Pov: Clay
Začal zvonit budík, okolo 6 hodiny ráno a já musel vstát, abych se převlékl a připravil do školy. Upřímně nejradši bych zůstal doma a díval se na YouTube, nebo hrál Minecraft s Nickem. Ale bohužel mamka by mě nenechala doma. Po té co jsem si vyčistil zuby a upravil vlasy trochu jsem se snažil najít obvaz, abych zakryl ty nehezké zarudlé až krvavé čáry po celé mé ruce. Asi 10 minut mi trvalo než jsem našel svojí nazelenalou mikinu. Teď jen zbývalo stihnout ten zatracený autobus, který vždy jezdí v 8 hodin, Ale jak vidím je 7:45 takže mám dost času tam dojít v klidu a ne se zpožděním jako vždy.
Pov: George
Každé ráno vstávám okolo 6:30. Nepotřebuji si nijak přispat, ale dnes to bylo vážně těžké pro mě vstávat a navíc jsem byl tak unavený že jsem se ani ne ohlédl na hodiny, na které vždy koukám abych stíhal autobus. Zatím jsem si došel do koupelny a hodil na sebe modrý svetr a nějaké volné tmavě modré džíny a pak jsem si to namířil k umyvadlu, abych si vyčistil zuby. Když jsem se konečně ohlédl po hodinách vidím že je 7:55. Začal jsem se stresovat že to nestihnu, tak jsem rychle nandal boty a utíkal na tu zatracenou zastávku.
Pov: Clay
Už je tu zas. Pomyslel jsem jsi. „Ahoj Georgi! vypadáš docela udýchaný jsi v pořádku?“ řekl jsem, aby to nevypadalo že nemám o něj zájem. George jen otočil oči v sloup a pomalu bez dechu si šel sednout pár metrů dál ode mě. No má jen 2 minuty na to zase nabrat síly, než přijede autobus.
Pov: George
Zaspal jsem, ale měl jsem to štěstí že jsem to stihl. Když jsem přiběhl stál tam zas ten otravný Clay, který bydlí o dva baráky dál než já. Nikdy jsem si ho nevšímal když na mě mluvil, ale dnes mi to nedalo a dal jsem mu najevo, že s ním nechci mít nic společného. Tak jsem odešel o 3 metry dál si sednout na lavičku, protože jsem nemohl ani popadnout dech jak jsem běžel celou ulicí, ale autobus přijel 2 minuty na to co jsem si sedl.
Pov: ×
George i Clay nastoupili do autobusu, kde na George už čekali jeho dva nej kámoši. Wilbur a Techno. Clay si pro jistotu kvůli nim sedl o dvě sedačky dál a nasadil sluchátka. Dříve když byli menší si George si jeho kámoši dělali srandu z Claye za to že je Američan, ale i přesto Clay George má hrozně rád.
Pov: Clay
Když jsem nastoupil sedl jsem si co nejdál od těch tří a nandal jsem si sluchátka. O asi 16 minut později jsme byli už u školy a já si to namířil nejdříve k automatu na pití, protože moc dobře vím kdybych šel před nima.
Pov: George
Vystoupili jsme. Já a Wilbur jsme šli do třídy na hodinu chemie a Techno na hodinu matematiky jelikož není v našem ročníku. „hele Georgi” pronesl Wilbur „Co ti na tom Clayovi tak vadí? Před pár týdny jsem s ním mluvil a byl docela fajn a je i chytrý” na to jsem já odpověděl „Já nevím, přijde mi vlezlý a viděl jsi ty jeho obvazy co má vždy na ruce? je to jen další osoba kterou budou šikanovat a když se dáme na jeho stranu skončíme stejně.” na to Wilbur ihned řekl „Já vím viděl jsem to, ale nezní špatně nechceme se s ním pokusit bavit? slibuji že pokud to neklapne budu ti pomáhat ve všech předmětech nejen v chemii.” Docela hodně jsem váhal, ale nakonec není špatné se s ním zkusit bavit něco mi dává naději že je to úžasný kluk. „ Georgi? Haló Georgi!!?” Jo promiň jen jsem se zamyslel a ano zkusíme to.” Zrovna v tu dobu se Clay objevil mezi dveřmi a Wilbur se na mě podezíravě podíval a utíkal za ním se ho zeptat.
Tak tohle je konec první kapitoli snad se vám líbila<33
Pokusím se další vydat co nejdřív ♡♡♡ 665 slov
ČTEŠ
You're my beloved<3 [czech & dnf fanfiction]
عاطفيةDNF fanfikce ‼️TW‼️ zmínka o s€b€požkozovaní, trochu i š¡kaně a sprosté nadávky