(Arkadaşlar seri katilden X olarak bahsedeceğim)
X:
Bir takım sorunlar yaşıyorum bir şeyleri çözmek ve dikkat etmek konusunda biraz sıkıntılarım var. Bir insanın başka bir insanın hayatını mahvetmesinin birçok yolu var. Güzel görünüşlü kızlar görürdüm. Vücutlarında ve yüzlerinde çivilerin ne kadar güzel durduğunu hep merak ederdim....Peki bu düşünceye sahip bir seri katilin beyninde nelerin döndüğünü merak ediyor musunuz?
X:
Hiç kimsenin benden şüphelendiği yok.Neyi ne zaman ve nerede hangi şekilde yaptığımı bilmiyorlar.
Benim için en önemlisi de bu...23.12.2020
Pete:
Vegasss uyan artık alarm çalıyor işe geç kaldık.Vegas:
Pete 5 dakika daha uyumama izin ver.Pete:
Vegas ile çocukluğumdan beri beraber yaşıyoruz. Ortaokula,liseye hatta üniversiteye bile beraber gittik ahhh tam bir baş belası nereye gidersem arkamda ve beni bırakmıyor. Amcamın karşısına geçip cinayet dedektifi olmak isteğimi söylediğimde bile koşarak hemen yanımıza gelip
-"baba bende cinayet dedektifi olmak istiyorum" dedi.
Amcam bize kocaman gülümsemesiyle sarılıp başını hafif bir şekilde sallayarak onay verdi. Şuan vegas ile aynı yerde çalışıyoruz. Çok uyumlu bir ikili olduk. Birçok suçlu yakaladık. İyi ki benim peşimde ve ne yaparsam aynısını yapıyor. Eğer öyle olmasaydı belki istediğim bu noktaya gelemezdim.Vegas:
-"Pete bugün işe gitmesek olur mu?"Sadece bugünlük gitmek istemiyordum. İşten dolayı fazla mesaiye kalıyordum. Vücudum artık pes etmişti. Biraz daha dinlenmeye ihtiyacım vardı.
-"vegas bugün müdür erken gelmemezi söyledi,bizimle konuşacak önemli birşeyi varmış"
-"ahh tamam Pete "
Banyoya gidip yüzümü yıkadıktan sonra pete'in bana hazırlamış olduğu kahvaltıyı afiyetle yedim. Ahh tanrım çok akıllıyım şuan pete'e kene gibi yapışmasaydım aç bir halde sürünüyordum sanki evli bir çift gibiydik. Aynı evde yaşıyoruz, aynı banyoyu, aynı mutfağı, aynı odayı ve aynı arabayı paylaşıyorduk. Bu halimden gayet mutluydum. Ömür boyu böyle yaşamak istiyorum. Aşağı inip Kahvaltımızı yaptıktan sonra arabaya bindik.
-"Vegas bugün arabayı benim kullanmama izin ver, müdür acil çağırdı"
-"Kocan hemen seni yetiştirecek merak etme Pete hehehe"
Pete sert bir şekilde karnıma dirseğini geçirip sırıttı. Onunla uğraşmayı çok seviyorum. Sert gözükse bile bazen kendini tutmadan bana kocaman bir gülümseme ile karışılık verirdi. Gülümsemesi için sürekli onunla uğraşırdım.
-"ahh kocana nazik davran"
-"vegas kafanı kırmamamı istemiyorsan arabayı sürmeye devam et"
-"tamammm"
İş yerine geldikten sonra patronun odasına çıktık. Bugün buralar çok hararetliydi. Yine bişey mi olmuştu. Heyecanlanmaya başladım. Kapıyı tıklattık.
-"müdürüm girebilir miyiz?"
-"peteeee neredesiniz siz, arabayı yine bu eşek herif mi sürdü "
Müdür her zaman ki gibi yine benimle uğraşıyordu. Ahh bu adam ile yıldızımız hiç barışmadı.
-"Pete sizin için önemli bir görevim var. Bu işi sadece ikiniz yapabilirsiniz. Diğer ekip arkadaşlarınıza söylemeyin"
-"tamam efendim "
-"hey eşek herif kulağını aç sana da diyorum "
-"tamam müdürüm anladım"
-" Jennie Ricardo sammy parkına dinlenmek için tek başına gitmiş. Orada kolu sargılı bir adam görmüş onunla sohbet edip arabasının yanındaki çimlere örtü bulup sermiş. Konuştuğu adam ise onunla birkaç dakika sohbet ettikten sonra onu arabasının olduğu garaja gitmeye ikna etmiş. Ama kendi arabasına nasıl bindirdiğini hiç kimse bilmiyor. Maria adlı genç kız ise henüz 19 yaşında annesi ile kavga ettikten sonra holly parkında gitmiş oradaki tuvalete girdikten sonra bir daha görülmemiş.
X:
Kaçırdığım kişiler beni tatmin etmiyordu. Bir günde birden fazla kişiyi kaçırabilirdim. İçimde doyumsuz bir his vardı asla buna karşı çıkamıyordum.-"Diğer eyalette olan polisler bunun neden olduğunu ve nasıl olduğunu çözemiyorlar herkes bunun şaşkınlığı içerisinde. Ve hangi koşullarda bu olaylar oluyordu genç kızlarımız hangi koşullar içerisinde kaçırılıyorlardı. İnsanların aklındaki soru ise burada neler dönüyordu. İlgili polisler bilmiyor. Onun için bu dosyayı bizim ekibe gönderdiler. Bu işi size veriyorum. Göreviniz bu olayı ortaya çıkarmak.
-" müdürüm biz çaylak bir dedektifiz her ne kadar bize verilen dosyaları çözsek de deneyimli değiliz"
Pete bu konuda çok tedirgin gözüküyordu. Bende onun kadar tedirgindim. Bize verilen dosya ve vaka ile ilgili gerekli bilgiler yoktu. Henüz nasıl birşey ile karşılaşacağız belli değildi. Bizi neler bekliyordu? Acaba bu işi de diğerleri gibi halladecek miydik?
-"müdürüm ne bekleyeceğimizi bilmiyoruz bundan emin değilim"
-"pete bunu sizden başka hiç kimse çözemez, bende size yardım edeceğim. Bugün yaptığımız şey birçok kişinin hayatını kurtarabilir "
-"tamam efendim "
Diyerek pete kocaman bir gülümseme ile odadan çıktı.
-"hey vegas sen dur"
-"Efendim müdürüm"
-" vegas her ne kadar umursamaz gözüksende pete senin sayende güç alıyor. Ona destek ver. Kendisine güvenmesini sağla. Onu zor durumda bırakmak için bu görevi vermedim "
-"tamam efendim karım ile ben ilgeneceğim o iş bende"
-"hala böyle konuşmaya devam mı ediyorsun eşek herif"
-"ben gidiyorum müdürüm hehehe"
Odadan çıktıktan sonra pete'in ortada olmadığını fark ettim. Masasında değildi. Tabiki de karımın nerede olduğunu biliyorum hemen kızmayın. Pete'in tedirgin olurken veya bize zor görev verilirken kaçtığı tek yer atış alanıydı. Eline silahı alır hiç terreddüt etmeden arka arka ateş ederdi. Tabi ki de eşim çok becerikli olduğu için tam on ikiden isabet ederdi. Bağırarak
-"hey pete iyi misin?"
Elindeki silahı bıraktı bana doğru yaklaşarak yüzüme doğru gözlerini hiç ayırmadan gözlerimin içine baktı.
-"vegas sence başarabilir miyiz?"
Onu kendime daha da çekip elimi beline koydum. Kafasını göğsüme yasladı. Kalbim deli gibi atıyordu. Saçları çok güzel kokuyordu. Elimi kafasına götürüp saçlarını okşadım.
-"benim karımın yapamayacağı hiçbir şey yok"
Kocaman gülümseyip bana sımsıkı sarıldı.
-"hey Pete nefes alamıyorum "
-"vegas biraz daha"
Kedi gibi sokulmuştu bana. Onun güvende hissetmesi için sırtını okşuyordum.
-"vegas kalbin çok hızlı atıyor, hasta mısın yoksa? "
-" evet hastayım pete..."
Bu hikayeyi yazarken çok heyecanlıydım umarım beğenirsiniz. Farklı bir konu ve farklı bir içerik olsun istedim ♥️♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT (VegasPete)
Bí ẩn / Giật gânBazı insanlara güvenemezsin iyi niyetleri bile kötüdür... Eyaletin en tehlikeli seri katili...