حب نفسك و راضيها و هون عليها .... كون صديق وفي ل نفسك قبل ما تطلب من اي حد أن يكون صديق ليك وحب نفسك بعيوبك ومميزاتك قبل ما تطلب من حد أنه يحبك ويقبلك زي ما انت ...
مكة ....
هي لمار فين مش هتيجي تقعد معانا ولا ايهزهرة ...
حاولت معها كتير بس هي مش راضيه تخرج من الاوضههايدي ....
يمكن لسه تعبانه يا جماعه بلاش نضغط عليهامكة ...
ما فيش الكلام ده انا قلت قاعده بنات يعني قعدت بنات هتدخلي تجيبها يا زهره ولا ادخل اناراويه ...
هادخل انا اجيبها يا جماعه وانتم حضروا بس الماسكات والكريمات والكلام ده كله ومالكوش دعوه ب لمار انا هاجيبهازهرة ....
اه طبعا ما انتم بقيتم اصحاب وعلى طول قاعدين مع بعض دلوقتي ماشي يا ستي براحتكمراويه ...
ده على اساس ان انا وانتي ما بقيناش اصحاب وما بنسهرش مع بعض كتير لغايه الصبحمكة ....
اقعدوا بقى لوك لوك لوك لغايه اما اليوم يخلص ومانكونش عملنا اي حاجه ونبص نلاقي الرجاله طبت عليناراويه وهي داخله ل لمار ...
خلاص خلاص اهدي انا هادخل اجيبها اهو واجي على طول يا ساتر عليكيبعد ما راويه دخلت وقفلت الباب وراها هايدي وجهت كلامها ل زهرة
هايدي ...
بقولك ايه يا زهره هو لسه ما فيش اخبار عن رامي اخوها انا خايفه بصراحه ان هو يجي ويحاول ياخذها غصبا عنها واحنا تعلقنا بيها كلنا وبقينا حسين أنها واحدة مننازهرة ....
والله هايدي انا كل ما اسال عمار يقول لي ما فيش اخبار عنه و ان هو مختفي انا كمان خايفه عليها واتعلقت بيها جدا وكمان لمار اتعلقت بيها البيت كله حبهامكة ...
والله ان انتم ستات نكد بومه قاعده معايا وبومة تانيه بترد عليها احنا قلنا النهارده للإستمتاع نعمل ماسكات كريمات نشغل اغاني نهزر نضحك وانتم مصرين تتكلموا في المشاكل وبسزهرة بغمزة ....
ده احنا شكل مزاجنا عالي بقى وخلاص سامحنا ورضينا ولا ايه النظاممكة بمرح ....
الله انتم هتحفلوا عليا ولا ايه وبعدين يا ستي ما اقدرش اقول لك سامحت خالص ولا انا لسه شايله منه بس بصراحه انا مستمتعه بالوضع دلوقت وهو بيحاول يحايلني كده شعور لذيذ يعنيزهرة ...
وانتي يا دودي ايه الاخبار مستمتعه برده بالمحايله ولا خلاص سماح وصافي يا لبنهايدي ...
بصراحه انا كمان زي مكه مستمتعه جدا بالمحايله وعماله استعبط فيهامكة ...
مراه اخويا حبيبتي تربيتي وانتي بقى يا ست زهره يا اللي عماله تقررينا والله شكلك انتي اللي سماح وخلاص وعامله لنا فيها بس ست ثقيله
أنت تقرأ
زواج مثالي
General Fictionالزواج الرابط اللي بين اي اتنين ايه بيخليه ناجح ؟ ايه يخليه مثالي ؟ ويا تري العلاقات الي بتبان قدام الناس مثاليه وناجحة هي كدة فعلا في الحقيقه ؟ ولا قدام الناس حاجة واللي جوة البيوت ومقفول عليه حاجة تانيه ؟ ليه بنحاول نظهر أما أننا ناجحين جدا في عل...