve kolarımı boynuna atıp dudağına yapıştım biraz şaşırıp tepki verdi ve 1 elini tezgaha koydu diğer eli ile beni kavradı
Ayrıldık
JM"çünkü bir an da öpüp kaçtın ne deseydim "
Jk"şimdi de sen öptün jimin-sih"
JM"şey sadece karşıl-"
Sözümü kesen junkookun konuşmasıydı
Jk"ben seni seviyorum Jimin benim olur musun"?
Bir an şok oldum bu kadar hızlı beklemiyordum
JM"e-evet bende seni seviyorum hemde bayadır"
Güldü ve bana sarıldı
Huyunjin"gençler filimi seçtik nerde kaldınız hadi!"
JM"geliyoruz huyung"
İçeriye geçip filimi izledik onlara filim bitikten sonra söyliycektikYarım saat sonra~
Filim iyi gidiyordu korku gibi değildir derken korkunç yeri geldi yerimden çığlıkla sıçrayıp junkookun üzerine atladım
JM"AAAAAA!!"
JK"AH Jimin sakin bu sadece bir filim(kulağıma fısıldayarak) erkekliğime bastırıyorsun inmezsen her an az*a bilirim güzelim"
O öyle diyince utandım ve hemen yerime geri oturdum
JM"özür dilerim junkook bir an korktum"
RM"çok belli oluyordu Jimin söylemesen de olurdu" dedi ve hepsi güldü
•filim bitmişti sonunda zar zor izledim ve her korktuğumda junkookun koluna saklanıyordum o da gülüyordu.
JM"şey biz size birşey söyliycez"
Han hemen
Han"ne diyceksin"
Jk"biz jiminle sevgiliyiz" hemen pat diye söyledi ahh utanmıştım zaten yerin dibine girdim resmen
Tüm üyeler"hayırlı olsun"
Birden han ayağa kalktı ve j-hopun önünde eğildi hobi zaten ayaktydı şok olduk hepimiz ona bakıyorduk.