2. fejezet

104 8 0
                                    

Mikor reggel felkeltem egy ismeretlen ágyban feküdtem mellettem pedig egy kibaszott helyes férfi feküdt csukodt szemekell. Ovatosan hogy nehogy felébreszem kisurantam . Felkaptam a ruhámiat még mielött kimentem volna vissza pilattotam . Nem minden nap lát az ember ilyen helyes férfit . Visszafordultam eredeti pozitciomba es indultam volna mikoris a férfi a falhoz szoritot és eközben hatalmasat belevert a falba kissé megilyedtem és összerezentem.

Hova szépségem

Iskolába kell mennem-igaz is nekem is máma lesz az első munkanapom mint tanár .

Öltöz fel beviszlek

Mi?? N-nem kell

Ugyis egy helyre megyünk

Mi??

Nyugi na öltöz

Felöltöztem majd beültünk a kocsiba . Ez elég fura voltmár olyan hogy az odott embernél aludtam ,de azok reggel elküldtek ő meg még marasztalt is volna . Nem is ismer miért csinálja.
Beértünk majd én rögtön száltam volna ki a kocsiból , de ő megcsókolt . Mi az isten van ezzel?? Mikor elváltunk apró nyálhidat huztunk egymás között. Valamiért újra megakarom csókolni , nem csak a száját . Kiszált a kocsiból ekkor eszméltem rá mikre is gondolok. Kiszaltam en is es elindultunk én a termenbe ő meg a tanáriba ,de még éreztem ahogy végig simit fenekemen majd a farzsebembe csusztat egy kis cetlit . Ez egy perverz. Voltak a gondolataim mikor elolvastam a kis cetlikét .

###

Harmadik szünet van . A kis cetlikén az állt hogy harmadik szünetben legyek a fiú mosdóban . Sasuke már kiment lehet már ott van . Elmenjek vagy ne ?? Ahj nem tudom . Haj remek hugyoznom kell mostmár muszály mennem. Benyitotam majd megláttam az öltönyt a földön a felül kissé kigombólt inget . Kérlek mond hogy tesz velem valamit . Megfogta a kezem behuzott az utolsó fülkébe majd leült a wc-re engem meg az ölébe huzzott. A fejét a nyakamhoz rakta es elkezdte azt szívni . Közben meg gombólta ki a nadrágomat és már vette is ellő férfi részem . Lassan elkezdte mozgatni rajta a kezét . Ez ki akar késziteni . Megéreztem hogy ő is kemény , de itt nem dughatunk baszki . Ellégé jól csinálja a farkam kényeztetését mindjárt elmegyek . Ahogy ezt kigondoltam már be is festetem a kezét a fehér folyadékommal . Igazán tetszet neki ahog gerincem ivben feszült meg . Feláltam feléfordultam majd elétérdeltem es elkezdtem bontogatni a nadrágját .

Hát te mit csinalsz??

Csak kényeztetlek

Hmm-össz vissz ennyi választ kaptam , de nem gond . Elővettem majd megláttam hatalmas és eres tagját . A farkam vágyakozoan rándult ahogy elképzeltem hogy ráülök . A saját nadrágomat nem huztam fel ugyhogy saját magamhoz is hozzá férek lassan hogy észre ne vegye elkezdtem magam tágitani . Éppen feláltam majd ráereszkedtem mikor megrezzent a telom . Nem nagyon foglalkoztam vele , de ekkor Sasuke telefonja csöröni kezdett. Idegesen felkapta a telefont engem meg teljesen rátolt férfi részére.

Franciaország ténleg gyönyörű, nem gondolod édes??

De igen föleg amikor naplemente van

Ne haragundj Hinata , de fel kell hivnom Sasuket hogy nemsokára megyek haza

Szomorú hogy máris haza kell mennünk

Hát igen -bújt Hinata Sakura karjai közé . Megcsókolta Hinatát majd már nyomta is be a kis telefonba a kis számot .

Szia szerelmem

Igen miaz??

Csak mondani akartam hogy holnapra haza érek . Elmehetnénk vacsirázni vagy valahova -Sakura megkérdezte bár semmi kedve nem volt menni inkabb Hinatával mulata volna az időt . Szíve mélyén reménykedett Sasuke kitalal valamit ami miatt ez a vacsora nem lesz kivitelezhető . Azt sem banta volna ha Sasuke megcsalja , de nem akart menni , azt sem érti miért is vettete fel az ötletett.

Ne haragudj Sakura , de sok a papir munka szerintem az egész estét az irodában töltöm

Ohh rendben van majd máskor bepotoljuk-Sakura mosolyogva tette le a kagylót . Hinatára mosolygot majd megszólalt

Hinata Sasuke az egész estét az irodában tölti ugyhogy elmehetünk valamerre-ráfogott a lány csípőjére majd mágához vonta és megcsókolta.

Sasuke ráfogott Naruto csípőjére és rögtön belé is élvezett. Felöltöztek majd Naruto kiment a wc fülkéből és rögtön meglátta hogy legjobb fiú barátja áll az ajtóban . Hirtelen becsukta a fülfe ajtot és remélte Sasuke veszi a lapott és nem probál meg kijönni . Sasuke nem értete miért csukta be Naruto az orra elött az ajtot , de biztos nyomos oka volt rá gondolta Sasuke .

Nocsak Naruto már nem csak a klubban , de a iskola mosdojában is csinálod

Tan féltékeny vagy ??

Ugyan dehogy Uchiha asszonyság

Le nyugszól lustaság

Igen -fordult meg majd készült a távozasra , de elötte még mondott valamit

A senseit meddig akarod a wcbe zárni ??

Shikamaru kuss -vissza mentünka terembe . Az orák unalmasan teltek . Sasuke megkért hogy ma nálam szorakozunk. Nem nagy gond mivel három munkanapot kihagytam Sasuke miatt ezért kirugtak ugyhogy annyit szorakozunk amennyit csak szeretnénk . Meglepödtem mikor beléptünk a házba nem tepert le rögtön néha a nyakamra meg ajkaimra csókolt , de soha nem ment tovább még csak a ruhám alá se nyult . Ezt nem értem . Egy horror filmet néztünk mikor megilyedtem es belékapazkodtam . Felkapott majd berakodt azt ágyba befeküdt mellém és összebujva elaludtunk . Ez sokkal jobban tetszett mint azt gondoltam volna.

Ő Vagy A Nejem  /sasunaru/Where stories live. Discover now