𝗧𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗱𝗲𝗰𝗶𝗱𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗼𝘃𝗶𝗲 𝘁𝗼 𝘄𝗮𝘁𝗰𝗵 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝗮 𝘀𝗶𝗴𝗵 𝗹𝗲𝗳𝘁 𝗣𝗮𝗿𝗸𝗲𝗿'𝘀 𝗺𝗼𝘂𝘁𝗵. "𝙒𝙝𝙮 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙬𝙚 𝙬𝙖𝙩𝙘𝙝 𝙖 𝙝𝙤𝙧𝙧𝙤𝙧? 𝙏𝙤𝙙𝙖𝙮 𝙝𝙖𝙨 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙨𝙤 𝙗𝙤𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙚 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙚𝙭𝙞𝙩𝙚𝙢𝙚𝙣𝙩!" 𝗣𝗮𝗿𝗸𝗲𝗿 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗹𝗼𝘁'𝘀 𝗼𝗳 𝗲𝗻𝘁𝗵𝘂𝘀𝗶𝗮𝘀𝘂𝗺.
"𝘽𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙞'𝙢 𝙣𝙤𝙩 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙤𝙤𝙙 𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙣𝙤𝙬!" 𝗔𝗽𝗼𝗹𝗹𝗼 𝗮𝗿𝗴𝘂𝗲𝗱.
"𝙔𝙤𝙪 𝙨𝙪𝙧𝙚? 𝙄 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙨𝙘𝙖𝙧𝙚𝙙!" 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗣𝗮𝗿𝗸𝗲𝗿 𝗮𝗴𝗿𝗲𝘀𝘀𝗶𝘃𝗲𝗹𝘆. 𝗣𝗮𝗿𝗸𝗲𝗿 𝘄𝗮𝘀 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗮𝗴𝗿𝗲𝘀𝘀𝗶𝘃𝗲. 𝗡𝗼𝘁 𝗶𝗻 𝗮 𝗯𝗮𝗱 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗮 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗲𝗻𝘁𝗵𝘂𝘀𝗶𝗮𝘀𝘁𝗶𝗰 𝘄𝗮𝘆. 𝗛𝗲 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗲 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗷𝘂𝗱𝗴𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗹 𝗮𝘀𝘄𝗲𝗹𝗹. 𝗛𝗲 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘄𝗲𝗮𝗸𝗻𝗲𝘀𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘀𝘂𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗵𝗶𝘀 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀 𝘄𝗲𝗿𝗲𝗻'𝘁 𝘄𝗲𝗮𝗸 (𝘄𝗲𝗹𝗹 𝗵𝗲 𝘁𝗿𝗶𝗲𝗱...). 𝗣𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗣𝗮𝗿𝗸𝗲𝗿'𝘀 𝗵𝗮𝗶𝗿 𝘀𝘂𝗶𝘁𝗲𝗱 𝗵𝗶𝘀 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗮𝗹𝗶𝘁𝘆. 𝗜𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗳𝗶𝗿𝗲𝘆 𝗿𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗮𝗹𝗹 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮 𝗳𝗹𝘂𝗳𝗳𝘆 𝗱𝗼𝗴 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗯𝗲𝗶𝗻𝗴 𝗯𝗹𝗼𝘄 𝗱𝗿𝘆𝗲𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 𝗯𝗹𝗼𝘄 𝗱𝗿𝘆𝗲𝗿. 𝗔𝗻𝗱 𝗵𝗶𝘀 𝗲𝘆𝗲𝘀 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗮 𝗽𝗮𝘀𝘀𝗶𝗼𝗻𝗮𝘁𝗲 𝗿𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗲𝗱 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗿𝘂𝗯𝘆𝘀.
"𝙉𝙤 𝙞'𝙢 𝙣𝙤𝙩 𝙨𝙘𝙖𝙧𝙚𝙙!" 𝗲𝘅𝗰𝗹𝗮𝗶𝗺𝗲𝗱 𝗔𝗽𝗼𝗹𝗹𝗼.
"𝙞𝙩'𝙨 𝙤𝙠 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙨𝙘𝙖𝙧𝙚𝙙 𝙮'𝙠𝙣𝙤𝙬." 𝗦𝗮𝗶𝗱 𝗠𝗶𝘀𝘁𝘆 𝗮𝘀 𝘀𝗵𝗲 𝗰𝗼𝗺𝗳𝗼𝗿𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗹𝗲𝗮𝗿𝗹𝘆 𝗻𝗲𝗿𝘃𝗼𝘂𝘀 𝗔𝗽𝗼𝗹𝗹𝗼. 𝗠𝗶𝘀𝘁𝘆 𝘄𝗮𝘀 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗮𝘀𝘀𝗶𝗼𝗻𝗮𝘁𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗮𝗿𝗲𝗱 𝗮𝗹𝗼𝘁 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗵𝗲𝗿 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀. 𝗨𝗻𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗣𝗮𝗿𝗸𝗲𝗿, 𝗠𝗶𝘀𝘁𝘆 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗵𝗼𝘄 𝗯𝗿𝗮𝘃𝗲 𝘀𝗼𝗺𝗲𝗼𝗻𝗲 𝘄𝗮𝘀, 𝘀𝗵𝗲 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗺𝗮𝗱𝗲 𝘀𝘂𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗼𝗸. 𝗠𝗶𝘀𝘁𝘆 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝗹𝗶𝗸𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗶𝗺𝗮𝗹𝘀. 𝗦𝗵𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘀𝗵𝗲 𝗵𝗮𝗱 𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗺𝗲𝘁 𝗮 𝗯𝗮𝗱 𝗮𝗻𝗶𝗺𝗮𝗹 𝘄𝗵𝗶𝗰𝗵 𝗶𝘀 𝗼𝗯𝘃𝗶𝗼𝘂𝘀𝗹𝘆 𝗮 𝗹𝗶𝗲 𝘀𝗶𝗻𝗰𝗲 𝘀𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝘀𝗰𝗮𝗿𝗲𝗱 𝗼𝗳 𝘀𝗽𝗶𝗱𝗲𝗿𝘀. 𝗛𝗲𝗿 𝗵𝗮𝗶𝗿 𝘄𝗮𝘀 𝘀𝗼𝗳𝘁 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘀𝗶𝗹𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗮𝘀 𝗹𝗼𝗻𝗴. 𝗜𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝗮 𝗽𝗲𝗮𝗿𝗹𝗲𝘀𝗲𝗻𝘁 𝘄𝗵𝗶𝘁𝗲. 𝗛𝗲𝗿 𝗲𝘆𝗲𝘀 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝗴𝗿𝗲𝗲𝗻 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗹𝗲𝗮𝘃𝗲𝘀 𝗼𝗻 𝗮 𝘁𝗿𝗲𝗲 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗶𝗱𝗱𝗹𝗲 𝗼𝗳 𝘀𝗽𝗿𝗶𝗻𝗴. 𝗠𝗶𝘀𝘁𝘆 𝘄𝗮𝘀 𝗾𝘂𝗶𝗲𝘁 𝘀𝗵𝘆 𝗯𝘂𝘁 𝗻𝗼𝘁 𝘁𝗼𝗼 𝘀𝗵𝘆. 𝗦𝗵𝗲 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝗹𝗼𝘃𝗲𝗱 𝗵𝗲𝗿 𝗰𝗮𝘁, 𝗽𝗮𝘁𝗰𝗵𝗲𝘀. 𝗛𝗲 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘀𝗻𝘂𝗴𝗴𝗹𝗲 𝗵𝗲𝗿 𝗮𝘁 𝗻𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗶𝘁 𝗼𝗻 𝗵𝗲𝗿 𝗹𝗮𝗽 𝗮𝗹𝗹 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗶𝗺𝗲. 𝗣𝗮𝘁𝗰𝗵𝗲𝘀 𝘄𝗮𝘀 𝗱𝗲𝗳𝗶𝗻𝗲𝘁𝗹𝘆 𝗵𝗲𝗿 𝗳𝗮𝘃𝗼𝘂𝗿𝗶𝘁𝗲 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴."𝙬𝙝𝙮 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙬𝙚 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙜𝙤 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙮𝙢?" 𝗮𝘀𝗸𝗲𝗱 𝗩𝗶𝘃𝗶𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗲. 𝗛𝗲𝗿 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗲 𝘀𝗼𝗼𝗻 𝗳𝗮𝗱𝗲𝗱 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝗮𝗹𝗹 𝗵𝗲𝗿 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀 𝘀𝗮𝗶𝗱 "𝙣𝙤!" 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗮𝗺𝗲 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗮𝘀 𝗲𝗮𝗰𝗵𝗼𝘃𝗲𝗿. 𝗩𝗶𝘃𝗶𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗮 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗵𝘂𝗿𝘁 𝗯𝘂𝘁 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝗺𝗶𝗻𝗱 𝘀𝗶𝗻𝗰𝗲 𝘀𝗵𝗲 𝗵𝗮𝗱 𝗱𝗼𝗻𝗲 𝗻𝗲𝘁𝗯𝗮𝗹𝗹 𝗽𝗿𝗮𝗰𝘁𝗶𝘀𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗱𝗮𝘆 𝗮𝗻𝘆𝘄𝗮𝘆. 𝗩𝗶𝘃𝗶𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗮𝗰𝘁𝗶𝘃𝗲. 𝗦𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗼𝗻 𝗻𝗲𝗮𝗿𝗹𝘆 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆 𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁𝘀 𝘁𝗲𝗮𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗴𝗼 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗴𝘆𝗺 𝗱𝗮𝗶𝗹𝘆. 𝗜𝗻 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹, 𝘀𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗲𝘅𝘁𝗿𝗲𝗺𝗹𝘆 𝗽𝗼𝗽𝘂𝗹𝗮𝗿 𝗯𝘂𝘁 𝘀𝗵𝗲 𝗹𝗶𝗸𝗲𝗱 𝗵𝗲𝗿 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗴𝗿𝗼𝘂𝗽 𝗼𝗳 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘀𝗵𝗲 𝗵𝗮𝗱. 𝗦𝗵𝗲 𝗵𝗮𝗱 𝗯𝗹𝗼𝗻𝗱𝗲 𝗵𝗮𝗶𝗿 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝘀𝗮𝘁 𝗶𝗻 𝗮 𝗽𝗼𝗻𝘆 𝘁𝗮𝗶𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝗯𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗯𝗹𝘂𝗲 𝗲𝘆𝗲𝘀.
"𝙒𝙚 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙥𝙞𝙘𝙠 𝙖 𝙢𝙤𝙫𝙞𝙚 𝙤𝙧 𝙬𝙚'𝙧𝙚 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙩𝙤 𝙬𝙖𝙩𝙘𝙝 𝙤𝙣𝙚!" 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗟𝘆𝗱𝗶𝗮 𝗮𝗻𝗴𝗿𝗶𝗹𝘆. 𝗟𝘆𝗱𝗶𝗮 𝘄𝗮𝘀 𝗮 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝘀𝗺𝗮𝗿𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝗳𝗼𝗰𝘂𝘀𝗲𝗱 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻. 𝗦𝗵𝗲 𝗹𝗶𝗸𝗲𝗱 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗹𝗼𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝗱𝗿𝗮𝘄𝗶𝗻𝗴. 𝗦𝗵𝗲 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗽𝗮𝗶𝗻𝘁 𝗽𝗶𝗰𝘁𝘂𝗿𝗲𝘀 𝗼𝗳 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲𝘀 𝗵𝗲𝗿 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗲𝗿 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀 𝗵𝗮𝗱 𝗯𝗲𝗲𝗻 𝗼𝗿 𝘄𝗮𝗻𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗴𝗼 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗶𝗳 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗳𝗶𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹. 𝗟𝘆𝗱𝗶𝗮 𝗵𝗮𝗱 𝗯𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗰𝘂𝗿𝗹𝘆 𝗵𝗮𝗶𝗿 𝗮𝗻𝗱 𝗱𝗮𝗿𝗸 𝗽𝘂𝗿𝗽𝗹𝗲 𝗲𝘆𝗲𝘀. 𝗧𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘀𝘁𝗼𝗼𝗱 𝗼𝘂𝘁 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗵𝗲𝗿. 𝗵𝗲𝗿 𝗲𝘆𝗲𝘀 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝘀𝘂𝗰𝗵 𝗮𝗻 𝘂𝗻𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮𝗹 𝗰𝗼𝗹𝗼𝘂𝗿 𝗯𝘂𝘁 𝘀𝗵𝗲 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝗰𝗮𝗿𝗲.
𝗔𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗺𝗮𝗻𝘆 𝗮𝗿𝗴𝘂𝗺𝗲𝗻𝘁𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗱𝗶𝘀𝗮𝗴𝗿𝗲𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁𝘀 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗱𝗲𝗰𝗶𝗱𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝘄𝗮𝘁𝗰𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗲𝗾𝘂𝗮𝗹 𝘁𝗼 𝗮 𝗺𝗼𝘃𝗶𝗲 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗵𝗮𝗱 𝗮𝗹𝗹 𝘀𝗲𝗲𝗻 𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲. 𝗔𝗽𝗼𝗹𝗹𝗼 𝘄𝗮𝘀 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗻𝗲𝗿𝘃𝗼𝘂𝘀 𝘀𝗶𝗻𝗰𝗲 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗮 𝗵𝗼𝗿𝗿𝗼𝗿 𝗳𝗶𝗹𝗺 𝗯𝘂𝘁 𝗠𝗶𝘀𝘁𝘆 𝗺𝗮𝗱𝗲 𝘀𝘂𝗿𝗲 𝘁𝗼 𝗰𝗼𝗺𝗳𝗼𝗿𝘁 𝗵𝗶𝗺.
YOU ARE READING
𝐓𝐡𝐞 𝐏𝐫𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐎𝐟 𝐋𝐨𝐬𝐭 𝐒𝐨𝐮𝐥𝐬 ☏
Misteri / ThrillerWhen a group of friends stumble across a dark forest, they choose to go inside,but little do they Know only one of them will make it out alive...