5

149 12 21
                                    

Taehyung'tan

Dün gece yaşanan olay yüzünden saraya gidiyorduk. Yoongi uyuya kalmıştı ve başını omzuma yasladığı için kıpırdayamıyordum. Bundan rahatsız değilim ama umarım oda rahatsız değildir.

Saraya vardığımızda Jimin bana baktı ve "taehyung onu sen odasına yatırsana hem zaten senin omzunda uyuyor uyandırmayalım şimdi onu"

Jimini başımla onaylayıp yavaş hareketlerle yoongiyi kucağıma aldım. Çok güzel görünüyordu. Şişmiş ve kanamış minik dudakları, alkol yüzünden kızarmış yanakları. Ayy çok şirin ya.

Yoongiyi odasına getirdim. Getirene kadar bütün yüz hatlarını ezberlermişcisine inceledim.

Odaya girdiğimizde yoongiyi yavaşça yatağına yatırdım. Tam gideceğim sırada yoongi kolumu tutup mırıldandı.

"Gitme"

Sesi duyulmayacakmış kadar kısık çıkmıştı. Jimine baktım. Kısık bir sesle "bu gecelik onla uyusan?"

Jiminle bakıştıktan sonra başımla onaylayıp yoonginin yanına uzandım. Jiminler odadan çıkmıştı. Yoongiyi incelemeye başladım. Onu izlerken kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.

Yoongi'den

Sabah uyandığımda yanımda taehyung'u gördüm. Dün gece neler olduğunu hatırlamaya çalıştım.

Gece taehyung onu bırakmadığım için yanına yatmıştı. Ah çok utanç verici!
Tae'ye baktım. Esmer teni ona o kadar çok takılıyordu ki! Öpmek istedim. O uyanmadan küçücük bir öpsem?

Yavaşça taehyung'a yaklaştım. Yapıp ve yapmamak arasında kalmıştım. Ama evet, öpecektim. Dudağına yaklaştım ve narince öpmeye başladım. Çok güzeldi.

Uzaklaştım dudaklarından. Daha fazla öpmek istiyordum. Ama ya uyanırsa? Ya rahatsız olursa?
Ayağa kalktım ve kapıya yöneldim. Banyoya gittim.

Taehyung'dan

Uyanmıştım. Yoonginin beni izlediğini biliyordum. Kısa bir süre sonra beni öpmeye başladı. Dudaklarının tadı güzeldi. Fakat karşılık vermedim çünkü büyük ihtimal uyuduğumu düşünüyordu.

Benden hoşlanıyor muydu?
Az sonra odadan çıktığında gözlerimi açtım. Bir yandan sevinirken bir yandan da pişmandım.

Telefonumu elime aldım ve mesajlara girdim.

___________________________

Soo-jin - Thv


Seni özledim yanıma gelir misin?
(18.36)

Taee~
(19.02)

Seni seviyorum<3
(19.13)

Tae'm napıyorsun?
(20.31)

İşlerin yoğun sanırım iyi işler bebeğim!!
(20.58)

Hala çalışıyor musun?
(21.33)

Taeeeehyunggggg
(21.34)

Nasılsınnn
(21.35)

İşin var sanırım. Bitince yaz☺️
(21:46)

Taehyung?
(22.17)

Cevap verirmisin?
(22.22)

Taehyung her zaman böyle yapacaksan niye birlikteyiz ki?
(22.39)

say goodbye [taegi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin