Gdyby Emma, była Emmą w PAPIERZE?

616 21 45
                                    

HEJ

Nie było mnie tu długo, ale to dlatego, że maga dużo się działo i.....

przychodzę z info, które się już pojawiło na tablicy. 

Chciałabym Was poinformować, że to opowiadanie zostanie wydane!

Nie zdradzam na razie nic więcej, ale obiecuję, że szykuję super przeprawę, jeśli chodzi o tych bohaterów, których pokochaliście, obiecuję super zaangażowanie, analizowanie postaci, dużo cytatów. 

dlatego zapraszam na mojego Twittera GabiGabworld, gdzie na pewno będziemy się świetnie bawić w przeprawie przez przygotowania do wydania i cytaty z tej historii! 

Dla tych, co chcą poświecić mi jeszcze chwilę. Dziękuję każdemu kto tu ze mną jest, bo bez Was to wszystko nie byłoby możliwe. Gdy zaczynałam pisać na watt skończyłam szesnaście lat i byłam w totalnym życiowym dołku, gdzie nic się nie układało, a ja pokochałam pisać i nie robiłam nic innego, na fizyce, na historii, jakakolwiek lekcja by nie była siedziałam i pisałam, czy to w zeszycie, czy po kryjomu na telefonie. na moim profilu nie ma tych historii, które powstały jako pierwsze, a właśnie ta jest dla mnie szczególnie wyjątkowa, jest moim oczkiem w głowie i bardzo się cieszę, że będziecie mogli zobaczyć ją w papierze.

Jestem ogromnie wdzięczna każdemu!!!!!

Mam nadzieję, że będziecie chcieli czytać, że sprawi wam to przyjemność i że będziecie się dobrze bawić. To dla mnie niesamowite przeżycie i chciałabym, żebyście uczestniczyli w nim ze mną. Nie chcę tutaj zapraszać Was na inne historie, ale one dalej są na profilu i będą i myślę, że w wielu jesteście w stanie znaleźć coś dla siebie, a może już znaleźliście. 

DZIĘKUJĘ!

DZIĘKUJĘ WAM ZA TO, ŻE JESTEŚCIE! <3 <3

Do przeczytania, kochani!

I Want Your Life! | WYDANE | 5.07.23Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz