T

41 1 0
                                    

Şuana kadar hikayeyi okuyan herkese teşekkür ederim. Bu hikayeyi yayınladığımda benim için özel olan bir insanın doğum günüydü. Önceki bölümde söylediğim gibi verdiğim emek yüzünden hikayeyi silmek istemiyorum. Aynı zamanda bu kişi için de silmek istemiyorum.

Hikayenin profilde kalmasının tek sebebi bu anlayacağınız. Şimdi bşraz karakterler hakkında konuşmak istiyorum izin verirseniz.

Öncelikle hikayede ki karakterlerin derin hikayeleri yoktu bu yüzden duyguyu çok hissedememiş olabilirsiniz. Aynı şekilde bende çok derinden hissedemedim ama Jungkook bu kitapta ki favori karakterim.

Sebebi çok basit aslında kendinden önce insanları düşünen komik ve sevecen biri. Jennie'nin üstüne çok titriyor ve ona birşey olmasına asla izin vermiyor. Her zaman onun için iyi olanı yapmaya çalışıyor.

Jennie de Jungkook'u aynı şekilde koruyor. Bir bölümde "Kuzenim benden birşey saklarken 2 aydır tanıdığım insanları düşünecek değilim." diye bir cümle geçiyor ve bu aslında aralarında ki bağın ne kadar güçlğ olduğunu gösteriyor. Çünkü Jennie'nin daha önce gerçek arkadaşları olmamıştı ve bir anda kendini bşr grubun içinde bulması kafasını karıştırıp önceliklerini belirleyememesine sebep olabilirdi. Ama her zaman neyin daha önemli olduğunun farkındaydı.

Taehyung ise sevdiği kıza gizli de olsa yardın etmek isteyen bir genç. Aşkını tüm arkadaşları biliyor ve sevgisini saklamıyor veya bundan utanç duymuyor. Her koşulda Jennie'nin yanında ve Jennie ona karşılık vermese de yanında olmaya hazır.

Lisa ise abisi ile Jennie'nin mutluluğu için çabalamayı seviyor. Aynı zamanda Jennie'ye karşı bir hayranlığı ve onu tanımak için gösterdiği bir çaba var. Ama Lisa'nın Jennie'ye abisi için değil arkadaşı olmak istediği için yaklaştığı gerçeğini göz ardı etmemek gerek.

Rosé ve Jisoo, Jennie'ye iyi hissettirmek ve duyguları ile yüzleşmesini sağlamak için hazırlar. Ve o kadar nazikler ki Jennie hiçbir zaman onunla zorunda oldukları için arkadaş oldukları düşüncesine kapılmadı. Bu da önemliydi çünkü Jennie sürekli olarak bu tarz düşüncelerle boğuşuyor.

Diğer karakterlere değinmeyeceğim çünkü onlarla beraber göstermek istediğim bir şey yoktu. Şimdi biraz çiftlere değineceğim.

Öncelikle Taennie yanı kitabın ana çifti. Bu ikili birbirini her açıdan tamamlıyor aslında. Biz daha çok Taehyung'un Jennie'yi tamamladığını gördük çünkü kitap Jennie'nin hikayesini hedef alıyor. Ama bunun yanında Jennie Taehyung'u en ufak şeyle mutlu edebilme yeteneğine sahip. Gülümsemesi bile Taehyung'un kalbinin durması için yeterli oluyor. Taehyung ise bahsettiğim gibi her daim Jennie'nin yanında olmaya hazır.

Liskook hikayeye komedi getirmesi için eklediğim bir çifti. Aşkın her zaman gizli yaşanmak zorunda olmadığını hatırlatmaya çalışmıştım ams pek işe yaramadı sanırım. Jungkook ve Lisa düşman olarak başlamadı. Arkadaş olarakta başlamadı. Ya da Taennie gibi aşklarını gizli yaşayarak sonrasında açığa çıkarmadılar. En başında birbirlerinden hoşlandıklarının farkındaydılar. Yani aşk her zaman başka bir duygunun altından çıkmak zorunda değil.

Herkese tekrar teşekkür ederim buraya kadar okuduğunuz için. Umarım başka hikayelerde tekrar karşılaşma fursatımız olur.


First PersonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin