Bölüm 3

56 4 2
                                    

Çooooook uzun zaman sonra yeniden merhaba.Yine besmelemizi çekerek bölüme başlıyoruz.

İyi okumalar💖
_________________________________________

Yazar'dan

"Bak ilk izlenim kötü olmuş olabilir ama
niyetim valla kötü değil."dedi Alex.Prenses yüzündeki ifadeyi sildi ve elini uzatıp "Niye evimdesin ve kimsin." dedi sert bir sesle.

Alex Adel'in elini sıkmayacağını anladığı için elini aşağıya indirdi."Kalıcak bir yerim yok , ormanda kaybolduğum için ilk bu evi gördüm ve yiyecek bir şeyim olmadığı için kapıyı çaldım ama kapıyı açan biri olmadığı için bahçeyi dolaştım ve pencerenin açık olduğunu görüp içeri girdim ama sonrasında kafamı duvara çarptım ve çarpmanın etkisiyle kendimi yerde buldum."dedi Alex.

"Neden ormandaydın ve sana niye inanayım."dedi prenses.

Prens düşünür gibi yaptı ve sonra prensese dönüp "Yakışıklıyım,mükemmelin ötesinde bir insanım ve bence bu inanman için bir sebep." Dedi.

Adel daha cevabını veremeden Alex araya girdi ve şunları söyledi "Hadi bak lütfen 1-2 gün kalıp sonra giderim." Dedi.Adel hiçbir insana hayır diyemediği için yine hayır diyemedi ve kabul etti.

"Açsan bir şeyler hazırlayayım sonuçta uzun yoldan gelmişsin." Dedi Adel.

"Aslında aç değilim ama biraz uyusam iyi olur."dedi Alex."Tabi ben odanı göstereyim sana takip et beni."dedi Adel ve merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı.

Adel odayı gösterdikten sonra kapının kilidini açtı ve içeri geçmesi için kenara çekildi."Ben akşam yemeğini hazır edince seni uyandırmaya gelirim."dedi Adel.

Alex başını sallayarak onayladı ve "Tamam."dedi.

Adel Alex'i odaya bıraktıktan sonra mutfağa gidip yemek yapmaya başladı.

Alex'den

Odaya girdim ve kapıyı kapattım.Yatağa uzandım ve düşünmeye başladım.

Bir insana hayır diyemediği için bana da 
o yüzden hayır diyemediğini anladım.Bu gece o uyuduktan sonra evde birşeyler arayacaktım ve işe yarar bir şey bulmaya çalışacaktım.

Bu düşüncelerden kaçmanın tek yolunun uyku olduğunu bildiğim için kendimi uykunun kollarına bıraktım.

________________________________________

Kapım tıklatıldığı için uyandım ve gir diye seslendim.Adel içeri girdi ve "Şey... yemek hazırladımda seni çağırmak için gelmiştim."dedi.

"Tamam,ben elimi yüzümü yıkayıp gelirim."dedim.

"Tamam o zaman ben gidiyorum sen gelirsin."dedi.

Başımı sallayarak onayladım onu.O da zaten bunu dedikten sonra çıkmıştı.

Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağıya indim ve yemek salonunu bulup içeriye
girdim.Masaya oturduktan sonra yemekleri yemeye başladım.Yemek sessiz geçmişti.Yemeğim bittikten sonra
masadan kalkmadan önce "Ellerine sağlık." Deyip Adel'le birlikte masayı toplamaya başladım.

Masayı topladıktan sonra Adel mutfaktan bana sesini duymam için hafif sesini yükselterek "Sen yatmaya gidebilirsin gerisini ben hallederim."dedi.Bende "Tamam o zaman ben odama geçeyim."dedim.

Birşey demesine izin vermeden yukarı çıkıp odama geçtim ve yatağa uzandım.O da uyuduktan sonra işe yarar bir şeyler arayacaktım.Azıcık uyusam birşey olmazdı o da uyuduktan sonra kalkar her yere bakardım.

_________________________________________

Evettt bölüm bitti biliyorum çok geç attım ama geçerli sebeplerim vardı.

Bölümü nasıl buldunuz?

Kendinize iyi bakın💖🦋



6 ELEMENT 2 BİLİNMEYEN GÜÇ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin