TW/ İntihar, cinayet, ölüm, ceset tasvirleri.
Korku/Gerilim içermektedir. Lütfen bunu bilerek okuyun.
Ekranı koyu renk olarak ayarlarsarsanız sayfa düzeni daha iyi olacaktır!
— 𓋍 —
"Yedinci gün, bir oğlan ölüme gider.
Muhtemelen...""Muhtemelen işi bitmiştir. Aslında merak ediyorum hâlâ hakkımda ne düşündüğünüzü. Bu kasetleri tek tek dinledikten sonra hakkımda neler düşünüyorsunuz?
Aptal, korkak, suçlu...
Hiçbiri.
İçinizde bunların hepsini benim yaptığımı düşünenler var mı merak ediyorum.
Belki başka birinin yaptığını, belki benim yaptığımı, belki doğaüstü bir güç olduğunu düşündünüz.
Arkadaşlarıma bunu yapacağımı düşündünüz.
Haklıydınız.
Şaşırdınız mı?
Taki'nin kahrolmuş yüz ifadesini, K'ın sinirli bakışını, EJ'un hayalkırıklığıyla dolan gözlerini ve Nicholas'ın çoktan sinirle ayağa kalkıp beni öldürmek istediğini tahmin edebiliyorum.
Sizin yerinize bunu ben yaptım. Bu eğlenceyi size bırakmak istemem.
Şimdi... Aklınızda bazı sorular belirmiş olabilir. Mesela, "Neden?"
Bunu anlamayacak kadar benden uzaksınız. Fakat sizi bir cevapla tatmin etmek istemiyorum.
Bir sebebi yok.
Ben öldürdüm hayatımdaki bütün insanları, grubumu, arkadaşlarımı. Çoğunuz beni suçlamadı belki de, hâlâ iyi kalpli olduğumu düşündü. Teşekkür ederim.
Bu kasedi başlatırken, diğerlerinin aksine ne diyeceğimi düşünmedim. Zaten gideceğim, işimi bitirdim. Kafamı yormak istemiyorum size bir açıklama yapmak için.
Bugün, 13 Ocak 2022.
Bu yedi hikayeyi, yedi genci, yedi ceset ve yedi ölümü, yedi kişinin özlemini, yedi hayalkırıklığnı, yedi nefreti dinlediniz."
Kasetin bittiğine dair bir ses çıktı son olarak makineden. Oysaki hiçbir cevap verilmemişti. Kaset öylesine kesilmiş gibiydi. Daha sonra dört genç birbirine bakındı. Gecenin geç saatlerinde bir odada toplanmışlardı.
Bu oda Jake'in her kasedi kayıt ettiği, en son kendi canına kıydığı odaydı.
— 𓋍 —
Tape 7 (Final)
Kitabı buraya kadar okuyup, bitiren kişiler varsa okuduğunuz için teşekkür ederim. Bu bitirdiğim ilk kitabım. Bu yüzden kitapta bolca yanlışlar, anlatım eksiklikleri var.
Bu "7 gün" aslında uzun süredir yazmak istediğim bir şeydi fakat yazamadım. İzlediğim bir filmin en başında, bölümlerin başında gördüğünüz "İlk gün bir oğlan öldü..." kısımları geçiyordu. Sadece bu, ve ben etkilenip bunu yazmak istedim.
Aslında bu kurguyu yazmak için kendimi zorladım. Belki bir gün daha düzgün bir şekilde düzeltebilirim diye.
Diğer kitaplarıma bakmak isterseniz profilime bakabilirsiniz.
Teşekkür ederim. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚕︎ 7 Days | enhypen (✔️)
Short Story"İlk gün bir oğlan öldü..." Ve sonu gelmeyecek sandığımız bir hikaye son buldu. TW/ intihar, cinayet, ölüm. Kan, vahşet her türlü şey içerebilir.