Bölüm 2

67 6 4
                                    

Merhabalar öncelikle lütfen depremzedeler için yardım yapın🙏

Zaten her yerde paylaşılıyor ihtiyaç listeleri en çokta listedeki eşyaları alın.Biz de zaten ailecek burdan ne kadar yardım yapabiliyorsak yapmaya çalışıyoruz.

Neyse çok konuştum iyi okumalar💖
_________________________________________

Hemen bardağı lavaboya bıraktım.Sesin geldiği yere doğru yürümeye başladım.Ses salondan gelmişti.Hızlı adımlarla salona yetiştiğimde odada gözümü gezdirdim.

Yerde bir adet baygın yatan bir adam ve açık bir pencere karşıladı beni.Halbuki ben odama çıkmadan önce pencereleri kontrol etmiştim.Salonun diğer tarafına geçip pencereyi kapattım ve yerde hareketsiz yatan kişiyi nasıl kaldırıp bir yere yatıracağımı düşündüm.

Bu evde mi kalacak?

Haklısın iç ses burda kalamaz.

Aferin akıllı olmaya başladın.

Kırk yılda bir haklı çıktın bir yerlerin kalkmasın iç ses.

Tamam be sustum.

Bence de susmalısın.

İç sesimle olan kavgamı bitirip napıcağımı düşündüm.Düşüncelerim de en mantıklı planı uygulayıp yerde hareketsiz duran adamın bacağından sürükleyip en yakın koltuğa yatırdım.Nasıl yaptığımı sormayın çünkü bende bilmiyorum.Yatırdığım koltuğa en yakın olan tekli koltuğa oturdum ve karşımdaki adamı izlemeye başladım.

Birkaç dakika sonra adam kıpırdanmaya başladı ve sonunda gözlerini açtı.

"Sen kimsin ve nerdeyim ben."dedi ve yattığı yerden dikleşti ve sırtını koltuğa yasladı.

"Asıl soruyu benim size sormam lazım,çünkü sizi evimin salonunda ben buldum."dedim sert çıkmasını umduğum sesimle.

Karşımdaki adamın az önce kaşları çatıkken bu sert çıkışımdan sonra kaşları düz bir hâl aldı ve gülümsedi.

"Tamam sakin ol ilk önce tanışalım ben Alex."dedi ve elini uzattı karşımdaki adam.

Yazar'dan

Ateş krallığının prensi Alex krallıklar tarafından çağırılmıştı.Yine ve her zamanki gibi bir kavgaya karışmıştı.

Alex bu sefer sadece kavga edip uyarılmak için değil aynı zamanda bir görev için çağırılmıştı.Bu görev 6 element krallığının prensesini bulma göreviydi.

Dün gece bir kahin gelmiş, 6 element krallığının kral ve kraliçesinin olduğu taht salonuna gidip kızlarının yaşadığını ve kızlarinın enerjinisini dünya denilen gezegenden hissedildiğini söylemişti.

Kral ve kraliçe ise bunu beklediği için rahattı çünkü kızını dünyaya göndermeden önce onu 18 yaşına kadar koruyacak bir tılsım yapmıştı.Bugün kızlarının 18. yaş günüydü ve kızlarını bulacaklarına bir yandan seviniyor bir yandan ise doğum gününde yanında olamadıklarına üzülüyorlardı.Ama biliyorlardı ki en kısa zamanda kızları onların yanında olacaktı.

Prens bunun için görevlendirilmişti.Ve gezegenler arası portaldan geçip hemen prensesin yanına ışınlanmıştı.

Yani daha doğrusu prensesin evinin yakınlarında bir yerde kendi gezegenlerinden olan kötü yaratıkları prensesin evine büyü yaparken görmüş ve onları ateş topları ile öldürmüştü ama son yaratık ölmeden önce prensi prensesin evinin açık olan penceresinden içeri atmıştı.

Prens uyandığında yumuşak bir yerde yatıyordu.Hemen yattığı yerden dikleşip

"Sen kimsin ve nerdeyim ben." Demişti prens.Prensesin sert ses tonu ile"Asıl bu soruyu benim size sormam lazım,çünkü sizi evimin salonunda ben buldum."demesiyle evdeki enerjiyi daha yoğun hissedip karşısındaki kişinin prenses olduğunu kesinleştirmişti.

Prensin çatık kaşları önce düz oldu ve sonra gülümsedi.

"Tamam sakin ol ilk önce tanışalım ben Alex."dedi prens elini uzatıp prensesin çatık kaşları hala düzelmemişti.
_________________________________________

Uzun bir aradan sonra napıyorsunuz bakalım💖

Not:Krallıklar 6 element krallığının prensesinin sadece 6 element kullandığını sandıkları için Alex'i yolladılar yoksa evreni bile yok edecek kadar güçlü birini kim istesinki gezegenine.

Aşağıya kimleri nasıl bulduğunuzu yorum olarak karşılarına yazabilirsiniz.

Ateş krallığının prensi Alex?

6 element krallığının prensesi Adel?

Yazarınız?

Önceki bölüme 5 oy gelmemesine rağmen bölüm attım ve okuyupta oy ve yorum yapmayanlar lütfen yıldıza basmayı unutmayıp yorum da yapın.

Sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın💖




6 ELEMENT 2 BİLİNMEYEN GÜÇ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin