6. fejezet

89 6 0
                                    

Reggel Sasuke mellett keltem , de ahogy  kinyitotam szemhéjaim már rohantam is a mosdoba . Ezzel sikeresen felébreszve Sasukét . Aggodva jött a mosdóba , végig simitva hátamat .

Drágam minden oké??

P-per-sze-dadogva de végül kiböktem egy perszét.

Amint vége lett a hányási rohamomnak Sasuke már rakodt is az autoba majd bevitt a korházba . Ott megállapitoták mi is a probléma . Hazamentünk , mindkettem sokkos állapotban ültünk a kocsiban . Sasukénak mennie kellett dolgozni , de nekem a lelkemre kötöte hogy pihenjek. Egyszercsak nem olyan sok idő mulva miután Sasuke elment , hallom hogy a kulcs elfordul a zában . Iyen hamar nem jöhetet vissza. De hat nem legjobb barántőm Konan jött be az ajton . Egy hatalmas zsákkal a kezében.
Rögtön ahogy meglátot az ágyban feküdve oda jött és karjai közé zárt .

Jaj Narutino édesem mi történt ?? -kérdezte aggódó és gondoskodó hangján.

Nem tudom épp hogy kinyitotam a szemem ea rögtön futotam is a mosdóba kiadni a gyomrom tartalmát

Jaj te . Hoztam neked néhány cucot .

És mit ?? Ha kivancsiskodhatok

Elöször kezdjük egy terhessegi tesztel

Miből gondolod  hogy terhes vagyok  , konan fiu vagyok

Nem baj bármi megeshet . Na gyerünk csináld

Konan nem kell

De de . Tudom hogy fiú vagy meg minden de akkor is

Voltam már korhazban

URAM ISTEN

Mi az ??

Ilyen sulyos meg fogsz halni ??ugye nem -kérdezte konan pilyeregve

Nem dehogy elni fogok nyugi , csak szimplán terhes vagyok

Gratula Narutino

Konan vegig velem volt ebben a kilenc honapban ahogy Sasuke is. Idő közben kiderült mennyi csöpségem lesz . 3 ez kicsit sok . Mondjuk ki tudja lehet a jö öben lesz vagy 27 . Viccelk persze . Gondoltam akkor ezt , nem tudtam hogy nem viccelek , de mindet nagyon nagyon szeretem. Konan mindig jön látogat engem a piciket . Közben szóba került az eljegyzés ami ugy tünik meg is lesz . Az esküvőre Sakuráék is meg lettek hiva , de csak azért mert jóban vagyok Hinatával. Sakura miatt viszont tuti nagy botrány lett . Ez már családi őrökség hogy az esküvő nem végződik botrány mentesen. De ráérünk emiatt stresszelni . A piciknek nem tesz jót a stressz . Hülyeségnek hangzik, de elvileg igaz . Sok minden miatt idegeskedem igy is de szerencsére itt van velem Konan és Sasuke akik mindig lenyugtatnak . Sasukenak hála van sok kis poronty . Esküszöm ráveszem hogy elkötese magát . Boldogan élünk . Én . Sasuke . Konan. Meg a picik . Bye-Bye.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 07, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ő Vagy A Nejem  /sasunaru/Where stories live. Discover now