Başlangıç

122 5 0
                                    

Kral ve kraliçeler toplanmış kehanet kitabından gelen kehaneti konuşuyorlardı kehanet doğacak olan bir
çocuktan bahsediyordu.

Kahinler kral ve kraliçelerin verecekleri kararları dört gözle bekliyorlardı.

Tam o anda öyle bir şimşek çakmıştıki krallar bile irkilmişti kahinlerin arasından bir kahin çıktı gözleri beyaza bürünmüştü herkes anlamıştı kahinin kendinde olmadığını kahin konuşmaya başlamıştı.

"Bir bebek doğacak
Beyaz saçlı
Ve gözlerinde her renk
Olan o bebek
Tanrılar onu seçti
O bebek te tarafını seçecek
Bebeğin doğuşu
Hem aydınlığı
Hem karanlığı getirecek
Bu bebek çok güçlü olacak
Herkes gücünü kıskanacak
Bu bebek 6 element 2 bilinmeyen
Güç kullanacak"

Kahin son sözlerinden sonra yere yığıldı odadaki bütün kral,kraliçeler ve kahinler şaşırmıştı 6 element krallığının kralı eşine endişeyle baktı çünkü eşi yıllar sonra bir kız çocuğuna hamileydi

Kahinin sözlerinden sonra toplantı bitmişti.

9 ay sonra

6 element krallığında bir telaş vardı çünkü kraliçenin gece gelen sancısıyla doğumu başlamıştı kral kapıda bir sağa bir sola yürüyordu kraliçenin çığlıklarını duydukça içinden bir parça kopmuş gibi hissediyordu .

1 saatin sonunda kraliçenin sesi kesilmişti kral korkmuştu hemen odaya girdi.

Kraliçe yorgunluktan yatağa yığılmıştı kral hemen eşinin yanına gitmişti ebe kral a dönüp kızını verip çıktı

Kraliçe gözlerini aralamış eşinin gözlerine sonradanda uyuyan bebeğine çevirmiş kral kucağındaki kızına baktığında bakışlarını şaşkın bir şekilde eşine çevirmiş o anda kraliçeyle göz göze gelmişler.

Çünkü onların bebeği kehanetteki bebekmiş.

1 yıl sonra

Kral ve kraliçenin kızı çok güçten dolayı bir yaşında olsa bile bu bir yılda bilmeden çok şeye zarar vermişti kral da aynı kraliçe gibi kızından ayrılmak istemiyordu ama kızlarını sadece 1 yıl koruya bildiler.

Çünkü tam kızlarının 1 yaşına gireceği zaman bütün krallıklara nedeni bilinmeyen bir karanlık çökmeye başlamıştı kral ve kraliçe birlikte bir karara varıp dünya denilen gezegene bir portal açmışlar ve krallıklarına bir karanlık gelmeden hemen önce kızlarını göndermişler.


Bu benim ilk kitabım olduğu için yazım hatası olabilir ama bir şans vermenizi istiyorum💖

6 ELEMENT 2 BİLİNMEYEN GÜÇ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin