4. fejezet

87 7 0
                                    

A tegnapi nap valami fantasztikus volt. Egész nap az ágyban heverésztem a kis Sasukémmal. Konan elintezte hogy ne keljen bemennem se Sasunak . Neki ezt könnyű elintézni hiszen az apja az iskola igazgatoja es ugy tekint Konanra mint apuci pici lánya , és ha tegyük föl Konannak nincs kedve a föcihez szól az apjának es ő már mondja is a tanárnak hogy most más vár rá es nem kell bemennie . sajnos a mai napot már nem tölthetem az ágyban Sasukéval , ez sajnálatos. Na mindegy nincs időm az önsajnálatra . Felöltöztem majd kimentem és megláttam Sasuke feleségét . Basszus . Hogy magyarázom meg hogy mért vagyok itt . Még nem vett észre ugyhogy megprobálok ugy kisurrani , hogy ne vegyenek észre . Viszont mikor mentem volna be a ruháimért és más dolgaimért  akkor megláttam , hogy egy gyönyörű fekete fajú félisten  más néven Sasuke megjelenik . Háturol átöleli majd odajön hozzám és elkezd behuzni a háloba . Igy sajnos meglátot a felesége elöször furán nézet ránk majd odamant hozzá a kék hajú lány asszem Hinatának hivják . Ezután megcsókolták egymást és nyulkált is a rozsaszín . Nagyon meglepödtem . Még akkor sem mult el a kábulatom mikor Sasuke leültetett az ágyra .

Naruto -lebegtete a kezét az arcom előtt. Igy vissza hozva engem a valóságba

Mi van veled Dode??-tete fel a kérdést

Mi?? semmi- hazudtam a valaszomat

Nekem nem ugy tünik . Mond mi van

Közted meg Sakura közt mi van??

Sasuke elég furán nézet rám . Ezt meg is értem , de meg kell tudnom , hogy most mi van .

Naruto ugye hallod magad ?? Mi ez a hülye kérdés ?? Ő a nejem még ha nem is akarom .- erre Naruronak megcsillant a szeme pajkos fény látszodott benne.

De ha nem szereted akkor minek vagy vele ??

Van egy szabály a nagy klánok  között . Csak akkor lehet szó valasról ha a nő megcsalja a férfit .

Te szerelemből mentél hozzá Sakurához ??

Igen , de  mára már szinte teljes elvesztetem az érdeklődésem . Néha napján megbasszom , de mára már azt se nagyon

Ez azért van ,mert Sakura megcsal??

Hát te meg miről beszélsz ??

Amikor behuztál akkor láttam hogy megcsókolja  Hinatát . Már ha igy hivják ??

Igen igy -vágot a szavamba . Másba is belevágyhatna . Na nem most nem gondolhatok ilyenekre

Szóval láttam hogy megcsókolja majd a póloja alá nyulva markolássza .

Sasuke tekintete elkomorodott majd kiviharzott és egy hatalmas csattanás hang. Rögtön kirohantam .

Áuu -visitott fel Sakura könyező szemmel es egy foltot fogva az arcán

Drágám ezt miért kellet ??-nyult volna Sasuke arcához , de Sasuke ebben meggátolta . Megfogta majd erösen megszoritota Sakura kezét . Megprobálta kihuzni kezét a szoritásból , de nem tudta és a szóritás csak nőt a kezén .

Sasuke-san miért csinálod ezt?? -tette fel félénk hangon a kérdést Hinata

Te csak maradj ki ebből , ez az egész miattad van

Narutot furdalta a lelkiismerete . Rosszul érezte magát hogy miatta veszekednek Sakuráék . Ha nem kérdezősködöt volna akkor talán ez nem törnéne meg . Vajon most is tudna tenni valamit Sakuráért??

Sasuke kérlek hagyd abba -kérte kétségbe esett hangon Naruto. Sasuke hátra fordult és ahogy meglátta a könnyekben usszó arcot rögtön karjaiba zárta . Majd hosszan és mélyen megcsókolta. Sakura megbantva érezte magát . Ugy érezte férje átverte és kihasznalta . Azzal nem is foglalkozott hogy ő is megcsalta párját csak magára gondolt abban a pillanatban.

Sasuke ez meg mit jelentsen?? -kérdezte elég feldultan Sakura

Nem látsz Sakura ?? Egy gyönyörű szőke hajú fiút csókolgatok.

IGEN LÁTOM . HOGY TEHETED EZT??-orditozot Sakura könyeivel küzdve

Ne haragudj tudtommal ez neked sem esett nehezedre

Te meg miről beszélsz??-kérdezte pityeregve Sakura

Mostmár értem hogy miért van itt állandóan Hinata

Dehogy is édesem erről semmi szó

Akkor miért csokolgattad és fogdostad?? -csatlakozott be a beszélgetésbe Naruto es felmutata telefonját min ott diszelget az apró videó min hinata és sakura enyeleg

Te korcs -kiabált majd ütöt is volna , ha Sasuke meg nem állitja . Megragadta azt a kezét amivel ütni készült es neki lökte a falnak nem kis erővel . Sakura nagyott csapodott majd össze is esett a padlóra , Hinata oda siettet szerelméhez majd felsegitete .

Sasuke-san erre igazan nem volt szükség -Sasukénak vörösen csillogot a szeme a gyülölettől.

Takarogyatok és vissza se gyertek

Sasuke hátra fordult majd nekitolta szerelmét a falnak . Gerince automatikusan begördült es már készült is a behatolásra . Sasuke letolta a nadrágját majd szinte letepte párja ruháját . Egyik kezet rávezette Naruto térd hajlatára majd felemelte azt . És amilyen erőren csak tudta már hatolt  is fel . Naruto hatalmasat és fájdalmasat nyögöt . A nyögések sorra hagyták el Naruto ajkait ahogy megérezte Sasuke rögtön gyors és erös lökéssekel teszi magáévá a testét . Ugy érezte mintha birtokolnák a testét . Naruto érezte ahogy Sasuke belemarkol szabad kezével a fenekébe majd körbeit bele mélyesti . Eröst felsziszent a hirtelen ingerre .

S-shasuke -nyögte Sasuke nevét ahogy megérezte lüktető tagját mi jelezte el fog élvezzni . Majd megérezte testében szétfolyo nemi folyadékot . Narutonak se kellet több rögtön elélvezzet . Amikor megérezte hogy Sasuke leteszi a lábát és karjaiban felemeli es elkezdi vinni vallamerre , kis naivan azt hitte hogy esetleg együtt fognak fürdeni , de nagyott is tévedett . Sasuke ledobta az ágyába majd egész éjjel keményen szeretkeztek, csak másnak hagyták abba. Narutonak ez nem kicsitt volt megterhelő egyik fáradt és fájdalmas nyögés a másik után . Másnap miutá képes volt egy keveset aludni , megprobált felalni még mindig remegő lábaira , de végül Sasuke karjaiban talalta magát . Legszivesebben eltolta volna magától , de megis megkönnyebbült hogy szerelme karjaiban lehet . Imádta az illatát , az érintését , az egész lényét . Meg egy kicsitt a földön ölelkeztek majd megcsókolta Sasukét .

Sajnálom

Mit??

Rajtad vezetem le a frusztráltságom , ami nem is tudom miért volt végre megszabadulhatok Sakurától

Bocsánat kérés elfogadva , habár az hogy miattad nem tudok lábra allni az nem bocsánatos bűn

Ne haragudj szivem

Szivem??

Igen tan nem teszik ??

Ezt egy szóval sem mondtam csak fura eddig nem nagyon becezgettél

Sasuke nem válaszolt csak megcsókolt . 

Ő Vagy A Nejem  /sasunaru/Where stories live. Discover now