3. BÖLÜM : Benim korkunç başlangıcım

10 2 0
                                    

Herkese tekrardan merhaba.  2 gündür hastanelerde Sürünüyorum.
   Yine bir başlangıç yapıyoruz.
Bu bölümde Eylül gölgesiyle tanışacak ve hayatına yeniden bir doğuş yapıcak.
   Geçen bölümde nerdeyse kimse okumamış. Bu beni çok üzdü. Her neyse daha yeni başladık sayılır dimi. Umarım ilerleyen günlerde daha fazla okumaya ulaşırız.  Çok uzattım. Hepinize iyi okumalar diliyorum.

   Yılan...  "Yılan ısırığı" diye bağırdım ve gözlerimi karanlığa teslim ettim.
   

    - Merhaba Eylül. Ben senin bundan sonra en büyük korkun olan gölgen.

- Ne yapmaya çalışıyorsun Bana
- hiç bir şey. Şimdilik en büyük korkun olacağımı bil yeter. Ha hayır dersen de sevdiklerine muhtaç kalabilir veya hiç olmadık bir zamanda gözüne gözükür herşeyi mahvedebilirim.

  Onun gerçek olmadığını biliyordum
-  maalesef Eylül gerçeğim ben
-   ne ben bunu dışımdanmı söyledim
-   hayır sadece her ne düşünürsen bunu görebiliyorum

Aklımdan binlerce soru işareti oluştu ama hâlâ onun gerçek olmadığını biliyordum.
    
    - Şimdi uyanacaksın ve bu konuştuklarımız aramızda kalıcak

Dedi ve bende kafamı bir aşağı bir yukarı doğru salladım. Tam o anda uyandığımı hisettim ve gözlerimi korka korka yavaş yavaş ışığa doğru açtım...

    - iyimisiniz? 
Dediğini duydum birinin. Sesi yabancı birisi olduğunu andırıyordu.
- iyiyim.    Dedim ve başımı yavaşça o çocuğa çevirdim.
Etkilenmiş gibi oldum.
- şarkı söylediğinizi duyunca bu tarafa doğru yürüdüm. Sizi bir köşede sessizce dinliyordum ki tam şarkıyı bitirince bağırmaya başladınız. Korkup bayıldınız herhalde çünkü yılan zehirli bir cinsden değildi.
- evet. Teşekkür ederim
- Bu arada ben Kaan .

  Yakışıklı bir çocuktu Kaan. Elini sıkmak için uzattı.

- Eylül

Dedim ve elini sıktım.

Acaba yanımdan ayrılınca tekrar görürmüyüm bu yakışıklıyı diye düşündüm...

Kaan'ın anlatımıyla :

   Ne kadar da güzel bir kızdı. Seside çok güzeldi.

- Yılan... Yılan ısırığı diye bağırdı.
Hemen yanına koştum. Ama korkudan bayılmıştı. Hemen kırmızı sırt çantamdan bir pet şişedeki suyu kızın yüzüne elime suyu dökerek döktüm ve gözlerini açtı.

- iyimisiniz?    Diye sordum biraz durakladı ve yüzüme bakmadan
-  iyiyim.    Dedi ve başını bana çevirdi Kızdan etkilenmiş gibi oldum ve

- şarkı söylediğinizi duyunca bu tarafa doğru yürüdüm. Sizi bir köşede sessizce dinliyordum ki tam şarkıyı bitirince bağırmaya başladınız.korkup bayıldınız herhalde çünkü yılan zehirli Bir cinsden değildi.
- evet. Teşekkür ederim.
Dedi ve bir süre sessizlik oluştu.
Bu sessizliği bozarak tanışmak istedim ve elimi uzattım
- bu arada ben Kaan
- Eylül.
Dedi ve sustu. Acaba yanından ayrılınca tekrar görürmüyüm bu güzelliği diye düşündüm...


      Bu akşam bu kadar Yeter diye düşünüyorum. Gelecek bölümde biraz daha uzatacağım herhalde.  Her neyse okurlarım içinde bir isim buldum " ballı çörek"

Lütfen oylayın ve okuyun. Okumanızı çok istiyorum...
İyi geceler ballıçöreklerimmm^⁠_⁠^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin