1. fejezet

143 6 0
                                    

A házasságom már nagyon a végét járja. Igaz csak pár éve házasodtunk össze , de akkor is boldogtalan vagyok. Máma arra gondoltam hogy mielött haza megyek beugrom egy bárba . Igy is tetem . Ott találkoztam egyik kedves barátommal . Elkezdtünk beszélgetni mindkettem a nő ügyeinket . Fura téma hiszen régen gyerekkorunkban sokat beszélgetünk arrol hogy lefekszünk egymásal . Végül nem lett belőle semmi, hiszen megismertem jelenlegi feleségemet . Kiba felhozta azt az ötletet hogy mennyünk el egy melegbárba . Igaz nagyon rég voltam már melegbárban , de végülis nem mondtam nemet . Mikor lesz mégegy ilyen alkalom . Legalább lesz egy jó kalandom . Bementünk ,majd rögtön a rudnál megláttam valakit . Rögtön elvarázsolt kifejezeten csillogó kék szeme és kissé kocos haja , enyhén lányos alakja . A szemem rögtön rá szegeztem. Majd feltünt ő is engem figyel. Oda mentem majd kértem tőle egy frivált táncot . Elvonultunk egy vörös festésű szobába majd rákezdet . Finoman rázta ide oda a csipőjét . Majd végre elkezdet vetkőzni . Előszőr a póloját dobta le majd beleült az ölembe és az én ingemet kezdte kigombólni . Nem hazudok ha azt mondom ez bejöt . Ahogy a fiatal fiúnak feltünt merevedésem gyors és apró köröket irt le a csipőjével . Ráfogtam derekára majd fentebb löktem a csípőmet mire ő felnyögött. Ekkor kiszált az ölemböl felkapta a földröl a poloját és megindult kifelé .

Hova hova?? -löktem a falnak es bedugtam a kezemet a nadrágjába . A hirtelen ingere a körmeit belevájta a falba hiszen szenben volt vele.

Lejárt az idő -nyögte édesen a fülembe

Ha jól tudom én pénzelek most ugyhogy most szépen folytatod amig azt nem mondom hogy mehetsz , világos??

I-igen-imádom ahogy a fülembe nyög

Ovatosan kibontotam a nadrágját majd lelöktem az ágyra . Én is levettem a maradék ruhámat majd az fejéhez térdeltem. Belemarkoltam a gyönyörű szöke tincsekbe majd rátoltam a fejét hímvesszőmre . Fuldoklot kicsit , de végül megszokta hosszam majd neki kezdett nyelvjátékának . Kifejezeten jól csinálta . Hamar meg is lett ennek az eredménye , hiszen ajkai közé élveztem . Elég sokat engedtem belé . A szájából is folyt mégki miután kihuztam férfiaságom. Lentebb helyezkedtem majd lassacskán belehelyeztem tagom a fiatal fiúba .

Jutt eszembe . Ne felest el hangosan nyögni a nevem az élvezetől.

De hisz nem is tudom a neved

Én se a tied

Naruto

Sasuke-lezdett el lihegni ahogy megérezte teljes hosszamat . Teljesen ugy viselkedek ezzel a fiúval mintha most lennék elöször férfival . Pedig eddig mindig durva voltam az ágyban. De ahogy látom ez a gyengédség neki is új . Lassan elkezdtem mozogni . Összekulcsoltam a kezünket igy szinkromba tudtunk mozogni . A lökéseim lassuak voltak . De ahogy belespricceltem az igazán gyors volt és gyorsan is tört rám a gyönyör ez a fiú aztán érti a dolgát miután mindketten elmentünk a fiú elaludt . Nagyon fáradt lehet . Habár nem csak egy menetet nyomtunk le szoval megértem . Felvittem magamhoz majd beraktam az ágyamba és befeküdtem mellé . A feleségem most Francia országban van ugyhogy nem fogja megtudni . Mielött elaludtam volta arra lettem figyelmes fogy a szőke hozzám bujik és mosolyog . Úgy érzem ez nem csak egy egyéjjszakás kaland lesz.

Ő Vagy A Nejem  /sasunaru/Where stories live. Discover now